اهمیت تبلیغات برای متخصصین جراحی

تبلیغات برای متخصصین جراحی راهی برای موفقیت بیشتر| تبلیغات مطب پزشکان

 

تبلیغات برای متخصصین جراحی

چرا تبلیغات برای متخصصین جراحی اهمیت زیادی دارد؟ دلایل متعددی برای این کار وجود دارد و یکی از آنها پویا بودن تبلیغات دیجیتال است. جراحان می خواهند که به بیماران مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و بازاریابی دیجیتال بهترین روش برای جذب بیماران محسوب می شود.

شما به عنوان جراح بهتر از هر کسی با مهارت و تخصص خود آشنایی دارید و تعداد بیمارانی که از درمان با شما رضایت دارند قطعا بی شمار است اما نمی ‌توانید با تکیه بر بیماران منتظر شهرت روز افزون خود باشید.

در این زمینه از رقابت شما به جز بیماران بیشتر نیاز دارید تا همه افراد با مهارت های بی نظیر شما آشنا شوند. تبلیغات برای متخصصین جراحی توانسته است تغییرات گسترده و با سرعت بالایی را به وجود بیاورد به نحوی که همه افراد توانسته اند با مشاغل مختلف و البته پزشکان با تجربه آشنا شوند.

چرا تبلیغات برای متخصصین جراحی  مهم است؟

اهمیت تبلیغات برای متخصصین جراحی
اهمیت تبلیغات برای متخصصین جراحی

هنگامی که به موضوع بازاریابی در علم پزشکی می پردازیم متوجه می شویم که این حوزه در مقایسه با سایر شاخه ‌ها چند سال عقب تر است. دلایل زیادی برای این مسئله وجود دارد و شاید یکی از دلایل مهم آن این است که برخی از پزشکان تصور می ‌کنند بازاریابی برای مطب شان یک امر غیر اخلاقی است. استفاده از استراتژی دیجیتال مارکتینگ یک گام مهم برای حفظ بیماران فعلی و افزایش بیماران در آینده است.

تبلیغات برای متخصصین جراحی از طریق چنین مجرایی یک اقدام شگفت انگیز تلقی می شود و شما می توانید از مزایای بازاریابی دیجیتال بهره ببرید. دوران ارتباطات قدیمی به سر آمده است و در حال حاضر باید همه پزشکان و جراحان از فضای دیجیتال برای تقویت ارتباطات خود با بیماران شان استفاده کنند.

حضور پزشک در فضای اینترنت کاملاً ضروری است تا شبکه ارتباطات قوی شکل بگیرد. اکنون این سوال مطرح می شود که چگونه می توان به این مهم دست پیدا کرد؟ شما می توانید با طراحی و توسعه استراتژی بازاریابی دیجیتال ویژه خود به هدف گذاری بر روی بیماران تان بپردازید.

 

تفاوت بازاریابی دیجیتال با بازاریابی به شیوه های قدیمی

بازاریابی به سبک جدید
بازاریابی به سبک جدید

در گذشته بازاریابی از طریق چاپ برگه های تبلیغاتی و توزیع آن در شهر و راه اندازی کمپین های رادیویی و تلویزیونی انجام می ‌شد. این روش ها دیگر قدیمی شده اند و بازاریابی آفلاین اثر گذاری خود را از دست داده است. یکی از معایب بازاریابی آفلاین این است که پس از انتشار آن نمی توانید به اصلاح یا اعمال تغییرات در تبلیغات خود بپردازید اما در تبلیغات دیجیتال همیشه دست شما باز است.

بازاریابی دیجیتال با توجه به مزایای متعددی که دارد اصلاً قابل مقایسه با بازاریابی آفلاین نیست. کمپین دیجیتال مارکتینگ یک استراتژی پویا و قدرتمند است که می تواند ارتباط بین شما و بیماران را به طرز شگفت انگیزی تقویت کند. اما در بازاریابی به روش قدیمی عملاً هیچ ارتباطی بین شما و بیماران وجود ندارد.

 

اهمیت حضور پزشک در وب سایت

اهمیت حضور پزشک در وب
اهمیت حضور پزشک در وب

حضور شما در وب سایت یک عامل کلیدی برای پیشرفت تان محسوب می شود. بیماران می خواهند که شما با حضور در وب سایت به سوالات آنها در خصوص عملی که قرار است انجام شود پاسخ بدهید. از سوی دیگر آنها می ‌خواهند اطمینان حاصل کنند که شما بهترین جراح حاضر در حوزه مربوطه خود هستید.

حضور مستمر شما در سایت تان و تولید محتوای مفید و به روز، بخشی از سیاست دستیابی به شهرت بیشتر است که البته ساده ترین کاری است که شما می توانید در این راستا انجام بدهید دقیقاً شبیه کارهایی است که در طول روز انجام می دهید.

 

آیا می دانید از زمانی که شما در اتاق عمل هستید عملکردتان بهترین محتوا را برای وب سایت تان تولید می کند؟ هر روزی که با بیماران خود جلسه مشاوره دارید یا به سوالات آنها پاسخ می دهید یا زمانی که در وب سایت تان هستید به طور مداوم در حال تولید محتوای مفید خواهید بود.

 

فرض کنیم که شما در حال انجام جراحی دندان هستید. همه روش‌ های مختلف جراحی که برای یک مورد خاص وجود دارند را تجسم کنید. هنگامی که در این خصوص با بیمار خود صحبت می کنید و اطلاعاتی را در زمینه ایمپلنت های دندانی، دوران بهبود، ماندگاری ایمپلنت و سایر موارد در اختیار بیمار خود قرار می دهید در حال تصویر  سازی از خود خواهید بود.

حالا تصور کنید که این اطلاعات را در وب سایت خود ارائه داده اید. با این کار شما به همه سوالات بیماران آینده خود نیز پاسخ می دهید و یک اقدام کاملا کاربردی را انجام داده اید. به این روش بیمار می تواند پاسخ سوالاتش را بدون واسطه دریافت کند و این مساله یک ستاره در رنکینگ گوگل را برای شما به دنبال خواهد داشت.

 

قدرتمندی فضای آنلاین

گوگل و سایر موتورهای جستجو نحوه تبلیغات برای متخصصین جراحی را تغییر داده است. در حال حاضر بیماران می ‌توانند تحقیقات بسیار زیادی را در اینترنت انجام دهند و به بهترین متخصصین در حوزه مورد نظر خود دست پیدا کند.

استفاده از سوشال مدیا برای بازاریابی پزشکی
استفاده از سوشال مدیا برای بازاریابی پزشکی

به عبارتی آنچه که در این فضا مطالعه می کنند بدون شک بر تصمیمی که می ‌گیرند تاثیر قطعی خواهد داشت. نظرات بیماران که قبلا توسط شما درمان شده اند و مطالعه نظرات این بیماران درباره عملکرد شما بدون شک در ارائه یک تصویر مثبت از عملکردتان موثر خواهد بود.

 

تبلیغات برای متخصصین جراحی بر اساس موقعیت جغرافیایی

تبلیغات برای متخصصین جراحی بر اساس موقعیت جغرافیایی یک تاکتیک جدید است که برای جذب بیشتر بیماران مورد استفاده قرار می گیرد. از این روش تحت عنوان درخواست بر اساس موقعیت جغرافیایی یاد می شود که در عرصه بازاریابی دیجیتال اهمیت بسیار زیادی دارد. این روش به بیماران کمک می کند بتوانند در محل زندگی خود، شما را پیدا کنند.

این روش یک ترفند بسیار قوی برای جذب افرادی است که هم در موقعیت جغرافیایی شما حضور دارند و هم جذب افرادی که در حوزه جغرافیایی رقبای شما به سر می برند. این استراتژی با نتایج خارق العاده ای همراه است و در موفقیت تعداد زیادی از جراحان نقش مهمی را ایفا کرده است.

 

کنترل بازاریابی دیجیتال خود را به دست بگیرید

جراحان علاوه بر انجام عمل ‌های جراحی باید با هوش و ذکاوت خود و البته به کمک وب سایت تخصصی شان بتوانند ارتباط با بیمار خود را در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند. این کار باعث می شود آنها در عرصه رقابت موفق باشند.

متخصصین ما در عرصه دیجیتال مارکتینگ می توانند با طراحی یک محیط پویا به ارتقاء موقعیت شغلی شما و شناساندن تان به بیماران بیشتر گامی برای بهبود تعداد مراجعین شما به مطب بردارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و بهره مندی از خدمات ما به صفحه ارتباط با ما مراجعه نمایید.

 

جمع آوری مطالب: لیلا عبدالملکی

لینک منبع


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *