نمونه متن اس ام اس تبلیغاتی

نمونه متن اس ام اس تبلیغاتی |تبلیغات مطب و سالن زیبایی با بازاریابی پیامکی!

نمونه متن اس ام اس تبلیغاتی

نمونه متن اس ام اس تبلیغاتی

در مطالب پیشین تلاش کرده ایم که تا حد زیادی شما را با منافع و مزایای اس ام اس تبلیغاتی آشنا کنیم. فرقی نمی کند که کسب و کار شما چیست اما اگر یک محصول یا خدمات را به افراد عرضه می کنید ، اس ام اس تبلیغاتی می تواند کمک زیادی به برندینگ و معرفی شما کند!

اما یک نمونه ی موفق اس ام اس تبلیغاتی چگونه است؟ آیا فکر کرده اید که چطور می توان متنی را انتخاب کرد که مشتری را ترغیب کند که از محصول یا خدمات شما استفاده کند؟!
ما در این متن تصمیم داریم که به دو ردیف شغلی و مزایای اس ام اس مارکتینگ برای آن ها اشاره کنیم :

مطب های پزشکی و سالن های زیبایی!!

نمونه متن اس ام اس تبلیغاتی
نمونه متن اس ام اس تبلیغاتی

اگر صاحب هر یک از این دو شغل هستید ، باید به شما بگوییم که اس ام اس تبلیغاتی می تواند به خوبی شما و خدماتتان را پروموت کرده و به مخاطب معرفی کند!درست است که در حال حاضر بیشتر کسب و کارها از پلتفرم شبکه های اجتماعی ای مثل اینستاگرام و تلگرام استفاده می کنند اما هنوز هم تبلیغات پیامکی می تواند تاثیر ویژه ای در بازاریابی داشته باشد.

پیامک های تبلیغاتی برعکس محتوای اینستاگرامی و تلگرامی باید کوتاه و موجز باشد. باید متن خود را به نحوی انتخاب کنید که مخاطب در وهله ی اول منظور و هدف شما را متوجه شود!

حتما به خاطر دارید که برای مدتی طولانی پیامک های تبلیغاتی شرکت هایی مثل ایرانسل و همراه اول ، باعث عصبانیت و ناراحتی خیلی از مشترکین شده بود! بزرگ ترین خطای این گونه تبلیغات این بود که غالباً چیز جذابی برای ارائه به مخاطبین خود نداشتند.

نمونه متن اس ام اس تبلیغاتی

به همین خاطر اولین و مهم ترین مسئله در بازاریابی پیامکی این است که حتما چیز مهمی برای عرضه داشته باشید.

این چیز مهم می تواند یک محصول جدید، خدماتی نو یا هرچیزی باشد که احتمالاً برای مخاطب هدف شما جذاب است!

در وهله ی اول می خواهیم به سراغ عبارت جادویی تخفیف برویم و بگوییم چرا استفاده از این واژه می تواند تا حد زیادی توجه مخاطب را جلب کرده و او را به یک مشتری بالفعل تبدیل کند!

نمونه متن اس ام اس تبلیغاتی
نمونه متن اس ام اس تبلیغاتی

با ما همراه باشید

متن تخفیف ویژه

محصولات و خدمات مختلف به قدری زیاد و پرتنوع شده اند که افراد برای انتخاب آن ها انتخاب های زیادی خواهند داشت. گرچه آپشن های مختلف می تواند آزادی عمل و انتخاب را بیشتر کند اما برای صاحبان مشاغل به معنی رقابت سنگین تر و چالش برانگیزتر خواهد بود.

نمونه متن اس ام اس تبلیغاتی

این جاست که پای مفهومی به نام تخفیف مطرح می شود! فروشگاه های همیشه تخفیف ، تخفیف های بالاتر از 50 درصد و… تمام این ها همیشه جلوی چشممان هستند و کیست که بتواند در برابر این عبارت جادویی مقاومت کند؟!

راجع به تبلیغات پیامکی هم این گونه است.

اگر تصمیم گرفته اید که برای خدمات خود تخفیف ویژه ای قائل شوید ، پیامک های تبلیغاتی می تواند بهترین فرم ممکن باشند!

کافیست در اول متن خود واژه ی تخفیف را درج کنید. در این حالت می توانید اطمینان حاصل نمایید که قلاب شما مخاطب را به چنگ آورده و متن را تا به اخر مطالعه خواهد کرد.

این گونه پیامک های تبلیغاتی می تواند برای ارائه ی محصولات و خدمات جدید هم بسیار مفید و موثر باشد.

متن تخفیف ویژه
متن تخفیف ویژه

به عنوان مثال اگر شما یک سالن آرایشی دارید و می خواهید برای خدمات کاشت ناخن خود مشتری جذب کنید ، نمونه متن تبلیغاتی زیر می تواند بسیار موثر و مفید باشد :

تخفیف 50 درصدی خدمات کاشت ناخن با بهترین مواد! با ارائه ی این کد تخفیف ، یک جلسه ترمیم ناخن رایگان دریافت کنید!!

با ارسال چنین پیامک های ، مخاطب پیام می تواند به مشتری بالفعل شما تبدیل شود و به این ترتیب کسب و کارتان را ارتقاء دهید!

نمونه متن اس ام اس تبلیغاتی

متن پیامک افتتاحیه

یکی دیگر از پلتفرم های پیامک تبلیغاتی ، اس ام اس هایی است که برای افتتاحیه یک مرکز ارسال می کنید!

به عنوان مثال در صورتی که می خواهید سالن زیبایی یا مطب خود را افتتاح کنید، نکات زیر را مدّ نظر داشته باشید :

قبل از هر چیز برای این که پیامک تبلیغاتی شما به جامعه هدفتان برسد، باید محدوده ی مرکز را مشخص کنید. به عنوان مثال اگر مرکز زیبایی یا مطب شما در محدوده ی خیابان بهشتی است ، باید شماره موبایل هایی که در این مرکز فعالند را به عنوان جامعه هدف انتخاب کنید!

در وهله ی بعد باید متنی را انتخاب کنید که شما را از دیگر مراکز متمایز کند و مخاطب را ترغیب کند که برای افتتاحیه ی شما حضور داشته باشد.

به عنوان مثال می توانید در متن افتتاحیه ی خود ذکر کنید که با حضور در این مراسم ، می توانید از تخفیف 50 درصدی فلان خدمات بهره مند شوید!

نکته ی خیلی مهم : به خاطر داشته باشید که خیلی از افراد تصور می کنند که افتتاحیه ی یک مرکز به معنی این است که آن مرکز تازه کار است و سابقه ی خوبی ندارد. مخصوصا برای مطب های پزشکی یا سالن های زیبایی که موضوع اصلی در آن ها، سابقه و مهارت کارکنان آنجاست! اطمینان حاصل کنید که متن خود را به گونه ای انتخاب می کنید که این شبهه را برطرف می کنید. به عنوان مثال :

بهترین و با سابقه ترین آرایشگران تهران را برای شما گرد هم آورده ایم! مراسم افتتاحیه ی ما را از دست ندهید!

با ذکر واژه ی با سابقه ، مخاطب متوجه می شود که این افتتاحیه صرفاً مربوط به خود لوکیشن مطب یا آرایشگاه است ، نه سابقه ی کاری پرسنل آن جا!!

نمونه متن پیامک تبلیغاتی دندانپزشکی

این روزها یکی دیگر از تخفیف های جالب و وسوسه برانگیز ، تخفیفات مربوط به خدمات دندانپزشکی است. اگرتصمیم گرفته اید که برای یکی از خدمات دندانپزشکی خود تخفیف قائل شوید ،به عنوان مثال، می توانید از چنین متنی استفاده کنید :

تخفیف ویژه برای دانشجویان!! با ارائه کارت دانشجویی 50 درصد تخفیف در خدمات دندانپزشکی ما دریافت کنید!

نمونه متن پیامک تبلیغاتی دندانپزشکی
نمونه متن پیامک تبلیغاتی دندانپزشکی

این گونه نه تنها تخفیف ویژه ای قائل شدید ، بلکه جامعه ی هدف مشخصی (یعنی دانشجویان) را تارگت کرده اید.

تبلیغات پیامکی انواع و اقسام زیادی دارد که حقیقتا در یک مطلب کوتاه نمی گنجد. اگر تصمیم به انجام این کار برای مرکز خود گرفته اید ، توصیه می کنیم با کارشناسان تیم حرفه ای ما مشورت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

1 دیدگاه دربارهٔ «نمونه متن اس ام اس تبلیغاتی |تبلیغات مطب و سالن زیبایی با بازاریابی پیامکی!»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *