چرا باید یک پزشک برند باشد؟

تبلیغات برند پزشکان مهم است؟

چرا تبلیغات برند پزشکان اهمیت دارد؟

به نظر شما چرا تبلیغات برند پزشکان امروزه اهمیت دارد؟ اگر یک برند قوی داشته باشید، شما را از دیگر همکارانتان متمایز میکند. این برند، برند شخص شما هست که با اهداف و ارزش ها، رفتارهای شما شکل می گیرد و نیاز دارد که برند پزشکی شما با کمک تبلیغات به افراد معرفی شود . برای مثال، به اسم پروفسور سمیعی دقت کنید، ایشان یک پزشک برند هستند و زمانی که مردم نام ایشان را می شنوند یک سری ویژگی هایشان را به خاطر می آورند که این ویژگی ها برند مخصوص پروفسور سمیعی هست که در ذهن افراد شکل گرفته است.اگر به خاطر داشته باشید، برند یک پزشک اهداف و ارزش ها ، رفتار، وعده ها ، خدمات پزشکی و رفتاری که با مراجعین کننده دارند را شامل می شود. حالا متوجه شدید چرا یک پزشک باید برند باشد؟

برند پزشکان را می توان در 3 حوزه بررسی نمود.

  1. برند پزشکان، خود شخص پزشک

برندینگ پزشک، خود شخص پزشک هست که با تخصصی که دارد به کاربر معرفی می شود. این تخصص باید در ذهن کاربر تصویر ویژه ای را تولید کند و شما را از دیگر رقیبانتان متمایز کند.برای مثال پروفسور سمیعی جراح مغز و اعصاب، در تخصص خود به یک برند تبدیل شده اند، مردم او را یک برند پزشکی می دانند. برای اینکه برند شما شناخته شود نیاز به تبلیغات برند پزشکی دارید.

     2. برند پزشکان، خدمات و وعده های شما 

برندینگ پزشک، خدمات و وعده های شما است که انتظارات و تصورات کاربر را شکل می دهد. مثلا، کاربر با توجه به تصویری که درباره شما و کلینیک دارد می داند که بهترین خدمات همراه با بهترین کیفیت را ارائه می دهید. زمانی که انتظارات کاربر خود را برآورده کنید، او مشتری وفادار شما خواهد شد و از طریق او هم می توانید تبلیغات داشته باشید. فقط به یاد داشته باشید این تعهدات باید مداوم باشند وگرنه نتیجه نخواهید گرفت.

 

     3.برند پزشکان، ارتباط با بیماران

 نحوه ارتباط با مشتری در برندینگ نقش به سزایی دارد. زمانی که بیمار به کلینیک شما مراجعه کند و منشی با بداخلاقی او را پذیرش  کند مطمئن باشید خاطره بدی در ذهن او بدون اینکه متوجه باشید به وجود آوردید و ممکن است به کلینیک مراجعه نکند و یا دیگران را متقاعد کند که مراجعه نکنند. یادم میاد چند ماه پیش، به دکتری که در حیطه تخصص خودشان واقعا به نام بود مراجعه کردم البته بماند که یکی از دوستانم که قبل از من به ایشان مراجعه کرده بود به من گفت که دیگه مثل سابق اون خدمات را ارائه نمیدهند اون لحظه من دوستم رو باور نکردم  وقتی رفتم، دیدم خدماتی که ارائه میدهند مثل سابق کیفیت ندارد.

یادتان باشد باید مثل روز اول، مراجعه کننده های خود را تحت تاثیر بزارید تا برند شما ماندگار باشد. پس با ما همرا باشید تا ببینیم چرا باید به یک پزشک برند تبدیل شویم.

تاثیر ارتباط پزشکان با بیماران در تبلیغات برند پزشکان

 

6 راهکار برای این که یک پزشک برند باشیم

وقتی درباره برند صحبت می کنیم ناخودآگاه اپل، سامسونگ و… یا بازیگرانی مثل ( آقای محمدزاده، خانم لیلا حاتمی و…) که الان برای خودشان یک برند شدند به ذهنمان می آیند. برند پزشک شخصیت، رفتار ، باورها و ارزش‌هایی است که به آن‌ها اعتقاد دارد. مهم‌ترین عنصر در برندینگ یک پزشک پایدار بودن به وعده‌ها یی است که در تبلیغات خود مطرح می‌کند. برای ایجاد برند پزشکی تولید محتوا، طراحی لوگو و نحوه برخورد منشی در بازاریابی پزشکان مهم هستند. یک برند پزشک موفق باید همراه با تبلیغات باشد.

با ما همراه باشید تا روش هایی که به شما در خلق برندینگ پزشکی خود کمک می کند را نگاهی بیندازیم.

تبلیغات برند پزشکان

 

  • نقاط قوت و تخصصتان را روی یک برگه یادداشت کنید

نقاط قوت و تخصصتان را یادداشت و خدماتی را پیدا کنید که رقیبان شما آنها را نمی توانند ارائه دهند. حالا به این لیستی که از ویژگی های خود تهیه کردید یک نگاهی بیندازید و ببینید کدام یک از این ویژگی ها شما را از دیگر همکارانتان متمایز میکند. یادتان باشد برای تبدیل شدن به یک برند بهتر است روی تخصصتان کار کنید. در مسیر، راهی را انتخاب کنید که هنوز خیلی از افراد آن مسیر را نرفتند. برای مثال اگر در زمینه کودکان تخصص دارید فقط در این زمینه فعالیت و سعی کنید در این زمینه به نام شوید تا مراجعین بیشتری نزد شما بیایند.

  • در تخصص خود خبره شوید

در تخصص خودتان فعالیت کنید و سعی کنید در آن خبره شوید.

  • روی مخاطبین خود تمرکز کنید

برای تبلیغات برند پزشکان خیلی مهم است که بدانید مخاطبان یا کسانی که دوست دارید مخاطبین شما در برندسازی باشند، چه کسانی هستند؟

برای مثال اگر پزشک متخصص پوست هستید و در ژل و فیلر تخصص  ویژه ای دارید بهتر است برای تبلیغات برندینگ کلینیک زیبایی خود از افراد جوانتر استفاده کنید. زمانی که مخاطب خود و علایق آنها را بشناسید و بدانید چه خدماتی را می توانید به آنها ارائه دهید آن زمان است که شما برند خود را ساخته اید.

  • پایدار باشید

به عنوان برند باید در ذهن مراجعه کننده بمانید، برای ماندگاری در ذهن از طرح، لوگو ، کلینیک و حتی لباس پرسنل استفاده کنید. برای اینکه در ذهن مراجعه کننده بمانید بهتر است از تبلیغات برای برند پرشکی خود استفاده کنید.

  • استفاده از فرصت ها برای ارتقا برند 

از مصاحبه هایی مرتبط به برند خوداستفاده و مقاله هایی را در زمینه تخصص تان نشر دهید. در شبکه های اجتماعی موضوعاتی که به مقاله شما مرتبط هستند بیابید و سپس کامنت بگذارید. برای مثال شما متخصص مغز و اعصاب هستید و یک مقاله در حوزه تخصص تان می نویسید و سپس شبکه های اجتماعی که درحوزه تخصصی شما فعالیت دارند را شناسایی و بعد زیر پست یکی از مقاله هایی که به شما مربوط هست کامنت بگذارید.

  • وقت بگذارید 

برای هر چیزی که می خواهید باید زمان بگذارید. این تصور که فکر کنید چند تا مقاله با چند تبلیغ در وب سایت های مختلف گذاشتید برندسازی کردید اشتباه است! برای برندینگ پزشکی خود وقت بگذارید و هزینه کنید. اگر زمان کافی ندارید بهتر است برندسازی خود را به مجموعه تبلیغاتی که تخصصشان در این زمینه هست بسپارید. 

برندینگ پزشکی چه کمکی به پزشک می کند؟

برندینگ پزشکی،باعث افزایش تبلیغات میشود. وقتی بیمار پس از اولین مراجعه، می‌بیند که تمام وعده‌های تبلیغاتی انجام شده، حس خوبی را دریافت می‌کند و به آن پزشک مجدد مراجعه میکند. یادم میاد چند سال پیش به پزشک متخصص پوست مراجعه کرده بودم و قیمت کاری هم که میخواستم انجام بدم هم پرسیدم بعد از اینکه کارم تموم شد با کمال حیرت مبلغ 2 برابر شده بود و این باعث شد من به این مجموعه نتونم اعتماد کنم و به دوستانم هم این کلینیک را پیشنهاد ندم. حالا شما پاسخ این سوال، که چرا یک پزشک باید برند باشد را می دانید.

متخصصین عزیز، موفقیت اتفاقی نیست اگر دنبال جذب بیماران بیشتری هستید اینجا را کلیک و با مرکز زینوم در ارتباط باشید.

محقق و مترجم: نادیا میبدی

منبع


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *