بنر تبلیغات آرایشگاه زنانه

بنر تبلیغات آرایشگاه زنانه | بنرها برای رونق کسب و کارتان چه می کنند؟

بنر تبلیغات آرایشگاه زنانه

بنر تبلیغات آرایشگاه زنانه

بنر چیست و چه کاربردی دارد؟ امروزه هرکس مغازه، فروشگاه، دفتر خدمات یا هر مرکز دیگری تاسیس می کند یکی از اولین اقداماتش چاپ کردن بنر است. شاید استفاده از بنر برای اعلام حضور بدیهی ترین دلیل برای داشتن آن باشد، اما واقعا تنها کارکدش در نظر شما همین است؟
واقعیت آن است که ما در ایران معمولا خیلی سهل انگارانه با مقوله ی بنر برخورد می کنیم در حالی که استفاده از بنر یکی از مولفه های مهم در تبلیغات و جذب مشتری است. به حدی که یکی از مقوله های بازاریابی، بنر مارکتینگ است.

بنر تبلیغات آرایشگاه زنانه
بنر تبلیغات آرایشگاه زنانه

بنر سالن زیبایی زنانه

داشتن بنر برای سالن های زیبایی زنانه اهمیت بسیار زیادی دارد. مخصوصا در ایران. به دلیل اینکه عموم سالن های زیبایی درب های شیشه ای دارند و سرتاسر آن را بنر می زنند. این بنر بزرگ می تواند تاثیر به سزایی در جلب نظر مشتری و جذب او داشته باشد.
متاسفانه همانطور که گفتیم استفاده از بنر در ایران خیلی سهل انگارانه است. سالن های زیبایی معمولا با انتخاب دم دستی ترین طرح ها کار را یکسره می کنند و دوست دارند سریع تر نتیجه بگیرند. به این دلیل همینکه رنگ بنر صورتی باشد و عکس یک خانم زیبا روی آن قرار داشته باشد، برایشان کافی است!!
در حالیکه صرف کمی دقت و سلیقه می تواند از همین بنر ساده و کم خرج یک عامل جذب مشتری مهم بسازد. مولفه های بسیاری وجود دارند که رعایت کردن آنها در هنگام طراحی می تواند به شما در داشتن یک بنر خاص و جذاب کمک کند. یک بنر خوب باید:
• زیبا باشد
• متفاوت باشد
• کمی رنگ و بوی بومی داشته باشد
• خوش رنگ و لعاب باشد
• ساده باشد و زیاد از حد شلوغ نشده باشد
• شعار تبلیغاتی خوبی در جای درستی از ترکیب بندی آن، نظر مخطبان را جلب کند

بنر تبلیغات آرایشگاه زنانه
بنر تبلیغات آرایشگاه زنانه

همگامی یک بنر با ویژگی های بومی به مردم کمک می کند تا راحت تر با آن ارتباط برقرار کنند. مثلا استفاده از عکس خانم های جذاب و شیک خارجی هرچند ممکن است زیبا باشد، اما دیدن تصویری که بیشتر شبیه خود مشتری است حس اعتماد را بیشتر در او بر می انگیزد.
از طرفی متفاوت بودن، مخاطب را وسوسه می کند. مردم دوست دارند چیز های جدید را امتحان کنند، و داشتن یک طرح متفاوت وعده ی خدمات زیبایی متفاوتی را به آنها می دهد. اتفاقی که آنها وسوسه می کند تا اگر امروز نه، حتما دفعه ی بعدی برای یکبار هم که شده سری به آن سالن زیبایی بزنند.
همیشه هم یادتان باشد که زیبایی در سادگی است. چیزهای ساده بیشتر جلب توجه می کنند، چون مغز آنها را راحت تر تحلیل می کند و دیدن آنها را پس نمی زند.پس هرچه بنر شما ساده تر باشد، احتمال دیده شدن آن و در نتیجه ی سالن شما بیشتر می شود.
و صد البته متن نوشته روی بنر نقش حیاطی در موثر بودن آن یفا می کند.

متن تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

داشتن یک تصویر جذاب با طراحی مناسب بسیار خوب است، اما هرگز کافی نیست. متن، زبان شما در تبلیغات است. پس نداشتن هیچگونه متنی در بنر تبلیغاتی هیچ پیام خاصی را به مخاطبتان ابراز نمی کند.

بنر تبلیغات آرایشگاه زنانه
بنر تبلیغات آرایشگاه زنانه

متن تبلیغاتی بنر باید در ترکیب بندی کلی ادغام شده باشد به گونه ای که بخشی لاینحل از آن به حساب بیاید. پس در نتیجه نباید آنقدر بزرگ باشد که از اهمیت تصویری بنر بکاهد. از آن طرف نباید آنقدر ها هم کوچک باشد که خوانده نشود یا اصلا به چشم مخاطب نیاید.
بعد از اینکه جای مناسب قراردهی متن تبلیغاتی در بنر را پیدا کردید، وقت آن می رسد که محتوای آن را مشخص کنید. در وهله ی اول باید بگوییم که بهتر است متن تبلیغاتی بنر، شعار شما باشد. متن تبلیغاتی بنر باید:
• کوتاه و موجز باشد
• ساده فهم باشد
• به دور از تکلف باشد
• بار احساسی داشته باشد
• حس یک تبلیغ صرف را در بیننده ایجاد نکند
از قدیم م گفته اند : ” کم گوی و گزیده گوی چون درّ، تا از کم تو جهان شود پر”. هرچه کوتاه تر بنویسید، تاثیر کلامتان بیشتر است. این مخصوصا در نوشتن متون و شعار های تبلیغاتی بسیار مهم است. پیامی که کوتاه باشد، سریع خوانده می شود و پیامش را در کوتاه ترین زمان ممکن به ذهن مخاطب می کند.

بنر تبلیغات آرایشگاه زنانه
بنر تبلیغات آرایشگاه زنانه

اما متن کوتاهی که می نویسید باید ساده فهم و به دور از تکلف هم باشد. به مخاطبان اجازه دهید با شما احساس راحتی کنند. مخصوصا وقتی می خواهید متن تبلیغاتی بنر یک سالن آرایشگاه زنانه را تنظیم کنید. چون فضای این سالن ها معمولا بسیار گرم و دوستانه است، پس بهتر است شعار تبلیغاتیشان هم همین حس را منتقل کند. مخاطب نباید به واسطه ی تکلف کلام، احساس کند شما می خواهید خود را از او برتر نشان دهید.
از طرف دیگر پیام متنی شما باید بار احساسی داشته باشد. منظور از احساسی این نیست که بخواهد اشک مخاطبان را دربیاورد، بلکه فراتر از منطق ، آنها را تحت تاثیر قرار دهد.
” متفاوت باش”
به این شعار جذاب شرکت اپل دقت کنید تا متوجه شوید که چگونه یک متن تبلیغاتی می تواند بار احساسی داشته باشد.
اما بنر فقط بنر چاپی نیست. بلکه بنر های تبلیغاتی در فضای آنلاین هم حضور دارند و اتفاقا ابزاری مهم برای تبلیغ آرایشگاه شما هستند.

بنر تبلیغات آرایشگاه زنانه
بنر تبلیغات آرایشگاه زنانه

تبلیغات آنلاین آرایشگاه زنانه

شما با صرف هزینه ای اندک می توانید بنر تبلیغاتی خود را در سایت های پر بازدید بارگزاری کنید. این روزها تعداد بسیار بالای کاربران اینترنتی، فضای مجازی را به بستری فوق العاده برای تبلیغات تبدیل کرده است. بنرای دیجیتالی هم باید مانند بنرهای عادی ویژگی های مذکور را داشته باشند.

بنر تبلیغات آرایشگاه زنانه
بنر تبلیغات آرایشگاه زنانه

اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که بنر های دیجیتال باید بسیار جذاب تر و چشم ربا تر از بنر های چاپی باشند. چون کاربر اینترنتی دیگر مانند فضای واقعی با یک بنر چند متری طرف نیست، بلکه با یک بنر چند سانتی متری طرف است. پس جلب نظر او اندکی دشوار تر است. در این شرایط خیلی ها از بنر های متحرک یا گیف استفاده می کنند.

اگر مایل هستنید بنرهای تبلیغاتی خوبی داشته باشید که در سایت های زیبایی معتبر به نمایش در بیایند، می توانید کار به ما بسپارید. ما با تجربه ی چندین ساله در راه اندازی سایت های تخصصی زیبایی می توانیم در راستای دیده شدن بنر های دیجیتالی شما در سایت های پربازدید به شما کمک کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط، به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

محقق : ندا ناصری


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *