درمان افسردگی

تبلیغات و درمان افسردگی

گول تبلیغات روش های بیخود در درمان افسردگی را نخورید!

 

درمان های شبه علمی و غیرعلمی

درمان افسردگی در ۶ ثانیه بدون درد و قرمزی باسن!

 

دنبال درمان های چرند و ثانیه ای و نیم ساعته و ضمیر ناخودآگاه  و معجزات اقدس خانم و کارای کوانتومی ملیحه جون و شکار ذره های انرژی معلق در هوا ساطع شده از سطح پشتی حکیم دارمیشوف روسی نباشید! ترکیب عسل و دارچین بو داده شده با بوی لطیف عنبرنسارا هم مشکل کسی را حل نکرده!

 البته اگر وقت اضافی  و یا پول اضافی زیادی دارید دنبال همین درمان های سریع بروید! تا وقتی وقت و پولتان تمام شد و سپس برگردید و از همینجا به بعد، ادامه این مطلب را بخوانید! درمان های سریع و زودپزی مناسب افرادیست که وقت اضافه زیادی برای دور ریختن دارند.

چون این درمان ها  یکی و دوتا نیستند، ولی همه آنها یک روش مشابه دارند، در همه این روش ها ابتدا به شما یک لیست بلند بالای وعده و وعید داده میشود و کلی مثال برای شما آورده می شود از حسنعلی و آرمینا و رامینا جون که با این روش معجزه آسا به راحتی و طی زمانی بسیار کوتاه، درمان شده اند و بعد هم لبخندی عمیق بر لبانشان نقش بسته است و از اونروز در شادی در یک پنت هاوس زندگی میکنن و راه به راه مارچوبه میزنن به بدن و خنده و سرگرمی! اصلاً اینقدر از این حرف‌ها می‌زنند که شما خجالت بکشید و حتی جرات نکنید که خوب نشوید!

ویژگی دیگر این روش ها این است که هر کدامشان کل مشکل را در یک نکته خیلی ساده خلاصه می کنند و از همان جا می خواهند که افسردگی شما را درمان کند مثلاً یکی ادعا می‌کند که دلیل افسردگی فقط مصرف فرآورده های حاوی گلوتن است و با یک رژیم غذایی بدون گلوتن شما در یک مدت کوتاه خوب می شوید! دیگری می‌گوید علت افسردگی این است که انرژی های مغز شما منفی شده است و بیا مقدار زیادی به من پول بده تا انرژی مثبت خودم را از جهانهای موازی و از ارواح عمه ام به مغزت روان کنم!

و دیگری تلاش میکند با مخلوط کردن مقداری تخم بلدرچین و زردچوبه و مالیدنش روی سر شما، اثرات نفرین خواهر شوهر را از شما بزداید و ترکیب سودا و بلغم تان را مجددا ۶۰-۴۰ به نفع بلغم نماید! اینگونه است که داستان درمانهای سریع ادامه خواهد داشت و دلیلش هم واضح است! دلیلش این است که اولاً این درمان ها موثر نیست پس همیشه تعداد زیادی مشتری وجود خواهد داشت!

چون هیچ وقت مشکل از میان نخواهد رفت و هرکسی هم از این روش ها جواب نمی گیرد برای حفظ آبروی خودش، موضوع را برای کسی تعریف نمی کند و علاوه بر این، این درمان ها برای افراد بسیار زیادی تجارت بزرگی محسوب می شود و چیزی که بتوان با آن تجارت کرد به این راحتی با دانش تجربی و پزشکی مبتنی بر شواهد و این قرتی بازیا و با حرف من و شما از بین نخواهد رفت. پس وقتمان را تلف نکنیم و بریم سراغ درمان های درست حسابی ! 

 

دوره درمان افسردگی در منزل طراحی شده توسط دکتر مصطفی امیری

 

این دوره برای همه افراد دچار افسردگی طراحی شده است اما به این معنا نیست که این دوره درمان افسردگی جایگزین همه روش های درمانی رایج شود و هر کسی که این دوره را استفاده میکند باید قبل از شروع دوره با یک روانپزشک در مورد درمانش مشورت کند و اگر با پزشکش این نتیجه رسیدند که درمانهای غیر دارویی شروع شود آن زمان میتوانید به این دوره به عنوان یکی از آپشن های کامل برای درمانهای غیر دارویی، رجوع کنید.

 

برای ورود به دوره درمان افسردگی بدون دارو، روی تصویر زیر کلیک کنید

درمان افسردگی


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *