استفاده از بنر برای تبلیغات آرایشگاه

بنر تبلیغات آرایشگاه| طراحی بنر آرایشگاه زنانه

بنر تبلیغات آرایشگاه

با توجه به رقابت بسیار زیادی که در عرصه زیبایی وجود دارد جذب کردن مشتری به سالن به یک نبرد دشوار تبدیل شده است. علاوه بر خدمات مهمی که شما انجام می دهید طراحی بنر تبلیغات آرایشگاه می ‌تواند در بازاریابی برای آرایشگاه شما بسیار کمک کننده باشد. بازاریابی جذاب از طریق طراحی بنر آرایشگاه زنانه می تواند در افزایش تعداد مشتریان شما تاثیر گذار باشد.

طراحی یک بنر زیبا و بزرگ به تبلیغ خدمات شما می پردازد و شما را در عرصه رقابت مطرح خواهد کرد. اگر شما قصد طراحی بنر تبلیغات آرایشگاه را دارید جای خوبی را برای این کار انتخاب کرده اید.

اگر شما یک سالن زیبایی، سالن مو یا سالن کاشت ناخن را دارید اعضای تیم طراحی ما می توانند یک بنر بسیار زیبا با ساختار مناسب را برای شما طراحی کنند. کافی است برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه ارتباط با ما مراجعه نمایید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

 

شخصی سازی بنر تبلیغات آرایشگاه در چهار مرحله ساده

 

  • عکس دلخواه خود را انتخاب کنید.
  • این عکس باید به قدری جذاب باشد که توجه مشتریان شما را به خود جلب کند.
  • پس زمینه عکس خود را انتخاب کنید.
  • متنی که قرار است روی بنر شما نوشته شود را انتخاب نمایید. فونت مورد نظر خود را نیز مشخص کنید.
بنر تبلیغات آرایشگاه
بنر تبلیغات آرایشگاه

اگر در این زمینه هر گونه مشکلی داشتید متخصصان باتجربه ما می توانند به شما کمک نمایند. اگر شما دوست ندارید که از بنرهایی با ساختار از پیش تعیین شده استفاده کنید ما برای طراحی یک بنر با فرمت ویژه به شما کمک خواهیم کرد.

پس از آنکه بنر خود را آماده کردید بهترین کار این است که آن را به دوستان و آشنایان خود نشان دهید و نظر آنها را جویا شوید. در صورتی که مایل بودید هر گونه تغییری در ساختار بنر خود به وجود بیاورید ما به راحتی این کار را برای شما انجام خواهیم داد.

 

چاپ بنر با وضوح بالا

تاثیر گذار بودن بنر تبلیغات آرایشگاه یکی از نکات بسیار مهمی است که در جذب مشتری موثر است. وضوح بالای بنر و کیفیت عالی آن در کنار استفاده از متون جذاب برای تبلیغ آرایشگاه یکی از مسائل مهمی است که توجه به آن ضرورت دارد.

پس از آنکه بنر شما آماده شد می توانید آن را در شبکه های اجتماعی از قبیل فیس ‌بوک، توییتر و لینکدین آپلود کنید تا همه افراد با خدماتی که قرار است شما ارائه دهید آشنا شوند. شما می توانید در طراحی بنر تبلیغات آرایشگاه از عکس خود و لوگوی تجاری تان نیز استفاده کنید.

 

چرا استفاده از بنر باید قسمتی از اصول بازاریابی شما باشد؟

یادتان هست آخرین باری که یک بروشور را مطالعه کرده اید کی بوده است؟ احتمالاً به خیلی سال پیش بر می‌ گردد زیرا درچند سال گذشته محیط کاری مشاغل مختلف به فضای مجازی نقل مکان کرده است و در نتیجه تعداد بیشتری از شرکت ها به بازاریابی دیجیتال روی آورده اند.

استفاده از بنر برای تبلیغات آرایشگاه
استفاده از بنر برای تبلیغات آرایشگاه

احتمالاً شما مطالبی را در اینترنت دیده اید که نویسنده آن ادعا کرده است چاپ‌بنر دیگر قدیمی شده است و دیگر طرفداری ندارد اما این مسئله کاملاً صحیح نیست. در چند سال گذشته چاپ تبلیغات کاهش چشمگیری داشته است اما این مسئله بدین معنا نیست که هیچ گونه تاثیری در جذب مخاطب ندارد.

در حقیقت با توجه به سر و صدای بسیار زیاد بازاریابی دیجیتال و اذیت شدن مخاطبین، چاپ بنر می تواند به تبلیغ برای آرایشگاه شما کمک کند. طبق تحقیقی که در سال ۲۰۱۹ انجام شد تقریباً حدود ۳۰ درصد از کاربران اینترنت از مسدود کننده تبلیغات روی گوشی موبایل خود استفاده می کنند و بدون شک این رقم در سال های آینده افزایش زیادی خواهد یافت.

با توجه به این نکته شما می توانید از طریق چاپ بنر تبلیغات آرایشگاه، پیام خود را به مخاطبان تان برسانید. اجازه بدهید در بخش زیر به طور عمیق تر به بررسی این مسئله بپردازیم که چرا هنوز هم چاپ بنر و بازاریابی به صورت کاغذی طرفدار دارد.

 

چاپ بنر به مذاق مشتری خوش می آید

در دنیای امروز که ما اکثر وقت خود را پای موبایل یا لپ‌تاپ می ‌گذرانیم بدون شک دریافت یک آگهی چاپ شده توجه ما را به خود جلب خواهد کرد و حتما نگاهی به آن می اندازیم.

برای این کار از تمام حواس خود استفاده می کنیم این در حالی است که در رسانه‌های دیجیتال فقط یکی از حواس ما درگیر می شود به همین دلیل هنوز تبلیغات چاپ شده برنده میدان است. ما علاوه بر مشاهده بافت کاغذ و احساس کردن آن می توانیم بوی جوهر را نیز استشمام می کنیم.

مزایای عالی استفاده از بنر
مزایای عالی استفاده از بنر

چاپ بنر با تحریک کردن چند مورد از حواس انسان تاثیر مثبتی در تبلیغات خواهد داشت. آقای مارتین لینداستورم در کتاب خود می ‌گوید که استفاده از حس لامسه، حس بینایی، حس چشایی و حس بویایی در ساخت یک برند قوی و تاثیر گذار نقش مهمی را ایفا می کند.

از سوی دیگر همه افراد در طول روز حداقل ۴۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تبلیغات آنلاین را دریافت می‌کنند و بدون شک به خاطر آوردن همه آنها کار غیر ممکنی است. اما هنگامی که شما یک متن چاپ شده را به آنها می دهید می ‌توانند به راحتی آن را به خاطر بسپارند زیرا مغز انسان می تواند به راحتی با متون و اطلاعات چاپ شده ارتباط برقرار کند و این در حالی است که این مسئله در خصوص اطلاعات آنلاین صدق نمی کند.

 

چاپ بنر تبلیغات آرایشگاه ابزاری برای یادگیری است

انواع مختلفی از مطالب چاپ شده وجود دارد که شما می توانید از آنها برای رونق کسب و کار خود استفاده کنید. شما می توانید از این روش برای ارائه اطلاعات درباره مسائل حیطه کاری خود استفاده کنید. هنگامی که افراد مختلف مطالبی که خوانده اند را به خاطر بیاورند به راحتی توانسته‌اید مطلب جدیدی را به آنها آموزش دهید و در عین حال خود و آرایشگاه تان را در ذهن آنها ماندگار نمایید.

نکته بسیار مهمی که در این خصوص وجود دارد این است که ۸۲ درصد از افراد اعتماد بیشتری به تبلیغات چاپ شده دارند و ادعا می کنند که رسانه های اجتماعی نتوانسته است حس اعتماد را در آنها به وجود بیاورد. در دنیای اخبار دروغین، اعتماد کردن به رسانه های دیجیتالی بسیار کمتر شده است به همین دلیل تبلیغات چاپ شده اعتماد بیشتری را در مخاطبین به وجود می ‌آورد.

 

 بنر به رونق کسب و کار شما کمک می کند

هنگامی که شما در محل زندگی خود به طراحی و ارائه بنر می پردازید افرادی که از مقابل آرایشگاه شما رد می‌ شوند را به خود جذب می کنید.

استفاده از بنر برای شما که به تازگی آرایشگاه خود را افتتاح کرده‌ اید و جزو مشاغل کوچک هستید بازدهی بسیار بالایی دارد. شما می توانید علاوه بر چاپ بنر از روش های مختلف دیگر مانند ارسال پیام های تبلیغاتی، ارسال ایمیل یا توزیع کارت آرایشگاه اقدام به جذب مشتری نماید.

 

جمع آوری مطالب: لیلا عبدالملکی

لینک منبع


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *