متن تبلیغات سالن زیبایی

متن تبلیغات سالن زیبایی |چه بنویسیم که تبلیغات کلیشه ای محسوب نشود؟!

متن تبلیغات سالن زیبایی

متن تبلیغات سالن زیبایی

در این متن می خواهیم روی تبلیغاتی اس ام اسی و متونی که جهت تبلیغات آرایشگاه به کار می روند ، فوکوس کنیم.البته استراتژی انتخاب متنی که در ادامه برای شما تشریح می کنیم به اس ام اس محدود نمی شود و می توانید آن را در هرگونه تبلیغاتی به کار بگیرید. با ما همراه باشید.
یکی از اصلی ترین مزیت های اس ام اس مارکتینگ این است که صاحبان مشاغل می توانند به روش های گوناگون با مشتری ارتباط برقرا کنند.

تخفیف هایی که ارائه می کنند ، کوپن ها ، یادآورهای قرار ملاقات و …همگی می توانند بخشی از پروسه ی تبلیغاتی سالن های زیبایی باشند.

متن تبلیغات سالن زیبایی
متن تبلیغات سالن زیبایی

مسیج دادن یکی از راه های ارزان برای بازاریابی و افزایش مشتری است. هم چنین به طرزی باور نکردنی موثر و مفید است. حدود 90 درصد پیام ها در عرض 3 دقیقه ی اول خوانده می شوند.

این مسئله به خاطر آن است که موبایل جزئی جدانشدنی از زندگی مردم شده و هرجا که می روند آن را به همراه دارند و به طور منظم آن را چک می کنند.در حقیقت 90 درصد مردم در حالی که گوشی های موبایل در دستشان است خوابشان می برد.

یکی از اصلی ترین شکایاتی که صاحبان سالن های زیبایی دارند این است که افراد سر موقع به نوبت خود نمی رسند و بعضی مواقع سالن به قدری شلوغ می شود که مجبورند مشتریان دیگر را مرخص کنند.

پیام های تبلیغاتی می تواند باعث شود که این مشکل رفع گردد.هم چنین این روش می تواند وفاداری مشتریان را نسبت به شما بیشتر کرده و بانک اطلاعاتی بزرگی را هم برای شما فراهم می کند.
اما متن این گونه پیام ها چه باید باشد ؟

خب شما می توانید هرچه که می خواهید بنویسید اما به خاطر داشته باشید که مخاطب شما نباید از همان اول احساس کند که شما متن تبلیغاتی هستید و آن را ناخوانده رها کند.

متن افتتاحیه سالن زیبایی چگونه باشد ؟

این هم یکی دیگر از مشکلاتی است که بیشتر سالن داران در اول کار به آن برخورد می کنند. افتتاحیه به قدری مهم است که می تواند سرنوشت کسب و کار شما را رقم بزند. پس به هیچ وجه آن را دست کم نگیرید.
به عنوان مثال متن افتتاحیه ی خود را به نحوی بنویسید که مخاطب رغبت داشته باشد که برای این مراسم به سالن بیاید. به کار بردن واژه های مثل تخفیف یا بُن می تواند در متن تبلیغاتی شما معجزه گر باشد ، پس از آن غافل نشوید.

متن افتتاحیه سالن زیبایی
متن افتتاحیه سالن زیبایی

اگر می توانید از کمک های یک کارشناس بازاریابی در این زمینه استفاده کنید. خیلی ها یک سلبریتی معروف را به مراسم خود دعوت می کنند. بعضی دیگر تخفیف های خیلی خوبی روی خدمات خود می زنند ، از هر روشی که استفاده می کنید ، اطمینان حاصل نمایید که شیوه ی معرفی آن به درستی صورت گرفته است.

تیم ما با سال ها سابقه در زمینه ی مارکتینگ سالن های زیبایی ، تلاش دارد که در کلیه ی مراحل پروموت کسب و کارتان ، شما را همراهی کند. تیم های حرفه ای تولید محتوا ، بازاریابی آنلاین ، طراحی سایت و …در خدمت شماست. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

چگونه برای آرایشگاه تبلیغ کنیم ؟

راهکارهای این موضوع به قدری زیاد است که واقعا در یک مطلب نمی گنجد اما می توان فاکتورهای اصلی را بیان کرد.
در وهله ی اول باید به خاطر داشته باشید که سروکار شما به عنوان یک سالن دار با زنانی است که می خواهند زیبا باشند. پس مهم ترین نکته این است که کلیه ی المان های سالن شما هم باید زیبا و جذاب باشند.دکور سالن خود را به زیبایی انجام دهید. بهترین افراد را استخدام کنید و کیفیت خوبی را به مشتریان خود ارائه نمایید ، این گونه نصف راه را رفته بدانید!

راهکار بعدی این است که حتما بستر مجازی را در تبلیغات خود لحاظ کنید. فوراً پیج های شبکه اجتماعی سالن را ساخته و به طور مداوم در آن فعالیت کنید. نمونه کار بگذارید ، پست های آموزشی کار کنید و لحظه ای از فیدبک های مخاطبین و فالورهای پیج غافل نشوید!
در وهله ی بعد هم رپورتاژ آگهی و بنر تبلیغاتی را لحاظ کنید.وب سایت های پر بازدید و مرتبط را پیدا کنید و با اصول درست ، یک رپورتاژ آگهی بنوسید.


پیج هایی که فالورهای زیادی دارند هم می تواند مکان مناسبی جهت تبلیغات شما باشند!
کار تبلیغات یک مسئله ی دائمی و همیشگی است. شما باید همیشه در برابر چشم مخاطب خود باشید تا لحظه ای شما را فراموش نکند. در این بازار شلوغ و پر رقابت ، لحظه ای غفلت می تواند به اوت شدن از کسب و کار منجر شود!

شعار تبلیغاتی سالن زیبایی

شعارها می توانند طیف وسیعی از انواع و اقسام داشته باشند.می توانید برخوردی کلیشه ای با این ماجرا داشته و خودتان جمله ای را انتخاب کنید.

نمونه یک شعار تبلیغاتی خیلی بد : ما بهترین ها را به شما ارائه می کنیم!
واقعا به قدری این جمله در جاهای مختلف استفاده شده که دیگر به یک جمله ی روتین و عادی تبدیل شده است نه یک شعار تبلیغاتی مناسب!

شعار تبلیغاتی سالن زیبایی
شعار تبلیغاتی سالن زیبایی

نمونه یک شعار تبلیغاتی خوب 

دوستان می آیند و می روند اما یک آرایشگر همیشگی است !!
اگر شما زیبا نباشید ، ما هم نیستیم!!
خوب آرایش کنید ، خوب سلفی بگیرید!!

تبلیغات برای تاتو ابرو : تنها بخشی از بدن که بدون ورزش هم روی فرم می شود!

نمونه متن های انگلیسی برای تبلیغات سالن زیبایی :

We tease to please
Keep calm and get your nails DONE
Eyebrows speak louder than words
Life is too short to have BORING hair

تمام این ها مثال هایی بود که می توانید در بنر تبلیغاتی ، تراکت خود ، وب سایت یا هرجای دیگری که فکر می کنید بستر مناسبی هستند استفاده کنید. می توانید از این جملات ایده بگیرید و جملات جذاب خود را بسازید. همه چیز به خلاقیت شما برمی گردد.

شعار تبلیغاتی سالن زیبایی
شعار تبلیغاتی سالن زیبایی

امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع علمی مقاله 1

منبع علمی مقاله 2


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

1 دیدگاه دربارهٔ «متن تبلیغات سالن زیبایی |چه بنویسیم که تبلیغات کلیشه ای محسوب نشود؟!»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *