طراحی سایت پزشکی با وردپرس

طراحی سایت پزشکی با وردپرس | چند نکته ی مهم درباره وردپرس !

طراحی سایت پزشکی با وردپرس

طراحی سایت پزشکی با وردپرس

در حال حاضر هر شغلی که داشته باشید ، برای این که بتوانید در عرصه ی رقابت باقی بمانید ، حتما و حتما باید خود را آپدیت نگه دارید و با آخرین تحولات بازار همگام شوید!
برای پزشکان نیز مسئله فرق چندان زیادی ندارد. در جامعه ای که پزشکان با کوچک ترین غفلت می توانند از اقشار ضعیف جامعه به حساب بیایند ، باید برای هرگونه اقدام عملی آماده بود!
واقعیت اینجاست که طراحی سایت برای پزشکان از واجب ترین کارهاست. اما چرا؟ فکر می کنید که به چه علت تا این اندازه مردم از مجازی شدن امور پزشکی استقبال کرده اند ؟

طراحی سایت پزشکی با وردپرس
طراحی سایت پزشکی با وردپرس

خب ما به شما می گوییم ! حقیقت اینجاست که بیشتر مخاطبین و مراجعه کنندگان پزشکان ، افرادی هستند که به خاطر یک مشکل فیزیکی و یا روحی به آن ها مراجعه می کنند. بنابراین می خواهند که تا جای ممکن از رفت و آمد بی جا و بی مورد پرهیز کنند.
با طراحی یک سایت ، شما این امکان را به مخاطبین خود خواهید داد که سوالات رایج خود را در این وب سایت مطرح کنند و بعد از دریافت پاسخ به فکر مراجعه یا عدم مراجعه باشند!
اما چرا وردپرس ؟ چرا می گوییم بهترین پلتفرم برای طراحی سایت پزشکی با وردپرس است ؟!
خب جواب این سوال هم ساده است! چون وردپرس یکی از ساده ترین ، بهترین و راحت ترین پلتفرم های طراحی سایت است که دست طراح را برای تغییرات زیادی باز می گذارد.

اما این ماجرای طراحی سایت هم می تواند اندکی مناقشه برانگیز باشد. در کمال تاسف همین سادگی پلتفرم وردپرس باعث شده که خیلی ها تصور کنند می توانند به راحتی و بدون کوچک ترین زحمتی ، خودشان اقدام به طراحی سایت کنند.
برای همین دست به کار می شوند ، دومین و هاست خریداری می کنند ، وردپرس را نصب می کنند ، قالبی رایگان از سایتی غیرمعتبر دانلود می کنند و در آخر هزار و یک افزونه ی وردپرس که می توانند آسیب های زیادی به سایت بزنند را روی آن نصب می کنند.
همین مسئله باعث می شود که اساسا هرچه زحمت کشیده اید ، هدر رود!

طراحی سایت پزشکی با وردپرس
طراحی سایت پزشکی با وردپرس

طراحی سایت اصول و مقدماتی دارد که صرفا به نصب وردپرس یا افزونه ها محدود نمی شود!
اول از همه : برخی پزشکان به علت عدم آشنایی با سیستم هاستینگ ، از یک سرور ضعیف هاست خریداری می کنند و بعد ها به مشکلات زیادی برخورد می کنند

دوم : انتخاب نام دامنه کار پیچیده ای است. آن را سرسری نگیرید. اگر می خواهید که خدمات پزشکی شما به بهترین نحو به کاربر معرفی شود باید در انتخاب نامه دامنه دقت داشته باشید. پروسه ی انتخاب نام دامنه را باید به یک کارشناس بازاریابی و محتوا سپرد!
سوم : نصب وردپرس روی قالب مربوطه ، می تواند چالش برانگیز باشد. اگر خودتان به شکل دستی اقدام به نصب آن کنید ممکن است ، خیلی چیزها را متوجه نشوید. در نهایت ممکن است که وردپرس برای شما نصب شود اما خیلی از فایل ها و کدهای لازم پاک خواهند شد.
چهارم : انتخاب یک قالب خاص برای سایت شما ، بسیار مهم و حیاتی است. قالب های رایگان زیادی برای وب سایت های پزشکی وجود دارند اما اکیداً استفاده از آن ها را نهی می کنیم. قالب های رایگان وردپرس عموما ترجمه شده هستند و در این میان کدهای زیادی ممکن است از دست رفته باشد!

طراحی سایت پزشکی با وردپرس
طراحی سایت پزشکی با وردپرس

به این ترتیب تنها دو راه پیش روی شما باقی می ماند :
یا این که تن به خرید قالب های گران قیمت و اوریجینال وردپرس بدهید
یا این که از طراح سایت خود بخواهید که با توجه به تخصص پزشکی تان ، قالبی را طراحی کند (به اصطلاح کد نویسی آن را انجام دهد)

تیم ما ، سال هاست که در زمینه های مختلف دیجیتال مارکتینگ پزشکی به شکل حرفه ای مشغول به فعالیت است. ما با در اختیار داشتن دپارتمان های مختلف از جمله تیم محتوا ، تیم طراحی (سایت ، لوگو و..) هوش مصنوعی و … تلاش داریم که بهترین خدمات ممکن را به شما پزشکان عزیز ارائه کنیم.

به هنگام آغاز طراحی سایت پزشکی با وردپرس باید نکات زیادی را مدّ نظر داشته باشید. به عنوان مثال باید دقیقاً بدانید که می خواهید چه چیزی را در وبسایت خود ارائه کنید. آیا وب سایت شما مبتنی بر سیستم نوبت دهی آنلاین است ؟ آیا صرفاً می خواهید که یک وب سایت مرجع برای مطالعه ی مقالات پزشکی باشید ؟

یا این که تصمیمتان این است بیماران بیشتری را به سمت مطب خود هدایت کنید ؟!
هدف شما هر کدام از موارد بالا که باشد در طراحی سایت شما تاثیر گذار خواهد بود.باید برای طراح سایتتان توضیح دهید که دقیقا چه می خواهید تا بر اساس آن محدودیت ها یا مزیت ها را برای شما تشریح کند.

پشتیبانی سایت

این مسئله نیز جزو مهم ترین موضوعاتی است که در راه اندازی یک وب سایت وردپرس مطرح می شود. شما باید مدام ایرادات و اشکالات سایت خود را بررسی کرده و در اسرع وقت رفع کنید. به همین خاطر داشتن شخصی که بتوانند به شکل مداوم وب سایت شما را پشتیبانی کند ، ایده ی بسیار خوبی است!

پشتیبانی سایت
پشتیبانی سایت

ممکن است در این مسیر با مشکلات و معضلات زیادی رو به رو شود : سرور کُند شود ، مورد هجوم هکرها قرار بگیرید ، ایرادی در کدنویسی شما به وجود آید !!
هر ایرادی محتمل است پس باید به فکر داشتن تیمی قوی برای پشتیبانی سایت خود باشید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید

قیمت طراحی سایت وردپرس چقدر است

همه چیز به چیزی که می خواهید بستگی دارد. گرچه خیلی ها تصور می کنند طراحی سایت با وردپرس کار ساده ای است اما باید هشدار داد که به هیچ وجه این گونه نیست. برای شانه خالی کردن از هزینه های مربوط به طراحی سایت ، به هیچ وجه خودتان دست به کار طراحی نشوید!
قیمت ها ممکن است بسته به پیچیدگی سایت و هم چنین مهارت طراح ، متفاوت باشد.

نمونه طراحی سایت با وردپرس

ما وب سایت های زیادی را با استفاده از وردپرس برای پزشکان طراحی کرده ایم.سال ها سابقه در این زمینه باعث شده که به محض شنیدن اولین کلمات پزشکان ، بدانیم که دقیقا چه می خواهند.
شما می توانید جهت دیدن نمونه کارهای طراحی سایت پزشکی با وردپرس ما ، به وب سایت های زیر سری بزنید :
Sleep-clinic
Lumbarpain
Coupelstherapy

 

موفق و پیروز باشید

نویسنده و محقق : ندا ناصری


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *