متن تبلیغ کراتینه مو
متن تبلیغ کراتینه مو
می خواهیم نکته ی خیلی مهمی را در زمینه ی کسب و کار به شما بگوییم و آن این است که برای معرفی محصولات یا خدمات جدید، باید کفش آهنین به پا کنید و تا جای ممکن هوشمندانه و زیرکانه عمل کنید، در غیر این صورت سرنوشت محصول یا خدمات شما محتوم به شکست خواهد بود!!
متن تبلیغ کراتینه مو
اگر صاحب یک آرایشگاه هستید و به تازگی ترکیب خیلی خوبی برای کراتینه کردن موها به دست آورید و می خواهید به نحوی متن تبلیغ کراتینه مو را بنویسید که جذاب و تازه باشد و خدمات شما را هم به خوبی معرفی کند، کارتان سخت خواهد شد!
در این باره شما باید قبل از هر چیزی شناخت خیلی خوبی نسبت به مخاطب هدف خود داشته باشید.به عنوان مثال شما باید به خوبی بدانید که افرادی با موهای زبر و بدحالت چه احساسی نسبت به موهای خود دارند و بدین وسیله آن ها را ترغیب کنید که خدمات شما را امتحان کنند.
اما شناخت مخاطب چگونه انجام می شود ؟
مخاطبین شما ممکن است از هر قشری باشند. ممکن است مرد یا زن باشند! برای شما به عنوان یک سالن دار فرقی نمی کند.تنها چیزی که اهمیت دارد این است که بدانید افراد در این زمینه به چه چیزی احتیاج دارند!
تبلیغ ها هم بسترهای مختلفی دارند که در ادامه به برخی از رایج ترین پلتفرم های تبلیغی اشاره می کنیم. با ما همراه باشید
رپورتاژ آگهی برای کراتینه مو
رپورتاژ آگهی یکی از رایج ترین فرم هایی است که افراد می توانند جهت معرفی خدمات یا محصول خود از آن استفاده کنند.
در متن رپورتاژ آگهی شما باید در ابتدا به چند سوال مهم مخاطب راجع به موضوعی خاص پاسخ دهید و سپس در انتها خودتان را به عنوان یکی از برترین ارائه کنندگان این محصول یا خدمات معرفی کنید.
سایت های معتبر و پر بازدید ، بستر انتشار رپورتاژ آگهی می باشند. اما به سایت معتبر و پربازدیدی نباید اعتماد کرد.
مهم ترین اصل این است که شما حتما وبسایتی را انتخاب کنید که با موضوع کار شما مرتبط باشد.
به عنوان مثال برای تبلیغ کراتینه مو می تواند به وب سایت تهران اسکین رپورتاژ آگهی بدهید که یکی از معتبرترین و باسابقه ترین وبسایت های پوست ، مو و زیبایی است! این وبسایت با هزاران بازدید در طول روز ، می تواند بستر خیلی مناسبی جهت معرفی محصول یا خدمات زیبایی شما باشد!
می پرسید چرا؟
جواب این سوال واضح است چرا که مخاطبین هدف شما و افرادی که به دنبال راه های سلامت پوست و موی خود هستند ، به این وبسایت سر می زنند. اما برعکس ، در صورتی که به وب سایتی مثل ایسنا و دنیای اقتصاد رپورتاژ آگهی بدهید ، طبیعی است که هزینه ی شما سوخت می شود! چرا که اصولاً جامعه ی هدف شما به این وبسایت ها سر نمی زنند!
متن تبلیغ کراتینه مو
متن رپورتاژ بهتر است موضوع روزی را در بر داشته باشد.
به عنوان مثال برای تبلیغ کراتینه مو ، بهتر است جدیدترین مطلب یا تحقیقاتی که در رابطه با حالت دهی موها وجود دارد را بازتاب داده و در انتها مرکز زیبایی خود را به عنوان سالنی معرفی کنید که با بهترین متد روز دنیا این خدمات را به مشتریان ارائه می کند.
بهتر است متن رپورتاژ خود را با یک سوال آغاز کنید.
مثال : آیا می دانستید که فرمول جدیدی برای کراتینه کردن موها کشف شده که می تواند موهایتان را برای همیشه خوش حالت کند؟!
مخاطبی که این متن را می خواند با این پرسش به فکر فرو می رود و اگر چنین مشکلی داشته باشد ، کنجکاو خواهد شد که ادامه ی متن را نیز مطالعه کند.
متن تبلیغ کراتینه مو
نکته ی خیلی مهم : مهم ترین مسئله این است که متن رپورتاژ آگهی شما به نحوی باشد که مخاطب تا جمله ی آخر مطلب شما را بخواند !!
متن تبلیغات اس ام اسی برای کراتینه مو
اس ام اس مارکتینگ هم یکی دیگر از شیوه هایی است که می تواند به معرفی محصول یا خدمات جدید شما کمک کند. در مطالب پیشین به کرات راجع به متن تبلیغات پیامکی توضیح داده ایم. اما نکته ی مهم این جاست که شما بتوانید مشتری را به سالن خود بکشانید تا خدمات کراتینه موی شما را امتحان کند.
متن تبلیغ کراتینه مو
نمونه متن پیامکی خوب برای تبلیغ کراتینه مو : 50 درصد تخفیف برای مشتری اولی ها!! با ارائه ی کد زیر 50 درصد تخفیف کراتینه مو دریافت کنید!
به راستی که کلمه ی تخفیف می تواند در هر تبلیغی معجزه کند.مخاطب با دیدن 50 درصد تخفیف قانع خواهد شد که باید سری به سالن شما بزند!
به خاطر داشته باشید که رمز موفقیت در اس ام اس مارکتینگ ، کوتاه بودن و موجز بودن متن پیامک است!
مستقیم سر اصل مطلب بروید و تا جای ممکن پیامک ها را شخصی سازی کنید تا مشتری احساس کند شما برای زیبایی وی احترام قائل هستید!
بنر تبلیغاتی برای کراتینه مو
بنرهای آنلاین نیز یکی دیگر از بسترهای فوق العاده برای تبلیغ محصولات یا خدمات هستند!
بنرهای آنلاین به قدری موثر و مفید هستند که وبسایت های بزرگ ، جایگاه بنری در صفحه ی اصلی خود را با قیمت های گزافی به فروش می رسانند. حتی گاهی دیده شده که یک بنر کوچک در صفحه ی اصلی وبسایتی مثل ایسنا تا 50 میلیون تومان هم هزینه داشته است!
طراحی بنر کار سختی نیست اما انتخاب یک متن درست و مناسب برای درج در بنر می تواند چالش برانگیز باشد.به عنوان مثال شما باید به خوبی متوجه باشید که بنرهای آنلاین صرفاً برای چشمک زدن به مخاطب هستند.یعنی چه ؟
منظورمان از این عبارت این است که بنرها باید توجه مخاطب را جلب کنند تا برای کسب اطلاعات بیشتر به جای دیگری هدایت شوند. به همین دلیل برای انتخاب یک متن مناسب برای بنر خودتان باید هوشمند باشید و مخاطب را به خوبی بشناسید.
متن تبلیغ کراتینه مو
به عنوان مثال می توانید روی بنر خود صرفا یک جمله یا شعار تبلیغاتی بنویسید و سپس شماره تماس یا آدرس خود را درج کنید!
هرچیزی بیشتر از این ، می تواند منجر به دلزدگی و عدم اهمیت مخاطب شود!
امیدواریم که این متن تا حدی پاسخ سوال شما برای یافتن متن تبلیغات کراتینه مو را داده باشد.
محقق و گردآورنده : ندا ناصری
کراتینه مو رنگ مو کوتاهی مدلهای جدید کراتینه با بهترین مواد کمترین هزینه
ممنونم از مطالب اثربخش و کارآرمدتان
خیلی عالی بود وحتما ب پیج من دراینستاگرام سربزنید..
zahra__.keratin@
یه سوال داشتم خرید حضوری هم دارید
به پیج من سر بزنید پشیمون نمیشد با بهترین مواد و هزینه کمتر mohdese_ll@