حضور در وب بهترین تبلیغ برای مطب پزشکی

بهترین تبلیغ برای مطب پزشکی| چند نکته در ارتباط با تبلیغ مطب

بهترین تبلیغ برای مطب پزشکی

به احتمال خیلی زیاد شما هم جمله ‘همه تخم مرغ هایت را در یک سبد نگذار’ را بارها و بارها شنیده اید با  استناد به این جمله می ‌توان گفت که نباید برای تبلیغات مطب پزشکی فقط از یک استراتژی استفاده کرد.  بهترین تبلیغ برای مطب پزشکی تبلیغی است که از روش ‌های مختلف برای بازاریابی و جذب بیماران به مطب استفاده کند.

ما در این مقاله قصد داریم فهرستی از برخی ایده های ناب را برای تبلیغات مطب پزشکی در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم این پیشنهادات بتوانند شما را در مسیر صحیح بازاریابی برای مطب تان قرار دهند.

 

حضور خود در وب را بهبود ببخشید

حضور در وب بهترین تبلیغ برای مطب پزشکی
حضور در وب بهترین تبلیغ برای مطب پزشکی

حضور شما در وب بهترین تبلیغ برای مطب پزشکی شما است به نحوی که اگر بیماران متوجه شوند که در رسانه های اجتماعی حضوری فعال دارید شما را دنبال می کنند تا اطلاعات بیشتری را از این طریق به دست بیاورند. به همین دلیل یکی از رموز موفقیت شما به حضور منظم در وب ارتباط دارد.

طبق تحقیقات انجام شده حدود ۷۲ درصد از افراد، اطلاعات پزشکی خود را از طریق وب به دست می ‌آورند پس بهترین جا برای تبلیغ مطب پزشکی وب می باشد. شما می توانید از طریق روش های مختلف به بازاریابی خود بپردازید.

اگر شما هنوز وب سایت ندارید باید هر چه زودتر دست به کار شوید تا بتوانید در این عرصه رقابت کنید. شما می توانید مخاطبان خود را به وب سایت تان بکشانید و از این طریق بازاریابی کنید و به راحتی اطلاعات ارائه شده در وب سایت تان را به روز رسانی نمایید.

 

به نظرات و سوالات آنلاین جواب دهید

پاسخ دادن به سوالات و نظرات آنلاین
پاسخ دادن به سوالات و نظرات آنلاین

پاسخ دادن به نظرات و سوالات آنلاین که از طرف بیماران مطرح می شود اهمیت زیادی دارد پس به هیچ عنوان این نظرات را نادیده نگیرید زیرا یک مسیر را برای برقراری ارتباط با بیماران در اختیار شما قرار می دهد.

شاید بتوان گفت که بهترین تبلیغ برای مطب پزشکی همین تشکرهای ساده از مخاطبان سایت برای نظرات شان و مشارکت در گفتگوهای سایت می باشد.

از نادیده گرفتن نظرات منفی به شدت خودداری کنید و تلاش نمایید به شیوه ای کاملاً حرفه ای به آنها پاسخ دهید. از عکس العمل غیر تخصصی خودداری کنید چرا که هر نوع برخورد شما معرف شما به عنوان پزشک خواهد بود پس کاملاً هوشیار باشید.

 

از بیماران خود بخواهید تجربیات شان را بیان کنند

بیان تجربیات بیماران از مراجعه به شما و نتایج خوبی که از درمان گرفته اند بهترین تبلیغ برای مطب پزشکی شما خواهد بود. این اظهارات می ‌تواند داستان موفقیت بیماران تحت نظر و حمایت شما را نشان دهد.

به این ترتیب سایر بیماران نیز اطمینان حاصل کنند که قرار است به یک پزشک با تجربه مراجعه نمایند. پیشنهاد ما به شما این است که نقل قول های مرتبط را در لابلای مطالب سایت خود را بدهید تا بر بازدهی بازاریابی شما افزایش افزوده شود.

 

ارتباط خود را با بیماران تان افزایش دهید

افزایش ارتباط با بیمار
افزایش ارتباط با بیمار

شما می توانید با تقویت ارتباطات خود با بیماران و تلاش برای به وجود آوردن تجربیات مثبت در آنها به بازاریابی برای مطب خود بپردازید. هنگامی که بیماران از عملکرد شما رضایت داشته باشند بدون شک شما را به دوستان و آشنایان خود که به خدمات پزشکی نیاز دارند معرفی خواهند کرد.

معرفی شدن از طریق بیماران بهترین تبلیغ برای مطب پزشکی محسوب می شود پس سعی کنید در کنار تجربیات و مهارت بالا بر ارتباط موثر با بیماران خود نیز تاکید کنید.

 

نکاتی را برای سلامت بیماران خود مطرح نمایید

هنگامی که شما نکاتی را در خصوص سلامت بیماران خود توضیح می دهید آنها اطمینان حاصل می کنند که برای تان اهمیت دارند. این امر می تواند در ایجاد اعتماد بین شما و بیماران تان بسیار موثر باشد.

شما می توانید با استفاده از رسانه های اجتماعی، ایمیل یا وب سایت خود این نکات را برای شان ارسال کنید. استفاده از عناوینی مانند ‘نکته سلامتی روز’ در شبکه های اجتماعی و بیان چند نکته مهم در رضایت بیماران از شما نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد.

 

از اهمیت برند سازی غافل نشوید

برند سازی به بیماران شما کمک می ‌کند در رسانه های مختلف شما و وب سایت تان را به خوبی بشناسند. از یک لوگو برای وب سایت شخصی خود استفاده کنید. اگر حوزه فعالیت شما بسیار گسترده است و فرصتی برای برند سازی ندارید می توانید این مرحله را به متخصصان ما واگذار کنید تا در این زمینه به شما کمک کنند.

تلاش کنید همیشه در عرصه رقابت پیروز شوید و به خاطر داشته باشید هنگامی که بیماران جدید به جستجو برای یافتن بهترین پزشک می‌ پردازند می ‌خواهند که در شبکه های اجتماعی اطلاعات کافی و ضروری در خصوص آنچه که به دنبالش هستند را به دست بیاورند تا امکان تصمیم گیری صحیح را داشته باشند.

به عنوان مثال اگر اگر ۵ جراح ارتوپد در شهر محل کار شما وجود دارد اما شما دارای یک تخصص خاص هستید و خدمات ویژه ای را ارائه می دهید حتما آن را در وب سایت خود بیان کنید تا بیماران بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند.

اهمیت برند سازی برای پزشکان
اهمیت برند سازی برای پزشکان

به خاطر داشته باشید که مطالب وب سایت شما نباید فقط حالت اطلاعات دهندگی داشته باشد بلکه باید نشان بدهد که چقدر عملکرد شما متفاوت و خاص است. این جزئیات یک فاکتور تعیین کننده برای بیماران محسوب می ‌شود و به آنها کمک می ‌کند بهترین پزشک را در حیطه ای که نیاز دارند به راحتی پیدا کنند.

 

با روزنامه ها مصاحبه کنید

مصاحبه با روزنامه ها و به اشتراک گذاری توضیحات تخصصی بهترین تبلیغ برای مطب پزشکی است و باعث معروف شدن شما خواهد شد. اگر روزنامه ها تمایل زیادی برای مصاحبه با شما را داشته باشند و البته تعداد مخاطبان آنها بالا باشد بدون شک مسیر را درست انتخاب کرده اید و به خوبی دیده می شوید.

گاهی اوقات ممکن است خود فردی که بیمار است مخاطب مصاحبه شما نباشد و سایر اعضای خانواده بخواهند به جمع ‌آوری اطلاعات لازم در خصوص بیماری و درمان او بپردازند. در این حالت نیز شما می توانید از طریق نفوذ کلام به جذب آنها بپردازید. پس تبلیغات شما صرفاً مخصوص افراد بیمار نخواهد بود.

 

خدمات رایگان ارائه بدهید

ارائه دادن خدمات رایگان به بیماران جدید فرصت می ‌دهد تا بتوانند به کسب تجربه از سرویس ‌های شما بپردازند. ارائه دادن خدمات رایگان می ‌تواند شامل تست رایگان فشار خون یا قند خون باشد این کار به جذب بیماران جدید کمک می ‌کند و بهترین تبلیغ برای مطب شما خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی سایت و اطلاع از بسته های تبلیغاتی به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید.

 

نمونه هایی از بهترین تبلیغ برای مطب پزشکی

جمله های زیر از جمله تبلیغات بسیار خوب برای مطب پزشکی محسوب می شوند:

  • ما مراقب شما هستیم
  • ما کنار شما هستیم
  • زندگی خود را بهتر کنید.
  • هر بیمار یک پزشک

 

جمع آوری مطالب: لیلا عبدالملکی
لینک منبع


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *