طراحی سایت | روشی موثر برای تبلیغات پزشکی

طراحی سایت

طراحی سایت این روزها یکی از روش های پر رونق و مدرن برای تبلیغات است. اما طراحی سایت برای دکتر، اصول خاصی دارد که باید با آن ها آشنا شوید. اگر می خواهید درباره اصول طراحی سایت، اطلاعاتی کسب کنید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

اصول طراحی سایت دکتر
طراحی سایت یک روش پر رونق برای تبلیغات است

اصول طراحی سایت

برای اینکه بتوانید یک سایت مناسب طراحی کنید، باید اصولی را بلد باشید. برای این که این اصول را بهتر بشناسید، اجازه بدهید که مثالی بزنم. فرض کنید شما یک پزشک هستید و می خواهید برای معرفی خود، سایتی طراحی کنید. آیا می دانید چه اصولی را باید بلد باشید؟

اصل یک

اگر می خواهید یک دکتر موفق باشید، باید بتوانید خودتان را به خوبی معرفی کنید. واقعیت این است که امروزه افراد، اطلاعات زیادی را از طریق اینترنت به دست می آورند. بنابراین اگر شما بتوانید سایت مناسبی داشته باشید، اولین قدم برای معرفی خودتان را برداشته اید.

طراحی سایت
برای موفقیت در دنیای مدرن تبلیغات، باید طراحی سایت را انجام دهید

اصل دو

اگر می خواهید یک دکتر موفق باشید، باید با مخاطبان خود در ارتباط باشید. برای اینکه این ارتباط اتفاق بیفتد، لازم است که مخاطبان بتوانند سوالات و نظرات خود را با شما در میان بگذارند. بنابراین باید در سایت خود، بخشی برای پاسخگویی به مخاطبین در نظر بگیرید.

طراحی سایت دکتر اصول
کاربران باید بتوانند نظرات خود را به شما انتقال دهند

اصل سه

اگر می خواهید یک دکتر موفق باشید، سومین اصل این است که سایت شما به روز باشد و همیشه پشتیبانی شود. پشتیبانی قوی از سایت، می تواند اعتبار زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. چون نشان می دهد که روی محتویات سایت نظارت وجود دارد.

طراحی سایت
اگر می خواهید سایت خوبی داشته باشید، باید تیم پشتیبانی قوی را به کار بگیرید

ویژگی های یک سایت خوب

به عنوان یک دکتر، باید سایتی را طراحی کنید که برازنده شما به عنوان یک دکتر باشد. ممکن است سایت های مختلفی را دیده باشید. برای اینکه بتوانید یک طراحی سایت مناسب داشته باشید، باید ویژگی های یک سایت خوب را بشناسید.

زیبایی بصری

قالب سایت اولین موضوعی است که در طراحی اهمیت دارد. قالبی که انتخاب می کنید باید از نظر بصری مخاطب شما را جذب کند. رنگ، ترتیب نوشته ها، تبلیغات، لوگو یا برند شما همه باید در سایت وجود داشته باشند. البته باید به روشی در کنار هم قرار بگیرند که به چشم مخاطب بیایند.

محتوای دقیق

محتوای سایت شما، بسیار مهم است. کاربر وقتی به سایت شما مراجعه می کند، باید اطلاعات مورد نیاز یا جواب سوال خود را پیدا کند. بنابراین باید مطالبی را در سایت خود وارد کنید که برای کاربر مفید باشد.

صداقت در محتوا

لازم نیست برای اینکه مخاطب را جذب کنید، حتما اغراق کنید. هیچ نیازی ندارید که از جملات سنگین یا شعارهای تبلیغاتی متفاوت استفاده کنید. فقط کافی است که چیزی را که هستید، به خوبی نشان دهید.

بیان مطالب کلیدی

بسیاری از کاربران، به دنبال مطالب علمی نیستند. در واقع مخاطبان زیادی وجود دارند که از مطالب پزشکی سر در نمی آورند. شما به عنوان یک دکتر، لازم است مهارت و تخصص خود را به درستی و به سادگی بیان کنید.

مطالب کلیدی
در سایت خود از مطالب کلیدی استفاده کنید

بیان مختصر و موثر

لازم نیست جزئیات زیادی درباره خودتان یا زندگی تان، رزومه کاری یا تحصیلی تان در سایت وارد کنید. سایت قرار است شما را به مخاطب معرفی کند، البته هدف معرفی شما نیست، بلکه هدف معرفی مهارت یا تخصص شماست که شما را از سایر پزشکان متمایز می کند.

طراحی لوگو

گاهی لازم است که به عنوان یک پزشک، برای خود یک لوگو طراحی کنید. فراموش نکنید که لوگوی شما باید یک چیز خاص و منحصر به فرد باشد. لوگوی شما باید شما را به عنوان یک پزشک به خوبی معرفی کند. هم چنین باید به گونه ای باشد که در ذهن مخاطب شما باقی بماند.

یک تیم حرفه ای می تواند لوگوی اختصاصی شما را طراحی کند

برندسازی

مهم نیست که شما در کار خود برند هستید یا نه. یکی از ویژگی های یک سایت حرفه ای این است که شما را به عنوان یک برند به مخاطب معرفی کند. اگر شما در کار خود برند باشید، مخاطب شما را همیشه به خاطر می سپارد. اگر می خواهید درباره فواید و اهمیت برندسازی، آگاه شوید، بهتر است مقاله زیر را بخوانید.

برندسازی
برندسازی یکی از ارکان اصلی تبلیغات است

تبلیغات

یکی دیگر از جنبه های مهم در سایت، تبلیغات است. اگر سایت خودتان را دارید، لازم است که تبلیغات مناسبی هم داشته باشید. تبلیغات به صورت مختصر و گذرا شما را به مخاطب معرفی می کنند، اما فراموش نکنید که این تبلیغات باید صادقانه و صحیح باشند.

بهترین تیم برای تبلیغات
تبلیغات اینترنتی یکی از روش های موثر برای معرفی خودتان است

تبلیغات در سایت های دیگر

یکی از مواردی که باید به آن اشاره کنم، تبلیغات در سایت های پر بازدید است. اگر هنوز طراحی سایت دکتر را برای خودتان انجام نداده اید، می توانید از سایت های پربازدید به عنوان بستری برای تبلیغات استفاده کنید. البته فراموش نکنید که سایتی که انتخاب می کنید، باید مرتبط با حرفه پزشکی شما باشند. مثلا اگر پزشک جراح و متخصص زیبایی هستید، می توانید از سایت هایی مثل تهران اسکین استفاده کنید. این سایت، یک سایت پر بازدید در زمینه سلامتی و زیبایی است که مخاطبان خاص خودش را دارد.

طراحی سایت
تهران اسکین یک وب سایت تخصصی در حیطه زیبایی و لیزر است

برای طراحی سایت چه کنم؟

با خواندن این مطالب، حتما شما هم متوجه شده اید که طراحی سایت، یک تخصص است. شما به عنوان یک پزشک متخصص، لازم نیست که تخصص های مربوط به طراحی سایت را هم بیاموزید. چون تیم های حرفه ای وجود دارند که می توانند این کار را به خوبی برای شما انجام دهند.

یک تیم حرفه ای چه کاری می کند؟

یک تیم حرفه ای تبلیغات می تواند برای معرفی شما به عنوان یک پزشک، فعالیت های زیادی را انجام دهد. طراحی سایت، برند سازی، لوگو سازی، پشتیبانی سایت، به روز رسانی سایت و تولید محتوا مواردی هستند که یک تیم حرفه ای متخصص می توانند آن را به خوبی انجام دهند.

طراحی سایت دکتر
طراحی سایت خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید

نگارش شده توسط : سیمین معروف

 


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *