رپورتاژ آگهی پزشکی | همه آنچه باید بدانید

رپورتاژ آگهی پزشکی

رپورتاژ آگهی پزشکی، یک روش مدرن و موثر برای تبلیغات خدمات و محصولات پزشکی است. این روش تبلیغاتی می تواند برای معرفی یک پزشک هم به کار رود. اگر می خواهید درباره بایدها و نبایدهای یک رپورتاژ آگهی، اطلاعات کافی به دست بیاورید، متن زیر را بخوانید.

رپورتاژ‌ آگهی
رپورتاژ آگهی پزشکی، روشی برای معرفی خدمات پزشکی

رپورتاژ به چه معنایی است؟

رپورتاژ، به معنی گزارش یا فرآیند خبری است که اطلاعاتی را منتقل می کند. ریشه این کلمه فرانسوی است و به معنای اطلاع رسانی می باشد. در واقع رپورتاژ آگهی،نوعی از تبلیغاتی است که شما برای اطلاع رسانی درباره خدمات پزشکی یا معرفی خودتان به عنوان یک پزشک به کار می گیرید.

آگهی پزشکی
رپورتاژ آگهی، به معنای گزارش ارائه خدمات پزشکی است

چرا رپورتاژ آگهی را انتخاب کنم؟

شما ممکن است یک پزشک متخصص باشید،  ممکن است یک پزشک تازه کار و تازه نفس باشید، ممکن است تازه شروع به فعالیت کرده باشید، ممکن است سال های سال تجربه اندوخته باشید. در واقع در هر تخصصی، در هر سطح و جایگاهی، در هر شهر و محله ای، شما بی نیاز از تبلیغات نیستید.

چرا به تبلیغات نیاز دارم؟

آدم های امروزی به جستجو کردن عادت کرده اند. آن ها یاد گرفته اند که درباره هر چیزی که نیاز دارند، تحقیق کنند.در واقع به دلیل گسترده بودن امکانات و گزینه های انتخابی،‌بسیاری از افراد تلاش می کنند که همه جنبه های مربوط به یک موضوع رابررسی کنند. به عنوان مثال، فرض کنید که شما یک دندان پزشک حاذق هستید. برای اینکه بتوانید خودتان را به مراجعین معرفی کنید، چاره ای جز تبلیغات ندارید.

تبلیغات پزشکی
به عنوان یک پزشک به تبلیغات نیاز دارید تا خودتان را به خوبی معرفی کنید.

روش های تبلیغاتی

دنیای تبلیغات، دنیای گسترده و بی نهایتی است. در اینجا نمیخواهم شما را به این دنیای بی انتها وارد کنم، فقط قصد دارم حقایقی را به شما بگویم که به تبلیغات بهتر شما کمک کند.

چاپ تراکت، بروشور و کاتالوگ

این روش بسیار قدیمی است. به شما توصیه می کنم شدیدا و اکیدا از این روش دوری کنید. استفاده از تراکت، بروشور یا کاتالوگ برای تبلیغات همه گیر، بی فایده ترین روش است. حتی می تواند تاثیر منفی روی وجهه شما داشته باشد. دلیل آن هم واضح است. اجازه بدهید دلایل این موضوع را با هم مرور کنیم.

تبلیغات
چاپ تراکت، یک روش ناکارآمد و منسوخ برای تبلیغات است

قدیمی بودن این روش تبلیغاتی

یکی از ویژگی های یک پزشک خوب، به روز بودن و آگاه بودن از علم دنیاست. اگر یک پزشک خوب، تبلیغات مدرنی نداشته باشد، آیا روش های درمانی مدرنی خواهد داشت؟

بالا بودن هزینه ها

دومین دلیل این است که این روش های سنتی تبلیغاتی، هزینه زیادی را به شما تحمیل خواهند کرد. یک باور اشتباه وجود دارد که هرچه برای تبلیغات هزینه کنید، بهتر است. در واقع اصلا لازم نیست تبلیغات شما پرهزینه باشند،‌ فقط کافی است موثر و ماندگار باشند.

تبلیغات پزشکی
یک روش تبلیغاتی موثر، حتما یک روش گران نیست

عدم سازگاری با محیط زیست

سومین دلیل هم که بسیار مهم است، آسیبی است که این روش تبلیغاتی به محیط زیست می زند. اگر می خواهید تاثیر مثبتی از خودتان در ذهن مخاطب داشته باشید، سعی نکنید حامیان محیط زیست و سازمان های حفاظتی را با خودتان دشمن کنید.

رپورتاژ آگهی پزشکی
روش تبلیغات موثر نباید به محیط زیست آسیبی برساند

بنرهای تبلیغاتی در سایت ها

اگر به دنبال معرفی خود به عنوان یک پزشک حاذق هستید، تبلیغات در سایت های متفرقه را فراموش کنید. تحقیقات علمی نشان داده اند که کاربران در هنگام جست جو کردن، فقط چیزهایی را می بینند که می خواهند. اجازه بدهید واضح تر بیان کنم. اگر شما یک پزشک متخصص زیبایی هستید، نباید رپورتاژ آگهی خود را به یک سایت لوازم آرایشی بدهید. چون دیده نمی شوید. وقتی کاربر به دنبال لوازم آرایشی خاصی است، فقط مطالب مربوط به همان موضوع را می بیند. در واقع شما هزینه می کنید ولی هیچ وقت دیده نمی شوید.

رپورتاژ آگهی
همه سایت ها، جای مناسبی برای رپورتاژ آگهی شما نیستند

تبلیغات در شبکه های مجازی

شبکه های مجازی، دنیای گسترده ای را پیش روی همه ما گشوده اند. شاید یکی از روش های تبلیغاتی که می تواند شما را به مخاطبانتان نشان دهد، همین شبکه های مجازی باشند. اما این روش تبلیغاتی خیلی هم ساده نیست. مخاطبان فیک، بزرگترین دردسر برای شما هستند. آن ها می توانند اطلاعات غیر واقعی از میزان بازدید را به شما بدهند.

تبلیغات
شبکه های مجازی می توانند یک شمشیر دو لبه برای تبلیغات باشند

روش های موثر تبلیغات چیست؟

با توجه به توضیحات ارائه شده در بالا، حتما برای شما هم این سوال پیش آمده است که چه روشی برای تبلیغات موثر است؟ به دنبال روش های پیچیده و پر هزینه نباشید. جواب سوال شما پیش ماست.

تبلیغات در سایت

رپورتاژ آگهی شما می تواند در سایت های پر بازدید و تخصصی در دسترس قرار بگیرد.برای اینکه بتوانید یک رپورتاژ آگهی موفقیت آمیز داشته باشید، باید به چند نکته توجه کنید.

۱- انتخاب سایت مرجع

لازم است که در انتخاب سایت مرجع دقت کنید. سایت هایی هستید که پر بازدیدند اما این بازدید کننده ها فیک هستند. به همین خاطر، بعد از یک مدت، توسط گوگل حذف می شوند یا در صفحات انتهایی قرار می گیرند. پس طبیعی است که آگهی شما هم دیده نمی شود.

تبلیغات در سایت
انتخاب سایت مرجع بسیار مهم است

۲- انتخاب صحیح رپورتاژ آگهی

انتخاب متن آگهی، شعار تبلیغاتی یا لوگوی مشخص شما، شاید مهم ترین قدم در تبلیغات شما باشد. آنچه در رپورتاژ آگهی شما می آید، معرفی کننده کسب و کار شماست.

۳- ارائه صحیح رپورتاژ آگهی

برای اینکه بتوانید تبلیغات خود را به شیوه موثری ارائه دهید، به یک تیم حرفه ای نیاز دارید. این تیم حرفه ای همه اصول تبلیغات، طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ را می شناسند و می توانند به شیوه ای حرفه ای و اصولی، شما را به مخاطب تان معرفی کنند.

طراحی سایت تبلیغات
طراحی سایت به یک تیم حرفه ای نیاز دارد

۴- پشتیبانی

فقط طراحی سایت یا ارائه رپورتاژ آگهی کافی نیست. شما به یک پشتیبانی قوی هم نیاز دارید که مشکلات احتمالی را به سرعت برطرف کنند. اگر یک کاربر به سایت شما مراجعه کند و نتواند به سایت دسترسی داشته باشد، خیلی بعید است که برای بار دوم هم به شما سر بزند. بنابراین لازم است یک تیم قوی از سایت شما یا آگهی های شما پشتیبانی کنند.

پشتیبانی سایت
سایت باید همیشه پشتیبانی دقیقی داشته باشد

۵- به روز بودن

همیشه باید به روز باشید. در دنیایی که با سرعت در حال تغییر است، شما هم باید به سرعت تغییر کنید و با دانش روز همراه شوید. سایت شما و رپورتاژ آگهی شما باید همیشه به روز رسانی شود. کاربر باید اطمینان پیدا کند که شما در دسترس هستید. اگر آگهی شما آخرین بار، دو سال پیش به روز رسانی شده است، هیچ تاثیری در جذب مخاطب نخواهد داشت. بنابراین، باید به یک تیم حرفه ای رجوع کنید تا همیشه شما را به روز نگه دارند.

رپورتاژ آگهی
سایت شما باید همیشه به روز باشد تا اطمینان مخاطب جلب شود

با توجه به همه مواردی که گفته شد، می توان نتیجه گرفت که تبلیغات یک کار اصولی و حرفه ای است. اما شما لازم نیست بابت این موضوع نگران باشید. شما نیازی ندارید که خودتان، مهارت تبلیغات و بازاریابی را داشته باشید. کافی است به یک تیم حرفه ای، اعتماد کنید و از تخصص آن ها بهره بگیرید تا هر چه بهتر دیده شوید.

نگارش: سیمین معروف

 

 

 

 


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *