طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی |معرفی مزایای این سیستم برای پزشک و بیمار!

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی

در عصر دیجیتال کنونی ، مردم دلشان می خواهد کارهایشان را سریع و بدون معطلی انجام دهند و همین تمایل آدم ها تبدیل به یک روتین روزمره و عادی شده است !
همان جوری که ما می خواهیم پیتزایمان سر 10 دقیقه درب منزل باشد ، تنظیم قرار ملاقات با پزشک و سیستم نوبت دهی هم باید به همین اندازه سریع و راحت باشد!!

بیشتر ما در فضای مجازی و اینترنت صبر خیلی کمی داریم و دلمان می خواهد که کارهایمان به سرعت پیش بروند!
ما نه تنها در عصر دیجیتال زندگی می کنیم بلکه محیط زندگی مان نیز بسیار سریع شده است!
ماشین های پرسرعت، سرویس های سریع ، همه چیز در سرعت خلاصه شده است و ما دلمان می خواهد که همه چیز در عرض یک بشکن زدن انجام شود.

راجع به تنظیم قرار ملاقات و نوبت گرفتن از پزشکان نیز نباید نگران شوید ، چرا که می توان به راحتی و با استفاده از یک سیستم نوبت دهی آنلاین در وبسایت یا اپلیکیشن خود این کار را انجام دهید.فقط کافیست چند گام خیلی ساده و راحتی را بردارید!

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی
طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی

اما این فقط مزایای طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی برای بیماران است!
این سیستم می تواند مزایای بی شماری برای خود پزشکان و پرسنل یک مطب هم داشته باشد!

تحقیقات نشان داده است که از میان 100شاخه ی برتر پزشکی ، تنها 40 درصد آن ها مجهز به وب سایت یا اپلیکیشن هایی برای نوبت دهی آنلاین به بیماران می باشند!
پس می توان این گونه عنوان کرد که هنوز هم خیلی از پزشکان نتوانسته اند این مسیر را طی کنند و بازار رقابت در این عرصه هنوز خالی است!

توصیه می کنیم همین امروز برای طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی اقدام کنید!

تیم ما افتخار دارد که با سال ها سابقه در زمینه های مختلف تبلیغات پزشکان ، بهترین یار و همراه شما در طراحی استراتژی تبلیغاتی باشد! شما عزیزان می توانید همین امروز با ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید!

تحقیقات دیگری هم وجود دارد که نشان می دهد ، 77 درصد بیماران ترجیح می دهند که به صورت آنلاین از پزشک مورد نظرشان نوبت بگیرند تا در صورت نیاز آن را عوض کرده یا تغییر دهند!

وقتی که شما به عنوان پزشک یا صاحب مطب ، به بیماران خود اجازه می دهید که از طریق موبایل یا کامپیوترشان قرار ملاقات با شما را تنظیم کنند ، به این معنی خواهد بود که بیمار احتمالا تجربه ی خیلی بهتری خواهد داشت و می تواند خود به یک مبلّغ سیار مطبتان تبدیل شود!

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی
طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی

مزایای طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی

3 مزیت اصلی و خیلی بزرگ برای طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی وجود دارد که هر پزشکی باید بداند. در ادامه به طور مختصر به آن ها اشاره می کنیم :

اعتماد ، شفافیت و انعطاف پذیری

نوبت گرفتن از طریق تماس تلفنی ، شاید یکی از سنتی ترین روش های نوبت گیری از پزشکان باشد.گرچه ، این شیوه ی سنتی برای افرادی که زمان محدودی دارند و فرضاً نمی توانند در هنگام کار با تلفن صحبت کنند ، سخت و نشدنی است!
از سوی دیگر ، نوبت دهی آنلاین برای آن دسته افرادی که زمان خالی کمی دارند می تواند گزینه ی فوق العاده ای باشد چرا که راحت و بی دردسر می تواند قرار ملاقات خود را حین کار تنظیم کند!

این مسئله بدین معنی است که می توانند در خارج از ساعات کاری ، آخرهفته ها یا هر زمانی که دلشان خواست ، از پزشک مورد نظر خود نوبت بگیرند.
یک وب سایت که مجهز به سیستم نوبت دهی آنلاین است ، می تواند به بیمار نشان دهد که کدام زمان ها خالی و در دسترس است!
این گونه شفافیت کار بالا می رود و بیمار احساس اعتماد نسبت به مجموعه یا پزشک خواهد داشت. علاوه بر این انعطاف پذیری بیشتری در انتخاب زمان مورد علاقه ی ملاقات وجود خواهد داشت!

سیستم نوبت دهی آنلاین صداقت را تقویت می کند

وقتی که بیمار به شکل آنلاین از پزشک نوبت می گیرد ، صداقت بیشتری درباره ی موضوع اصلی بیماری اش خواهد داشت!
توضیحات جزئی تری از علائم بیماری عنوان می کنند به خصوص اگر پشت تلفن خجالت بکشند که راجع به جزییات صحبت کنند!
نوبت گیری آنلاین می تواند باعث شود که توصیفات بیمار از مشکلش دقیق تر شود و احساس خود را نسبت به بیماری با شرح بیشتری بگوید.
این مسئله باعث می شود که شما به عنوان پزشک ، در طول ملاقات ، آمادگی بیشتری داشته باشید!

سیستم نوبت دهی آنلاین
سیستم نوبت دهی آنلاین

تصور کنید که بیمار وارد اتاق شما می شود و پیش از این که چیزی بگوید ، شما با جمله ای راجع به وضعیت سلامتش از او استقبال می کنید! می توان به جرئت گفت که ناگهان اعتماد بیمار به شما ده برابر خواهد شد!

کاهش درصد عدم مراجعه ی بیماران به مطب

سیستم نوبت دهی آنلاین نرخ عدم مراجعه ی بیمار را کاهش می دهد!
از طریق سیستم آنلاین ، بیمار می تواند به راحتی قرار ملاقات خود را تایید ، کنسل یا تنظیم مجدد کند!
خیلی از بیماران متاسفانه یادشان می رود که تماس گرفته و قرار ملاقات خود را کنسل کنند! این گونه نرخ ضرر و زیان شما به عنوان پزشک نیز کاهش پیدا می کند!

آمارهای مربوط به سیستم نوبت دهی آنلاین پزشکی

آمارها و گزارشات مختلفی راجع به این مسئله وجود دارد که اصولاً چرا بیماران تمایل دارند که قرار ملاقات های خود را به صورت آنلاین تنظیم کنید. اما شاید مهم ترین دلایل آن فاکتورهای زیر باشد :

• با سستم نوبت دهی آنلاین پزشکی ، بیمار می تواند حتی بعد از ساعات کاری هم نوبت بگیرد.شاید به همین خاطر است که حدود 34 درصد تماس هایی که برای نوبت دهی انجام می شود ، در حین ساعات تعطیل کاری است.

• 6 درصد قرار ملاقات هایی که به شکل آنلاین تنظیم می شوند ، برای همان روز هستند
• 20 درصد قرار ملاقات ها برای روز بعد می باشند

در حال حاضرافراد به هنگام تماس تلفنی راحت تر از تماس های مستقیم می باشند.به عنوان یک پزشکی که در دنیای بسیار پررقابتی زندگی می کند ، لازم است که بازی را شروع کنید!
از روز هم روشن تر است که باید در حیطه ی رقابت ، آن دسته افرادی که همیشه از موبایل ها یا تبلت های خود برای انجام کارهایشان استفاده می کنند را نیز در نظر داشته باشید.

تیم کارشناسان ما ، می تواند به بهترین شکل شما را یاری کند که علاوه بر طراحی وب سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی ، کسب و کار خود را پروموت کرده و پیشرفت بیشتری داشته باشید!

موفق و پیروز باشید

مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع علمی مقاله


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

2 دیدگاه دربارهٔ «طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی |معرفی مزایای این سیستم برای پزشک و بیمار!»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *