متن کارت ویزیت آرایشگاه

متن کارت ویزیت آرایشگاه |چند نکته مهم برای طراحی کارت ویزیت !!

متن کارت ویزیت آرایشگاه

متن کارت ویزیت آرایشگاه

اگر آرایشگاه دارید و به خصوص سر و کارتان با زیبایی موهای افراد است و به قول معروف هراستایلیست هستید ، به هیچ وجه نمی توانید بدون کارت ویزیت خود از خانه بیرون بروید! اما برای کارت ویزیت آرایشگاه باید چه چیزی بنویسید تا مردم را به سمت خودتان و سالنتان جذب کند؟

متن کارت ویزیت آرایشگاه هم از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است. نباید هرشعاری که دم دستتان می آید استفاده کنید. خاص و متمایز باشید و اجازه دهید که مشتری با خودش فکر کنید ، شما قرار است چیز جدید و متفاوتی را به او ارائه کنید.

متن کارت ویزیت آرایشگاه
متن کارت ویزیت آرایشگاه

برای این که جملات خوبی برای متن کارت ویزیت آرایشگاه خود پیدا کنید ، می توانید نقل قول های معروف از افراد معروفی (مثل کوکو شنل ، گریمورهای معروف هالیوود و …) را انتخاب کنید و روی کارت ویزیت خود درج کنید.
اما متن کارت ویزیت ، تنها چیزی نیست که در پروسه ی برندینگ خود به آن دقت داشته باشید.بلکه خود طراحی کارت نیز از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است!

در ادامه به چند ایده ی فوق العاده جذاب برای طراحی کارت ویزیت آرایشگاه اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید
حتما دلیلی وجود دارد که کارت ویزیت سالن های زیبایی و مو ، هنوز هم به عنوان یکی از تکنیک های بازاریابی قدیمی ، جواب می دهد و موثر است!

کارت ویزیت برای آرایشگر مو

کارت ویزیت یکی از روش های برندینگ ، بازاریابی و مارکتینگ خیلی قدیمی است و به خوبی در ذهن کسانی که آن را دریافت می کنند باقی می ماند.بعد از اندکی تحلیل و بررسی متوجه شدیم آرایشگرانی که خودشان به شخصه کارت ویزیت خود را به دست مشتری می دهند به دلایل زیر ، مشتریان بیشتری به دست می آورند:

• کارت ویزیت فرصتی به شما می دهد تا خودتان و برندتان را عرضه کنید
• کارت ویزیت می تواند تعامل میان شما و مشتری را شخصی کنید به خصوص اگر شماره موبایل شما روی کارت ویزیت چاپ شده باشد
• می توانید به این وسیله اثرگذاری خیلی خوبی روی مشتری داشته باشید
• کارت ویزیت به افراد کمک می کند تا بدانند چگونه باید با شما ارتباط برقرار کرد

گرچه ما متوجه شدیم که همه ی کارت های ویزیت آرایشگاه ها به یک شکل عمل نمی کنند و تاثیر مشابهی ندارند.

کارت ویزیت برای آرایشگر مو
کارت ویزیت برای آرایشگر مو

رد و بدل کردن کارت ویزیت امروزه به یکی از روش های ارتباطی بدل شده که تقریبا بیشتر فریلنسرها از آن استفاده می کنند که البته این مسئله بدین معنی است که اگر می خواهید بهبود خوبی در وضعیت کاری و مشتریان خود ببینید باید حتما و حتما کارت ویزیت شما به بهترین نحو ممکن با مخاطب ارتباط برقرار کند
یکی از مهم ترین چیزهایی که باید به هنگام طراحی مدنظر داشته باشید انتخاب یک متن درست برای کارت ویزیت آرایشگاه است. این متن باید کوتاه ، رسا و خلاقانه باشد . در ادامه به 7 دستورالعمل دیگر که به طراحی صحیح کارت ویزیت کمک می کند، اشاره خواهیم کرد

خودتان را متفاوت و متمایز جلوه دهید

با وجود وب سایت ها و شرکت هایی که خیلی مواقع تمپلیت های آماده برای کارت ویزیت دارند یا این که بستری فراهم می کنند تا شما به راحتی کارت ویزیت خودتان را طراحی کنید ، گاهی انسان وسوسه می شود که از این فرصت ها استفاده کرده و چند صدتایی سفارش بدهد!
خوب می خواهیم یک نصحیت درست و حسابی به شما بکنیم : این کار را نکنید!!

بله ، به لحاظر اقتصادی کاملا به صرفه است اما خیلی از سالن های زیبایی و هراستایلیست ها هم این کار را کرده اند! به همین خاطر شما باید از دام یک طراحی خنثی که خیلی از سالن های زیبایی در آن گرفتارند، فرار کنید.به خاطر داشته باشید که یک کارت ویزیت موثر و خوب درست در کیف پول مشتری جا می گیرد نه در سطل آشغال!!

از زیاده گویی پرهیز کنید

حتما تا به حال این عبارت به گوشتان خورده است که هرچقدر کمتر بهتر!!
راجع به متن کارت ویزیت آرایشگاه هم باید همین مسئله را در نظر داشته باشید. کارت ویزیت شما باید به سادگی یک چنین مفهومی را به مشتری برساند : این راه ارتباطی با منه، اگر نوبت می خوای با من تماس بگیر!!!

لازم نیست که تمام خدماتی که در سالن زیبایی تان ارائه می کنید را در کارت ویزیت جا بدهید.به جای این زیاده گویی ها ، کافیست اطلاعات زیر را در کارت ویزیت خود درج کنید:

متن کارت ویزیت آرایشگاه
متن کارت ویزیت آرایشگاه

• نام خود
• نام کارتان (به عنوان مثال شینیون کار ، ناخن کار یا …)
• شماره تلفن ( یا شماره تماس سالن یا شماره تماس شخصی.بهتر است فقط یکی از این ها را درج کنید)
• آدرس (آن دسته از فریلنسرهایی که سالن ندارند ، بهتر است ایمیل آدرس خود را بنویسند)
• شعار تبلیغاتی سالن برای اهداف برندینگ

این ها مهم ترین اطلاعاتی هستند که مشتری شما لازم است بداند، اضافه کردن متون زیاد و بیهوده می تواند کارت ویزیت شما را شلوغ کند و هم چنین مخاطب نداند که دقیقا باید به کجا توجه کند.

نکته ی خیلی مهم : اگر مشتری شما فورا نفهمد که کارت ویزیت شما برای چه خدماتی است ، قطعا آن را به سطل آشغال می اندازد.

علاوه بر این اگر از رنگ های زیادی برای کارت ویزیت خود استفاده کنید باعث می شود که توجه مخاطب از اطلاعات تماس شما پرت شود.همیشه سعی کنید از سه رنگ استفاده کنید : رنگ اصلی و پس زمینه ، رنگ تاکیدی و رنگ متن!!

مشتریان خود را بیشتر بشناسید

کارت ویزیت شما وقتی که حضور ندارید ، قرار است به جای شما صحبت کند.به همین خاطر بسیار مهم است که کارت ویزیتی طراحی کنید که انتظارات و توقعات مشتریان را برآورده سازد!

از خودتان سوال کنید که بر اساس طراحی کارت ویزت خود، مشتریان چه توقعاتی خواهند داشت :
• خدمات شیک و به روز ؟
• ترندهای شیک و مد روز؟
• یک خدمات ساده ؟
• خدمات کامل یک سالن زیبایی؟
• خدمات طبیعی و ارگانیک ؟

اگر فرضا یک شینیون کار فریلنسر در یک سالن زیبایی بزرگ هستید، باید کارت ویزیت شما با برند سالن تطابق داشته باشد.اگر آرایشگاهتان لوگو دارد از سالن اجازه بگیرید که آن را روی کارت ویزیت خود چاپ کنید.یا این که بررسی کنید آیا این سالن تمپلیت های آماده برای کارت ویزیت دارند یا خیر!!
از تصاویر و طراحی های بامزه و خنده دار استفاده نکنید ، فقط به خاطر این که یک سالن زیبایی دیگر چنین روشی را به کار برده است!
بهتر است در وهله ی اول مشتریان و برند خودتان را در نظر بگیرید و بعد از ان به سراغ طراحی کارت ویزیت بروید!
در نهایت امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

تیم حرفه ای ما افتخار دارد که با سال ها تجربه در زمینه ی مارکتینگ سالن های زیبایی ، همراه شما باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع مقاله


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

1 دیدگاه دربارهٔ «متن کارت ویزیت آرایشگاه |چند نکته مهم برای طراحی کارت ویزیت !!»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *