بازاریابی آنلاین

طراحی سایت و اپلیکیشن| روش های نوین تبلیغات

طراحی سایت و اپلیکیشن

طراحی سایت و اپلیکیشن، جزء روش های جدیدی هستند که در حیطه تبلیغات وارد شده اند. این روش ها به طور موثری، می توانند تبلیغات را تحت تاثیر قرار دهند. در این مقاله، روش های نوین تبلیغات را برای شما توضیح خواهم داد. اگر به دنبال روش موثری برای تبلیغات خود هستید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

طراحی سایت و بازاریابی
طراحی سایت و اپلیکیشن، یکی از روش های جدید تبلیغات است

تبلیغات به روش های سنتی

تبلیغات کلامی

می دانید که تبلیغات نقش مهمی در معرفی محصول یا کسب و کار به بازار دارند. از گذشته های دور هم تبلیغات نقش مهمی در رونق بازار داشته اند. مثلا حتما برای شما هم پیش آمده است که به یک پزشک مراجعه کنید و از کار او راضی باشید. و زمانی که فرد دیگری به پزشک نیاز دارد، او را معرفی می کنید. این همان روش تبلیغات کلامی سنتی است.

تبلیغات نوین
تبلیغات کلامی یکی از روش های سنتی تبلیغات است

تبلیغات بصری

تبلیغات بصری از روش های کلامی موثرتر هستند. همچنین این تبلیغات انواع مختلفی دارند که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

چاپ تراکت و بروشور

در گذشته، برای معرفی یک کسب و کار یا یک محصول، چاپ تراکت و بروشور رونق زیادی داشت. البته امروزه هم این روش مورد استفاده قرار می گیرد. اما حتما شما هم با من موافق هستید که این روش فایده زیادی ندارد.  وقتی در خیابان قدم می زنید، به چند تا از تراکت هایی که به دستتان می رسد، توجه می کنید؟ پس اگر بخواهیم واقع بینانه به موضوع نگاه کنیم، این روش، پول دور ریختن است.

بهترین تیم برای طراحی سایت
پخش تراکت روش موثری برای تبلیغات نیست

بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی

استفاده از بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی، روش بهتری به نظر می رسد. اما مشکل عمده ای که این روش دارد، این است که هزینه زیادی را به شما تحمیل می کند. یکی دیگر از مشکلات استفاده از این روش، محدودیت مکانی است. وقتی از بنرها یا بیلبوردهای تبلیغاتی استفاده می کنید، فقط افراد محدودی آن را می بینند.

بازاریابی موثر
بنرهای تبلیغاتی، به دلیل محدودیت مکانی ممکن است کارایی کافی نداشته باشند

تبلیغات به روش های مدرن

عصر امروزی، عصر دیجیتال است. عصر سرعت و پیشرفت. پیشرفت تکنولوژی، همه ابعاد زندگی ما را درگیر کرده است. تبلیغات هم از این قانون مستثنی نیستند. بنابراین بهتر است به دنبال روش های مدرن تبلیغات بگردیم.

تبلیغات در شبکه های مجازی

بدون اغراق، شبکه های مجازی یکی از اجزای لاینفک زندگی های امروزی هستند. اگر از طریق شبکه های مجازی به مخاطب خود معرفی شوید، احتمال دارد که توسط افراد زیادی دیده شوید. اما این همه ماجرا نیست. در شبکه های مجازی، کاربران فیک زیادی وجود دارند. یعنی ممکن است شما هزاران بازدید کننده داشته باشید ولی فقط یک نفر از آن ها به شما مراجعه کند.

بهترین روش برای تبلیغات
شبکه های اجتماعی می توانند یک بستر مناسب برای تبلیغات باشند

طراحی سایت و اپلیکیشن

این روزها، تقریبا همه افراد می توانند از اینترنت استفاده کنند. آن ها با یک جستجوی ساده می توانند اطلاعات زیادی را درباره موضوعات مختلف به دست بیاورند. بنابراین یک سایت خوب، می تواند روش مناسبی برای معرفی شما به مخاطبتان باشد.

بهترین روش بازاریابی و طراحی سایت
طراحی سایت، یکی از تخصص های یک تیم حرفه ای است

اما طراحی سایت، تنها روش جدیدی نیست که می توانید برای تبلیغات موثر از آن استفاده کنید. اپلیکیشن های مختلف هم می توانند در تبلیغات جدید، بسیار پرکاربرد باشند.

ویژگی های یک سایت خوب

یک سایت خوب، می تواند پل ارتباطی شما با مخاطب باشد. در واقع با یک سایت خوب، شما می توانید بی واسطه خودتان را به مخاطبتان معرفی کنید. اما یک سایت خوب باید چهار ویژگی اصلی داشته باشد:

محتوای خوب

آنچه در سایت شما گفته می شود، معرفی برای شماست. بنابراین لازم است که محتوای سایت خود را با دقت و با صداقت تهیه کنید. مهم است که در بیان محتوا، کلماتی را استفاده کنید که سایت شما را پربازدید کند. این اولین مهارتی است که تیم تخصصی طراحی سایت و اپلیکیشن باید داشته باشد.

ارتباط با مخاطبان

وقتی مخاطب به سایت شما مراجعه می کند، باید بتواند جواب سوالاتش را پیدا کند. این جواب باید در متن نوشته های شما مشخص باشد. اما گاهی هم ممکن است مخاطب سوال خاصی داشته باشد. اینجاست که وجود بخش پرسش و پاسخ در سایت ضروری است. البته به شرطی که به سوالات مخاطبان به دقت و به سرعت، پاسخ داده شود. این کاری است که یک تیم حرفه ای طراحی سایت و اپلیکیشن انجام می دهد.

تیم حرفه ای برای طراحی سایت
یک سایت خوب باید امکان ارتباط با مخاطب را فراهم کند

پشتیبانی سایت

هر سایت، ممکن است مشکلاتی داشته باشد. لازم است که یک تیم حرفه ای همیشه به سایت شما نظارت داشته باشند. اگر مشکلی پیش بیاید، باید به سرعت توسط این تیم حرفه ای برطرف شوند.

بهترین روش برای طراحی سایت
یک سایت خوب باید تیم پشتیبانی قوی داشته باشد

به روز بودن

فقط بارگذاری محتوا در سایت کافی نیست. سایت شما باید مرتب به روز رسانی شود. اگر لازم است اطلاعاتی کم یا زیاد شود، باید به سرعت و به صورت منظم، به روز رسانی سایت انجام شود. به روز رسانی علاوه بر آگاهی بخشیدن به مخاطب، اعتماد مخاطب را هم جلب می کند. وقتی سایت شما به روز است، مخاطب مطمئن می شود که شما در دسترس هستید.

طراحی سایت بهترین روش
آپدیت بودن یکی از ویژگی های یک سایت خوب است

طراحی اپلیکیشن

علاوه بر طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن هم می تواند روش موثری برای تبلیغات باشد. طراحی اپلیکیشن توسط یک تیم حرفه ای طراحی سایت و اپلیکیشن، باعث می شود که شما روی گوشی های همراه مخاطب هم حضور داشته باشید. بنابراین می توانید بهتر در دسترس باشید و مخاطب راحت تر شما را بشناسد.

تبلیغات و بازاریابی
طراحی اپلیکیشن هم یکی از روش های جدید و موثر در تبلیغات است

طراحی سایت و اپلیکیشن یک تخصص است که تیم حرفه ای و متخصص ما، آن را به خوبی برای شما انجام می دهند.

نگارنده و مترجم: سیمین معروف

 


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *