یک دندان پزشک موفق

رمز و رازهای پیشرفت یک دندان پزشک موفق | تبلیغات خلاقانه دندانپزشکی

چند نکته مهم برای آن که یک دندان پزشک موفق باشید

شغل دندان پزشکی کار ساده نیست و با چالش‌ های بسیار زیادی همراه است. گاهی اوقات ممکن است شما آنقدر در مطب تان درگیر جراحی ‌دندان یک بیمار باشید که فرصتی برای توجه کردن به اصول موفقیت در دندان پزشکی نداشته باشید. واقعیت این است آنچه که از شما یک دندانپزشک موفق می سازد نحوه مدیریت مطب است که تأثیر عمیقی را بر روی بیماران فعلی شما و جذب بیماران جدید می گذارد.

برای اینکه در این رشته یک دندان پزشک موفق باشید باید به چند اصل مهم توجه کنید این اصول به شرح زیر می باشند:

 

بر منحصر به فرد بودن مطب خود تمرکز کنید

همه کمپین های بازاریابی موفق در عرصه دندان پزشکی دو بخش دائمی و پیوسته دارند اما برای آنکه شما در این عرصه پیشتاز باشید باید به سه اصل شناسایی، بازاریابی و محافظت از ویژگی های رقابتی منحصر به فرد خود پایبند باشید.

یک دندان پزشک موفق
یک دندان پزشک موفق

حتی اگر شما از خدمات جامع مربوط به سلامت دهان و دندان استفاده می کنید یا یک تخصص ویژه دارید نمایه خاص شما قدرت بالایی در جذب و حفظ تعداد زیادی از بیماران تان خواهد داشت. برای آنکه نتیجه بهتری از این ویژگی ‌ها به دست بیاورید  و یک دندان پزشک موفق باشید  باید از طریق کمپین های بازاریابی دندان پزشکی و تعامل با بیماران به ارتقاء آنها بپردازید.

پس بهتر است به جای تکیه و روش های قدیمی تبلیغاتی به سوی روش ‌های نوین دیجیتال ‌مارکتینگ دندان پزشکی گرایش پیدا کنید تا به بیماران مورد انتظارتان دسترسی داشته باشید و بر شهرت شما افزوده گردد.

 

محیطی مناسب را برای مطب خود طراحی کنید

پس از آنکه متوجه شدید چه چیزی باعث می شود خدمات شما منحصر به فرد باشد در مرحله بعدی باید یک شیرجه عمیق تر بزنید و بررسی محیط مطب تان بپردازید.

علاوه بر ویژگی های ظاهری مناسب شخصیت شما و نحوه برخورد با بیماران، انتظارات تان، نحوه برخورد کارمندان شما با بیماران، سیستم ارزش ‌گذاری و نحوه برخورد کارمندان با یکدیگر در طراحی یک محیط مناسب نقش مهمی را ایفا می کنند.

همه این موارد در کنار یکدیگر قابلیت ارتقاء بازدهی مطب را دارند و باعث می شوند تعداد مراجعات بیماران به مطب شما بیشتر از قبل باشد.

 

خدمات خود را توسعه دهید

هنگامی که به مرحله افزایش میزان مراجعات بیمار به مطب می رسیم باید به فکر توسعه خدمات خود باشید تا بتوانید موقعیت رقابتی تان را تقویت کنید.

توسعه خدمات دندان پزشکی
توسعه خدمات دندان پزشکی

شاید علت پایین بودن تعداد بیماران شما به کوچک بودن مطب تان ارتباط دارد که در این شرایط بهتر است به فکر تهیه یک فضای بزرگ تر باشید. اما گاهی اوقات شما مشکل فضا را ندارید و فقط اضافه کردن چند نیروی متخصص جدید می تواند پاسخگوی نیازهای در حال رشد شما باشد.

روش های پرداخت منعطفی داشته باشید

یک دندانپزشک موفق روش های مختلفی را برای پرداخت هزینه درمان بیمار معرفی خواهد کرد تا بیمارانش تمایل بیشتری برای پذیرش روش ‌های درمانی پیشنهادی داشته باشند و دوباره به مطب او مراجعه کنند.

علاوه بر پوشش بیمه ‌ای، منعطف بودن روش های پرداخت هزینه خدمات درمانی از قبیل استفاده از دستگاه کارت خوان، پول نقد، دریافت چک و پرداخت اقساط می تواند در بهبود جذب تعداد بیشتری از بیماران به مطب نقش داشته باشد.

 

از مراجعه ‌کنندگان وفادار خود غافل نشوید

جذب بیماران بیشتر از طریق شبکه ارتباطات دوستانه
توجه کردن به مراجعه کنندگان وفادار

 

هیچ چیزی مهمتر از این نیست که شما چندین مراجعه کننده وفادار داشته باشید که دوستان و اعضای خانواده شان را به مطب شما می آورند. به طور کلی حفظ مراجعه کنندگان فعلی در مقایسه با جذب بیماران جدید با صرف هزینه کمتری همراه است.

به خاطر داشته باشید که باید برای حفظ بیماران خود به چند نکته مهم توجه کنید: ساعات مراجعه ی آنها به مطب مناسب باشد، دسترسی آنها به مطب شما راحت باشد، خدمات بهتری را دریافت کنند کاری کنید به شما اعتماد کنند، برای شنیدن صحبت های شان دو گوش شنوا داشته باشید، از لحاظ عاطفی حمایت شان کنید و در نهایت تلاش کنید یک رابطه دوستانه را به وجود بیاورید.

به لطف فناوری دیجیتال فرصت های بی شماری برای دندانپزشکان وجود دارد که می ‌توانند با بیماران خود در فضای مجازی در ارتباط باشند. شبکه های اجتماعی در فراموش نکردن ارتباط بین پزشک و بیمار نقش بسیار مهمی را دارند و استفاده از آنها در موفقیت بیشتر دندانپزشکان موثر خواهد بود.

 

از اهمیت شبکه ارتباطات دوستانه غافل نشوید

هنگامی که به موضوع افزایش تعداد بیماران مطب می رسیم هیچ چیزی مهمتر از آن نیست که بیماران جدید از طریق دوستان، اعضای خانواده و حتی از طریق سرچ در اینترنت به مطب شما ارجاع داده شده باشند. واقعیت این است که بیماران فعلی شما آنقدر درگیر زندگی و امور روزمره و کاری خود هستند که اصلاً به پیشرفت شغلی شما فکر نمی ‌کنند.

در این قسمت شما باید دست به کار شوید و بیماران خود را تشویق کنید افراد جدید را به مطب شما بفرستند. همیشه تعدادی کارت ویزیت در دسترس داشته باشید که شماره تلفن، آدرس ایمیل و البته آدرس وب سایت شما روی آن ثبت شده است تا بیماران بتوانند از محتوای تولید شده در وب سایت شما استفاده لازم را ببرند.

 

سیستم نوبت دهی خود را ارتقا دهید

ارتقا سیستم نوبت دهی
ارتقا سیستم نوبت دهی

داشتن یک سیستم نوبت دهی دقیق و با کیفیت یکی دیگر از رمز و رازهای یک دندانپزشک خوب بود چرا که باعث افزایش بازدهی کاری، کاهش استرس بیماران و کارمندان و بهبود خدمات شما خواهد شد.

به همین دلیل شما باید از یک سیستم منعطف و کارآمد و به روز استفاده کنید. بهره گرفتن از نرم افزارهای نوبت دهی در این راستا کمک زیادی به شما خواهد کرد تا به یک دندان پزشک موفق تبدیل شوید.

 

از کارمندان آموزش دیده و با تجربه استفاده کنید

اولین تجربه بیماران از شما در مطب تان در برخورد با واحد پذیرش شکل خواهد گرفت. به عبارتی واحد پذیرش مجرای اولیه جذب بیماران جدید است.

مهارت های برقراری ارتباط در آنها و تخصص و نگرش آنها تاثیر عمیقی بر روی بیماران خواهد داشت به همین دلیل به کارگیری تیم تخصصی یک عنصر مهم در موفقیت دندانپزشکان محسوب می شود.

 

بهبود کسب و کار از طریق بازاریابی دیجیتال

امروز همه مشاغل ریز و درشت از فضای دیجیتال برای تبلیغ خود استفاده می کنند تا ضمن برند سازی بتوانند سود بیشتری را به دست بیاورند و تعداد متقاضیان خود را افزایش دهند. شما نیز می توانید با رعایت اصول اخلاقی از این فضا بهره مناسب را ببرید.

دیجیتال مارکتینگ دندانپزشکی
دیجیتال مارکتینگ دندانپزشکی

اصلا بازاریابی دندان پزشکی یکی از اصول موفقیت پزشکان محسوب می شود. لازمه دستیابی به این موفقیت داشتن یک وب سایت تخصصی و تبلیغات در فضای اینترنت است.

اعضای تیم تخصصی ما می توانند در این راستا به شما کمک کنند و به بهبود کسب و کارتان دامن بزنند و از طریق تبلیغات در فضای مجازی زمینه پیشرفت شما برای تبدیل شدن به یک دندان پزشک موفق فراهم شود. همین حالا تردید را برای طراحی وب سایت یا اپلیکیشن مورد نظر خود را کنار بگذارید و با متخصصین ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

جمع آوری مطالب: لیلا عبدالملکی

لینک منبع


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *