راهکارهای تبلیغاتی برای پزشکان و کلینیک زیبایی

راهکارهای تبلیغاتی پزشکان و کلینیک زیبایی

 راهکارهای تبلیغاتی پزشکان و کلینیک زیبایی

به نظرتون راهکارهای تبلیغاتی پزشکان و کلینیک زیبایی که کاربر را بیشتر جذب میکند چه مواردی می تواند باشد؟

شما برای تبلیغات پزشکی و کلینیک زیبایی به چه نکته هایی توجه می کنید؟

امروزه، تبلیغات مثل گذشته به شکل سنتی انجام نمیشود. شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، فیس بوک و…کار رو راحت تر کردند. چند راهکار برای تبلیغات پزشکان و کلینیک های زیبایی در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

چطوری در صدر نتایج گوگل باشیم

با رعایت موارد زیر می توانید با اندکی صبر به نتیجه مطلوب برسید.

  1. وب سایت 

یادتان باشد، شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام تنها راهکارهای تبلیغاتی پزشکان و کلینیک زیبایی نیستند. کاربری که شما را در اینستاگرام دنبال میکند بی شک وب سایت کلینیک را در موتورهای جست و جو بررسی میکند تا ببیند چه خدماتی ارائه میدهید.حال اینکه فقط وب سایت داشته باشید، کافی نیست باید وب سایت برای کاربر مفید باشد.بهتراست از امنیت و سرعت وب سایت غافل نشویم، زیرا در رنک و بازدید تاثیر میگذارند.

برای مثال چند روز پیش در گوگل یک مطلبی را سرچ میکردم که خیلی برام جالب بود و می خواستم آن را بخوانم اما متاسفانه آنقدر سرعت وب سایتشان پایین بود که منصرف شدم. زمانیکه مدت زمان کمی را در صفحه بمانید گوگل هوشمندانه این را متوجه می شود که این وب سایت ارزشمند نیست.

  1.  سئو

    یکی دیگر از راهکارهای تبلیغاتی پزشکان و کلینیک های زیبایی سئو است. برای اعتبار وب سایت در نتایج گوگل در صدر جست و جو به سئو نیاز دارید.وقتی بحث سئو پیش میاد میدانیم که محتوای متن، تعیین کننده جایگاه در نتایج گوگل است. اگر در نتایج گوگل صفحه اول باشید، یعنی وب سایت معتبر است وحالا دیگه لطف گوگل شامل حالتون شده.

    برای مثال زمانیکه محتوای 1000 کلمه ای و عکس های خوب تولید می کنید گوگل در نتایج به شما اعتبار می دهد.

    علاوه بر محتوا، صفحه باید برای کاربر مفید باشد.فزض کنید، محتوای 1000 کلمه ای تولید کردید ولی در نتایج صفحه اول دیده نمی شوید آیا میدانید علت چیست؟ تجربه ثابت کرده است زمانی که محتوا ارزشمند باشد خیلی سریع بازدید وب سایت بالا می رود.

    متخصصین سئو کار مجموعه زینوم می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

  2. شبکه های اجتماعی

از تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو برای راهکارهای تبلیغاتی پزشکان و کلینیک زیبایی غافل نشوید. برای گوگل                مهم است که چقدر وب سایت شما در این شبکه ها به اشتراک گذاشته می شود.

چه نکاتی را در وب سایت باید رعایت کنیم

برای اینکه وب سایت در نتایج جست و جو در صدر باشد یک سری نکات را باید رعایت کنیم.

گرافیک 

به نظرتون گرافیک وب سایت در رنک و بازدید می تواند اهمیت داشته باشد؟ اگر ظاهر وب سایت زشت یا زیبا باشد گوگل نمی تواند تشخیص بدهد اما آمار بازدید می تواند به آن کمک کند.گرافیک سایت در سئو خیلی مهم هست.

برای مثال کاربری وارد وب سایت شما شده است اما به دلیل این که گرافیک سایت خوب نیست و یا دلایل دیگر درحد 10 ثانیه مانده و این می تواند بازدید سایت را کاهش دهد. لطفا، گرافیک رو دست کم نگیرید میتواند به حضور کاربر در وب سایت کمک کند.

اهمیت گرافیک در جذب کاربر

محتوا

یکی از استراتژی های مهم سئو، محتوا هست. برای اینکه شما در جست و جوی گوگل در نتایج صفحه نخست باشید باید محتوا ارزشمند و برای مخاطب مفید باشد.گوگل شما را با محتوا می شناسد، و به کمک آن شما را درک خواهد کرد. این را بدانید که گوگل هیچ وقت روی وب سایت نامطمئن سرمایه گذاری نمی کند.برای تولید محتوای ارزشمند باید ببینید در حوزه تخصصتان چه سوالاتی ممکن است برای کاربران پیش بیاد.محتوای جذاب و مقاله های مرتبط انتخاب کنید.

تاثیر محتوا در سئو

فونت 

یکی از ملاک هایی که در رنک و بازدید سایت شما مهم است این است که متن خوانا باشد پس فونت های زیبا با رنگ بندیهای مناسب انتخاب کنید. سرعت صفحه، ترافیک را کم می کند اما اگر متن تاثیر گذاری داشته باشید مدت زمان بازدید را میتواند افزایش بدهد.

ویدیو یا فیلم 

شاید براتون جالب باشد که بدانید تولید ویدیو در وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار است.زمانی که در سایت ویدیو داشته باشید،اگر کاربر ویدیو را باز کند و تماشا کند در این صورت مدت زمان و ترافیک بیشتری در وب سایت صرف می شود و این برای گوگل اهمیت دارد.

برای تبلیغات کلینیک و مراکز زیبایی، و ارتباط با ما لطفا اینجا کلیک نمایید.

سخن آخر

اگر می خواهید تبلیغات شما در وب سایت به نتیجه مطلوب برسد تولید محتوای جذاب ، گرافیک وب سایت ، فونت و رنگ را فراموش نکنید که به وب سایت کمک می کنند آمار بازدید بیشتر شود و در نتایج گوگل به خوبی دیده شوید.

منبع

محقق و مترجم: نادیا میبدی


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *