بهترین تبلیغ برای دندانپزشکی

بهترین تبلیغ برای دندانپزشکی | به جای پخش تراکت تبلیغات آنلاین را جدی بگیرید!

بهترین تبلیغ برای دندانپزشکی

بهترین تبلیغ برای دندانپزشکی

اگر شما هم مثل من زیاد با مترو سفر کنید، اخیرا متوجه شده اید که چند ماهی هست در خروجی بسیاری از ایستگاه های مترو افرادی ایستاده اند که تراکت های کوچکی به شما می دهند که تبلیغ دندانپزشکی است و وعده ی قیمت های استثنایی به شما میدهد!
یا اگر بروشور های مجموعه تبلغات را جلوی درب منزل شما هم می گذارند، به احتمال نود درصد یک الی دو صفحه اش به تبلیغات یک مرکز دندانپزشکی تعلق دارد. اما خود شما به عنوان یک مخاطب چقدر به این نوع تبلیغات توجه می کنید؟

بهترین تبلیغ برای دندانپزشکی
بهترین تبلیغ برای دندانپزشکی

راز موفقیت در زمینه ی بازاریابی الزاما ارائه ی قیمت های حداقلی نیست، بلکه مهمتر از آن، مخصوص در حوزه سلامت، این است که مخاطبانتان به شما اعتماد داشته باشند. اعتمادی که این روزها اتفاقا چاپ تراکت آن را نابود می کند. مردم دیگر به خدمات ارزان قیمیتی که وعده اش را روی یک کاغذ کوچک می بینند اعتماد نمی کنند، بلکه دنبال چیزی بیشتر از آن هستند. لذا این روزها شاید این روش های سنتی بازاریابی حتی به نوعی ضد تبلیغ هم تبدیل شده باشند! با این اوصاف…

بهترین تبلیغ برای دندانپزشکی چیست؟

همین دیروز بود که یکی از دوستانم برای سفارش دادن ناهار از بروشوری که در دفتر بود استفاده کرد و غذایش را به قیمتی گزاف سفارش داد. او متعجب بود که چرا من غذایم را از یکی از رستوران هایی که بروشورشان را دیدیم سفارش ندادم؟! در حالی که من ترجیح دادم آنلاین سفارش بدهم. در ابتدا کارم به نظرش غیر منطقی رسید اما وقتی دید که بستر آنلاین چه گزینه ها و قیمت های خوبی در اختیارم قرار داد، پشیمان شد که چرا او هم سفارشش را آنلاین نداده …
واقعیت آن است که امروزه زندگی مدرن ما به میزان قابل توجهی به اینترنت گره خورده. این روز ها مردم دیگر تراکت ها را نمی خوانند، حتی به خاطر کمک به حفظ محیط زیست خیلی ها تبلیغات کاغذی را نمی گیرند! مردم کمتر به بیلبورد ها توجه می کنند ولی در عوض حواسشان به گوشی و کامپیوترشان است. در دوره ای که چشمان همه به مانیتور هایشان خیره شده، تبلیغات آنلاین بهترین گزینه برای موفقیت در یک کسب و کار محسوب می شود.

بهترین تبلیغ برای دندانپزشکی
بهترین تبلیغ برای دندانپزشکی

امروزه هر مرکزی که در حوزه ی آنلاین فعالیت نداشته باشد کمتر یا خیلی دیرتر به موفقیت و سودآوری می رسد. این مسئله مخصوصا در حوزه ی سلامت و پزشکی اهمیت زیادی پیدا کرده. پس موثرترین راهکار برای موفقیت در زمینه ی بازریابی و تبلغات دندانپزشکی حضوری قدرتمند در بستر های آنلاین است.
در ادامه متن یک مقاله ی تخصصی در مورد تبلیغات آنلاین برای دندانپزشکی را با هم مطالعه می کنیم. با ما همراه باشید.

بازاریابی دیجیتال برای دندانپزشکی

خلاصه بگوییم، هدف اصلی هر بازاریابی به دست آوردن مشتریها یا مراجعین جدید و افزایش درآمدزایی است. با استفاده از استراتژی های سنتی بازاریابی می توانید آگاهی عمومی از وجود مرکز دندانپزشکی خود را بالا ببرید، اما ممکن است به خوبی به آن دسته از مخاطبین هدفی که انتظارشان را دارید دست نیابید.ممکن است با این روش های سنتی سیل مراجعین را به دندانپزشکی خود سرازیر کنیداما پول تبلیغت آنرا برای کسانی هدر می دهید که به صورت فعال به دنبال یک مرکز دندانپزشکی نمی گردند.
علاوه بر این واقعیت، سنجش میزان موفقیت یا شکست بازاریابی سنتی کمی دشوار است. در حالی که بازاریابی دیجیتال به شما اجازه می هد تا رد و تاثیر هر ریالی که برای بازاریابی آنلاین خرج کرده اید را ببینید.

بهترین تبلیغ برای دندانپزشکی
بهترین تبلیغ برای دندانپزشکی

چرا نباید پولتان را خرج نقشه های بازاریابی کنید که مطمئن هستید جواب می دهند؟ بهتر است پولتان را برای شیوه های بازاریابی غیرقابل ردیابی هدر ندهید، چون برای هر کسی مهم است که بداند پولش کجا و چگونه خرج می شود و چه حاصلی برایش دارد.
تبلیغات و بازاریابی دیجیتال، به خصوص از طریق گوگل می تواند به شما کمک کند تا پارامتر های گوناگونی همچون تعدا افرادی که تبلیغ شما را دیده اند، تعداد کلیک هایی که روی تبلیغ شما شده است، تعداد بازدید کنندگان و ترند های گوناگون دیگر را بررسی کنید.
این اطلاعات می توانند در زمانی که نقشه ی بازاریابی آنلاین دندانپزشکی خود را طرح ریزی می کنید بسیار به شما کمک کنند تا ببینید که چه کارهایی جواب می دهند و چه کار هایی جواب نمی دهند. روش های بازاریابی سنتی هنوز هم می توانند در اوایل فرآیند بازاریابی به شما کمک کنند، اما اگر به دنبال استراتژی های بازاریابی هستید که به صورت موثر موفقیت شما را تضمین کنند، بازاریابی دیجیتال بهترین گزینه ی پیش روی شما هستند.

بهترین تبلیغ برای دندانپزشکی
بهترین تبلیغ برای دندانپزشکی

اما بازاریابی دیجیتال یک فرآیند تخصصی است. خیلی سهل انگارانه تصور نکنید که به سادگی خودتان می توانید آن را انجام دهید. برای موفقیت در این راه باید از متخصصین کمک بگیرید. مجموعه ی ما با سابقه ی طولانی در زمینه ی راه اندازی سایت های مختلف پزشکی موفق و پر بازدید، می تواند از طریق گذاشتن تبلیغات سایت شما در غالب بنر و رپورتاژ به دیدن شدن شما کمک کند. علاوه بر آن می توانید از ابتدای راه، یعنی طراحی سایت و بالا آمدن در رتبه بندی های گوگل به ما مراجعه کنید. برای آشنایی بیشتر و دسترسی به این خدمات تخصصی، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

تبلیغات ویدئویی

تبلیغات بصری و به خصوص ویدئوی کلید موفقیت شما در دنیای بازاریابی امروز هستند. در حقیقت 25 درصد تبلیغات اینستاگرامی در فرمت ویدئو هستند. به تبلیغات خیلی از سایت های مختلف و سایت های پزشکی و دندانپزشکی دیگر نگاه کنید، خیلی ها دارند از تبلیغات ویدئویی استفاده می کنند.
به صورت عمومی تبلیغات ویدئویی یکی از بهترین راه ها برای افزایش جذب مخاطب هستند چرا که مردم مدام تشنه ی محتوا های بصری اند. ویدئو به آنها یک محتوای درگیر کننده می دهد که شما می توانید با استفاده از آن ظرفیت و پتانسیل جذب مخاطب خود را به صورت قابل توجهی بالا ببرید.

بهترین تبلیغ برای دندانپزشکی
بهترین تبلیغ برای دندانپزشکی

ریمارکتینگ

تا به حال شده است چیزی را در یک وبسایت سرچ کنید، روی تبش کلیک کنید و بعدا ببینید تبلیغاتی که حاوی همان نوع محتوای مورد جستجو هستند، در جستجو های بعدی شما نیز نمایش داده می شوند؟ اگر چنین اتفاقی برای شما افتاده، به اصطلاح ریمارکت یا “دوباره بازاریابی” شده اید.
ریمارکتینگ به یکی از رایج ترین ابزار های بازاریابی دیجیتال برای دندانپزشکان تبدیل شده چراکه به مردم کمک می کند تا راحت تر بتوانند جلو جلو وقت ویزیت از مرکز شما را بگیرند. ریمارکتینگ به شما اجازه می دهد تا رد مخاطبانی که به سایت شما سر زده اند را بگیرید- بدون اینکه بخواهید کار ویژه ای انجام دهید یا مزاحمشان شوید- و تبلیغاتتان را در سایت های دیگر بارگزاری کنید. به این روش به عنوان یک پیگیری فعال دیجیتالی نگاه کنید، دنداپزشکی که حواسش به مخاطبینش هست، همیشه در دسترس اوست و در ذهنش باقی می ماند.

بهترین تبلیغ برای دندانپزشکی
بهترین تبلیغ برای دندانپزشکی

مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع مقاله


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *