تبلیغات برای متخصصین زنان

تبلیغات برای متخصصین زنان | وبسایت ، شبکه اجتماعی یا رپورتاژ آگهی؟!!

تبلیغات برای متخصصین زنان

تبلیغات برای متخصصین زنان

در حال حاضر فرقی نمی کند که شما در کدام زمینه ی پزشکی تخصص دارید ، چرا که در هر صورت نیاز است که برای حوزه ی کاری تان و برای خودتان تبلیغ کنید! چه فرقی می کند اگر بهترین متخصص زنان باشید اما کسی شما را نشناسد؟!

به همین خاطر است که حیطه ی تبلیغات برای هر پزشکی بسیار حائز اهمیت است. به خصوص اگر تخصص پزشک مربوط به زنان و زایمان باشد! همه در این گونه مواقع تلاش می کنند که بهترین ها را انتخاب کنند و هر چقدر حسن شهرت شما در این رابطه بیشتر باشد ، احتمال مراجعه ی بیماران به شما افزایش پیدا خواهد کرد.

تبلیغات برای متخصصین زنان
تبلیغات برای متخصصین زنان

اما کدام بستر برای تبلیغات حوزه ی سلامت زنان و زایمان بهتر است ؟ بهتر است سایت بزنیم یا به همان پیج اینستاگرام اکتفا کنیم؟ تراکت چاپ کنیم یا این که در وبسایت خبری معتبر ، رپورتاژ آگهی داشته باشیم؟!
بهتر است قبل از این که هرگونه اقدامی داشته باشید ، اندکی تعلل کرده و مطلب زیر را بخوانید ، قطعا نکات زیادی به ذهنتان خواهد رسید که می تواند در شیوه ی تبلیغات شما موثر باشد

تبلیغات برای متخصصین زنان در شبکه های اجتماعی

اصولاً هر کسب و کاری باید در شبکه های اجتماعی معروف و پربازدید ، پیج داشته باشد. اما حوزه ی زنان و زایمان اندکی فرق دارد!

به عنوان مثال : اگر می خواهید یک پیج اینستاگرامی بزنید و راجع به کار خود تبلیغ کنید باید چند نکته را مد نظر داشته باشید :
درمان بیماری های زنان ، حیطه ای است که به شدت با حریم خصوصی پیوند خورده و خیلی نمی توانید از روند درمان بیمارهایتان عکس و فیلم بگیرید و پست بگذارید.

هم چنین بر طبق قوانین اینستاگرام اجازه ی انتشار تصاویری که حاوی خشونت و صحنه های دلخراش هستند را نخواهید داشت و واقعیت اینجاست که برای خیلی ها زایمان کردن ، مصداق بارز تصاویر دلخراش است !!
بهترین راهکار تبلیغاتی برای پیج های متخصصین زنان و زایمان، پست های آموزشی است که مسائل مختلفی را برای زنان توضیح می دهد! تیترهای جالب و هیجان انگیز برای پست های خود انتخاب کنید تا مخاطب به خواندن آن رغبت پیدا کند.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی
تبلیغات در شبکه های اجتماعی

حتما مطالب آموزشی تان منبع علمی و درستی داشته باشد ! در ضمنِ پست کردن مطالب آموزشی هم می توانید به معرفی مطب یا تخصص خود بپردازید!

دیگر شبکه های اجتماعی مثل تلگرام یا توییتر نیز به همین منوال عمل می کنند. پیشنهاد ما به شما این است که برای بازدهی بیشتر پیج های شبکه اجتماعی خود ، حتما با یک کارشناس شبکه های اجتماعی مشورت کنید.

سایت تبلیغ پزشکان 

یکی دیگر از راهکارهای موجود برای تبلیغ خودتان ، طراحی سایت پزشکی است! وبسایت های پزشکی دسته بندی های مختلفی دارند!
برخی از این وبسایت ها صرفاً یک صفحه ی HTML هستند که آدرس و شماره تماس پزشک مورد نظر و مطبش در آن درج شده است!
برخی دیگر اهمیت بیشتری به مخاطب می دهند و تلاش می کنند که علاوه بر معرفی خود، بر دانش و اطلاعات بیماران هم اضافه کنند!
طراحی سایت برای متخصصین زنان می تواند ایده ی بسیار جالبی باشد. چرا که زنان و زایمان شاخه ای از پزشکی است که مراجعه کنندگان زیادی دارد!
کافیست سری به تالارهای گفتگویی مثل نی نی سایت بزنید و ببینید که چه تعداد از بانوان به دنبال یک متخصص زنان و زایمان هستند!

سایت تبلیغ پزشکان 
سایت تبلیغ پزشکان 

این همه تقاضا باعث شده که خیلی از پزشکان این شاخه ، به دنبال وبسایت های باشند که تبلیغ خود را در آن درج کنند!
راستش را بخواهید تعداد این وبسایت ها کم هم نیست اما مهم ترین مسئله این است که در جایی رپورتاژ آگهی بروید که مخاطب هدفتان حضور داشته باشد.
در واقع اگر پزشک زنان هستید و تبلیغ خود را روی وبسایتی مثل دنیای اقتصاد می گذارید، طبیعی است که نتیجه ی چندان جالبی نخواهید گرفت.
علاوه بر این ، نوشتن یک رپورتاژ آگهی هم مهارت و توانایی زیادی می طلبد که تنها از عهده ی یک تیم قوی برمی آید.

افتخار داریم که با سال ها سابقه در حیطه ی تبلیغات پزشکان ، بتوانیم به شما کمک کرده و در تمامی مراحل همراه شما باشیم. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید!

طراحی سایت هم می تواند منبع بسیار خوبی جهت تبلیغات برای متخصصین زنان باشد.در وبسایت خود می توانید شرح خوبی راجع به انواع بیماری ها و درمان هایی که برای آن ها در نظر گرفته اید ، بدهید!
می توانید آزمایشاتی که انجام می شود ( مثل پاپ اسمیر) را توضیح دهید.
می توانید خدمات خود را به تفصیل برای بیماران شرح دهید و در ادامه اگر بخواهید که وبسایتی هوشمند و حرفه ای داشته باشید ، می توانید خدمات دیگری از جمله نوبت دهی آنلاین ، تنظیم قرار ملاقات و …را نیز در سایت خود داشته باشید!
در کل هر ایده ای قابل اجراست و تنها محدودیتی که خواهید داشت در ذهن خودتان خواهد بود! تیم ما آماده است که با کمال میل ایده های شما را اجرایی کرده و هم چنین خلاقیت خود را نیز به کار گیرد!

بهترین متخصص زنان و زایمان در تهران کیست

می توانید شما باشید!!
اگر به تبلیغات و معرفی خود اهمیت ویژه ای دهید ، کاملا می توانید خود را به عنوان یکی از بهترین پزشکان متخصص زنان و زایمان معرفی کرده و در این زمینه حسن شهرت به دست آورید!
باید یادتان باشد که تبلیغات مجازی ( از جمله طراحی سایت ، سئو سایت ، شبکه های اجتماعی و بنر آنلاین ) می تواند اثر به سزایی در معرفی شما به عنوان یک پزشک مطرح داشته باشد! پس به هیچ وجه از آن غافل نشوید!

بهترین متخصص زنان و زایمان در تهران
بهترین متخصص زنان و زایمان در تهران

دنیا به سرعت در حال پیشرفت است و عصر کنونی با ارتباطات مجازی پیوند نزدیکی دارد. اگر تصورتان بر این است که می توانید با روش های سنتی خود را پروموت کنید ، باید بگوییم که کاملا در اشتباه هستید! در روزگاری که خرید نان هم اینترنتی شده است ، جهت تبلیغات برای متخصصین زنان یا هر تخصص پزشکی دیگری ، هیچ جایی بهتر از بستر مجازی و اینترنت نیست.

تبلیغات مطب پزشکان

پزشکان عزیزی که تصمیم به تبلیغات برای مطب ، درمانگاه یا آزمایشگاه خود دارید ، توصیه می کنیم پیش از هرگونه اقدامی با مشاوران ما تماس گرفته و بهترین استراتژی تبلیغاتی را بسنجید!

موفق و پیروز باشید

گردآورنده و نویسنده : ندا ناصری


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *