بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه |برای تبلیغات سالن زیبایی چه کار کنیم؟!

بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

تصور کنید که در یک اتوبان خلوت در حال رانندگی هستید ، چند درصد احتمال دارد که چشمتان به یک بنر تبلیغاتی بزرگ بخورد و آن را به خاطرتان بسپارید؟! طبیعی است که اگر مسیرتان هر روز از همان اتوبان بگذرد ، هر روز چشمتان به این بنر می خورد و تبلیغات آن به خوبی در ذهن شما باقی خواهند ماند.

شاید به همین خاطر است که هزینه ی تبلیغات بنری سطح شهر تا به این حد سرسام آور و گران است. اگر نگاهی به قیمت جایگاه بنرها بیاندازید ، می بینید که صحبت از قیمت های میلیاردی و میلیونی است.
اما همه که توانایی چنین هزینه هایی را ندارند و از طرف دیگر به تبلیغات احتیاج دارند!

بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه
بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه
پیش از این که فراموش کنیم می خواهیم یکی از بهترین تیم های دیجیتال مارکتینگ آرایشگاه های زنانه را به شما معرفی کنیم. تیم حرفه ای ما با سال ها سابقه و تجربه در این زمینه ، می تواند بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه ی شما را با کمترین هزینه در وب سایت های پربازدید درج کرده و دیگر امور تبلیغاتی شما نیز بر عهده بگیرد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

اگر شما یک سالن آرایشگاه زنانه دارید و می خواهید که خودتان را به عنوان یک آرایشگاه معروف و معتبر معرفی کنید ، صرف نظر از تبلیغات بنری شهری ، می توانید گزینه ی تبلیغات بنری آنلاین را امتحان کنید.

تبلیغات بنری شما در یک وب سایت پر بازدید قرار می گیرد و مخاطبان زیادی آن را مشاهده خواهند کرد. این نوع از تبلیغات بسیار ارزان تر است و بازدهی خیلی خوبی هم دارد.
علاوه بر این ساخت این گونه بنرها به هیچ گونه تخصصی نیاز ندارد.وب سایت های زیادی هستند که با استفاده از طرح ها و قالب های آماده این امکان را برای شما فراهم می کنند که به راحتی بنر دلخواه خود را بسازید.

کارشناسان تیم ما بعد از بررسی صدها بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه ، متوجه رایج ترین و بارز ترین ایراداتی که در آن ها وجود داشته است، شده اند. در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که اگر تصمیم به طراحی بنر تبلیغاتی برای سالم زیبایی تان داشتید ، باید چه نکاتی را مدّ نظر داشته باشید.

بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه
بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

از شلوغ کاری پرهیز کنید

یادتان باشد که کار بنر تبلیغاتی این است که کلیه ی خدمات شما را معرفی کند. متاسفانه این مشکل از رایج ترین ایراداتی بود که در بنرهای تبلیغاتی آرایشگاه ها دیده می شد.این بنرها به قدری شلوغ بودند که واقعا برای چشم آزاردهنده است.

بنر تبلیغاتی شما باید صرفا حاوی نام سالن ،شعار تبلیغاتی ، آدرس و شماره تماس شما باشد.باقی خدمات خود را باید به وب سایت و یا شبکه های اجتماعی خود بسپارید. فکر نکنید که یک عکس کوچک تنها بستر شما برای تبلیغات است. بنرها برای این طراحی می شوند که صرفا شما را به جای دیگری هدایت کنند.
اگر بنرتان بتواند این کار را به درستی انجام دهد ، شما موفق شده اید!

عکس های بنر را با دقت انتخاب کنید

عکس های بنر باید دقیق و زیبا باشند. صرفا به دنبال تصویر یک بانوی زیبا نباشید. در صورت امکان تلاش کنید که از عکس ها و تصاویر اوریجینال کار خودتان استفاده کنید. به زوایای عکس و قدرت تاثیر گذاری آن دقت داشته باشید. در صورت امکان از یک عکاس حرفه ای بخواهید که برای بنر شما عکسی تهیه کند.

ترکیب رنگی را در بنر خود لحاظ کنید

رنگ های به شدت تیره و مات شاید بهترین انتخاب جهت معرفی یک سالن زیبایی نباشند. اما در صورتی که همین رنگ های تیره را در کنار رنگ های مکمل خود استفاده کنید ، می توانند اثرگذاری فوق العاده ای داشته باشند.

به عنوان مثال اگر رنگ پس زمینه ی بنر شما قرمز است می توانید از رنگ مکمل آن که سبز می باشد ، برای دیگر نواحی بنر استفاده کنید. جهت آشنایی بیشتر با رنگ های مکمل بهتر است در گوگل کلیدواژه ی ” دایره رنگ ها” را جستجو کنید.

ترکیب بندی و تناسب را فراموش نکنید

تصور نکنید که قرار است تمام فصای تصویرتان را پر کنید و یک نقطه را هم خالی نگذارید. از فضاهای سفید و خالی غافل نشوید. این گونه تناسب طراحی شما بیشتر خواهد شد.
این ها بخشی از مهم ترین نکاتی بود که به هنگام طراحی بنر برای تبلیغات سالن زیبایی باید در نظر داشته باشید.
در ادامه به دیگر جنبه های تبلیغاتی یک آرایشگاه زنانه اشاره ای کوتاه خواهیم داشت.

بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه
بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

متن زیبا برای تبلیغات آرایشگاه زنانه

مهم ترین نکته در این مبحث این است که خلاق و متمایز باشید. خیلی ها هنوز فکر می کنند با شعارهایی مثل : ما بهترین ها را به شما ارائه می کنیم یا با ما زیباتر از همیشه شوید ، می توانند مشتری ها را به سمت سالن زیبایی خود سرازیر کنند.

اما زهی خیال باطل!! گوش افراد از این گونه شعارها پر است.مشتری ها به دنبال چیزهای تازه و جدید هستند. جمله ای که آن ها را درگیر کند. متنی که خاص و متمایز باشد و …
شاید برایتان جالب باشد اگر بگوییم که در ایالات متحده مشاغلی وجود دارد که کار ان ها صرفاً انتخاب یک شعار تبلیغاتی درست است. می خواهیم بگوییم که آن ها کار را تا به این حد جدی می گیرند!

بنابراین از کلیشه ها دوری کنید و در صورت امکان با یک کارشناس بازاریابی مشورت کنید. پیشنهادات کارشناسان همیشه می تواند جالب و کاربردی باشد.

لوگو آرایشگاه زنانه

از اهمیت لوگوی سالن هم نباید غافل شد. لوگو قرار است معرف هویت و شخصیت برند شما باشد. باید به قدری در طراحی و کانسپت لوگوی خود درست و دقیق عمل کنید که افراد هر کجا که این لوگو را دیدند ، به یاد شما بیفتند!

لوگو آرایشگاه زنانه
لوگو آرایشگاه زنانه

برای طراحی لوگوی آرایشگاه زنانه هم بهتر است طرح های کلیشه ای را کنار بگذارید. متاسفانه خیلی از طراحان برای راحتی کار خود ، از همان طرح های همیشگی گُل و پروانه و قیچی برای آرایشگاه های زنانه استفاده می کنند. اما این ها ساده ترین و دم دست ترین طرح های موجود هستند.
به سراغ تیمی بروید که برای تبلیغات شما وقت می گذارند و بهترین ها را ارائه می کنند.

نکته ی مهم : به خاطر داشته باشید که درج لوگوی سالن در بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه هم حیاتی و ضروری است.

امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد

نگارنده : ندا ناصری


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *