سایت های پزشکی ایران

سایت های پزشکی ایرانی | سایت های پزشکی موفق چکار میکنند ؟!

سایت های پزشکی ایرانی 

سایت های پزشکی ایرانی 

به عنوان تیمی که سال هاست در زمینه ی طراحی سایت های پزشکی در ایران فعالیت می کنیم ، یکی از رایج ترین و معمول ترین خواسته های پزشکان از ما این است که مثلا آن ها را به دیجی کالای پزشکی تبدیل کنیم یا این که بتوانیم در بازار رقابت سایت های پزشکی معتبر را کنار زده و سایت آن ها را بالا بیاوریم!

اما ان چه که بیشتر مواقع صاحبان مشاغل نمی خواهند درک کنند ، این است که سایت های پزشکی ایران که در حال حاضر رتبه های خیلی خوبی در گوگل دارند ، استراتژی های پیچیده و مختلفی برای ماندن در بازار رقابت دارند.

سایت های پزشکی ایرانی 
سایت های پزشکی ایرانی 

در این مطلب به سراغ برخی از آن ها رفته ایم و می خواهیم بررسی کنیم که چرا برخی از سایت های پزشکی تا به این حدّ اعتبار دارند و هم چنین در میان مخاطب نیز محبوبیت دارند؟!
اگر به عنوان یک پزشک تصمیم داریم که کار طراحی سایت خود را آغاز کنید ، توصیه می کنیم که این مطلب را تا انتها دنبال کنید!

جامع بودن در عین جذاب بودن

سایت های پزشکی معتبر جامع هستند. به این معنی که نقض مرجع دارند و برای پاسخ به هر سوالی می توانید به آن ها مراجعه کنید. وب سایت هایی مثل الودکتر را ببینید! دسته بندی مطالبش بسیار متنوع هستند و از مقالات علمی تا اخبار زرد پزشکی را شامل می شود!
استراتژی چنین سایت هایی در این است که نیاز کلیه ی اقشار جامعه را به مطالب پزشکی برطرف کنند. به همین خاطر است که نام برند سایتی مثل الو دکتر تا این اندازه در میان افراد مختلف جامعه همه گیر شده است!
علاوه بر این ، ظاهر جذاب و در عین حال ساده ی این وب سایت ها ، باعث شده که مخاطب ارتباط بهتری با آن ها برقرار کند.

سایت های پزشکی ایرانی 
سایت های پزشکی ایرانی 

اگر به این سایت ها سری بزنید متوجه خواهید شد که به هیچ وجه شلوغ نیستند. دسته بندی همه ی مطالب منظم و مرتب است و برای یافتن یک مطلب نیازی نیست که جستجوی زیادی بکنیم!

سرعت لود خوبی دارند

این هم یکی دیگر از مهم ترین فاکتورهایی است که این گونه وب سایت ها بهتر دیده می شوند! آمارها نشان می دهد که بیشتر مخاطبان تمایل دارند که صفحه ی مورد نظرشان زیر 3 ثانیه لود شود! در صورتی که این زمان به 5 ثانیه برسد ، برای سایت شما فاجعه بار خواهد بود چرا که مخاطب صفحه را خواهد بست و به این ترتیب به گوگل می فهماند که صفحه ی مورد نظر جذابیت برایش ندارد!

خدمات آنلاین ارائه می کنند

وب سایت های معتبر پزشکی به خوبی می دانند که چگونه مخاطبین خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنند. یکی از این راهکار ها، ارائه ی خدمات آنلاین است. به عنوان مثال یکی از جالب ترین خدمات آنلاین در حیطه های پزشکی ، مشاوره آنلاین است! به این صورت که بیمار شرح کوتاهی راجع به علائم خود می نویسد و پزشکان به شکل آنلاین پاسخ می دهند!
اما یکی از جدیدترین و نوین ترین خدمات آنلاین به هوش مصنوعی برای تشخیص های آنلاین برمی گردد. به این صورت که بیمار با وارد کردن علائم خود در یک سیستم هوشمند ، می تواند با علت های بروز این علائم آشنا شود و در صورت نیاز به پزشک مراجعه کنند.
در اخر باید بگوییم که مهم ترین خدمات آنلاین ، سیستم نوبت دهی است. به این صورت که بیمار برای مراجعه به پزشک نیازی به تماس یا حضور در مطب پزشک ندارد و می تواند به راحتی از وب سایت مورد نیاز ، در زمان مورد علاقه اش نوبت بگیرد!

هزینه زیادی برای آپدیت و پشتیبانی سایت خود می کنند

خیلی از پزشکان تصور می کنند که صرف خلاقیت می تواند در موفقیت آن ها در حوزه های آنلاین کافی باشد اما این مسئله از اساس اشتباه است. وب سایت های بزرگ پزشکی در ایران برای ماندن در بازار رقابت هزینه های سنگینی می کنند. علاوه بر این از یک تیم پشتبانی بسیار قوی بهره مند هستند که در هر زمانی از شبانه روز چنان چه وبسایت با مشکلی برخورد کرد ، بتوانند ، آن را برطرف کنند!

سایت های پزشکی ایرانی 
سایت های پزشکی ایرانی 

اخبار پزشکان را در وب سایت خود منعکس می کنند

یکی از بخش های جذاب وبسایت های پزشکی در این است که جدیدترین اخبار پزشکی و پزشکان را منعکس می کنند.خبرهای جالب ، تحقیقاتی که در حوزه های مختلف پزشکی انجام می گیرد ؛ درمان های جدید برای بیماری های مختلف و ….می توانند نظر هر مخاطبی را به خود جلب می کند. به این ترتیب بعد از مدتی افراد برای اطلاع از خبرهای جدید حوزه های پزشکی به سراغ این گونه وب سایت ها می آیند.

سایت علمی پزشکی

سایت هایی هم هستند که در حیطه های علمی تر و جدیدتر پزشکی فعالیت می کنند. وب سایت هایی که جدیدترین تحقیقات پزشکی را منتشر می کنند.
یا این که این گونه وب سایت ها منحصرا متعلق به آزمایشگاه های تخصصی پزشکی است که جدیدترین یافته ها را منعکس می کند.
مخاطب این گونه وب سایت ها عموما خود پزشکان و دانشمندان هستند. اصولاً ظاهر یا زیبایی این گونه سایت ها چندان مطرح نیست بلکه تنها چیزی که اهمیت دارد ، علمی بودن مطالب این گونه وب سایت هاست!

سایت علمی پزشکی
سایت علمی پزشکی

سایت های تخصصی پزشکی

سایت هایی هم وجود دارند که در حیطه های تخصصی پزشکی فعالیت می کنند.منظور از این حرف این است که مثل سایت های علمی ، صرفاً به مطالب تخصصی و فوق علمی بپردازند ، بلکه می خواهیم بگوییم که این گونه وبسایت ها صرفاً به یک موضوع پزشکی می پردازند!

به عنوان مثال ، وبسایت جایروس کلینیک ،معتبرترین وب سایتی است که در حیطه ی مغز و اعصاب و روانشناسی فعالیت می کند و به این ترتیب یک وبسایت تخصصی محسوب می شود!
یا وب سایتی مثل تهران اسکین نیز به عنوان یک وبسایت زیبایی و پوست ، منحصراً مطالب مربوط به زیبایی را منتشر می کند!
آمارها و گزارش های گوگل حاکی از این است که در آینده ای نه چندان دور ،حرف اول را در این زمینه های پزشکی ، همین وب سایت های تخصصی می زنند!

تیم حرفه ای طراحی سایت ، سئو ، تولید محتوا و گرافیست های ما ، افتخار می کنند که با سال ها تجربه در زمینه ی طراحی وبسایت های پزشکی ، همراه شما باشند! شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

نویسنده : نداناصری


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *