متن تبلیغات آرایشگاه مردانه

متن تبلیغات آرایشگاه مردانه | آیا تبلیغات آنلاین برای جذب مشتری موثر است؟

متن تبلیغات آرایشگاه مردانه

متن تبلیغات آرایشگاه مردانه

چقدر آرایشگاه های مردانه زیاد شده است!
این جمله ای است که اگر کسی بعد از چند سال دوری به تهران بازگردد حداقل یکبار با تعجب آن را بیان میکند. واقعیت این است که بالا رفتن تقاضا، عرضه را هم بیشتر می کند. در این دوره و زمانه مردان دیگر مانند سال های گذشته نیستند که اهمیت کمی به اصلاح موی سر بدهند. در گذشته تنها مرتب بودن موی سر آقایان برای زیبایی و آراستگی ظاهری کافی بود، اما امروزه قصه فرق می کند.

متن تبلیغات آرایشگاه مردانه
متن تبلیغات آرایشگاه مردانه

مردهای امروزی و به خصوص جوانان هر روز به دنبال مدل موهای جدیدتر می گردند و تمام تلاششان را می کنند تا از الگو های فوتبالی یا سینمایی خود پیروی کنند. در گذشته داشتن یک قیچی و ماشین اصلاح برای راه اندازی یک پیرایشگاه مردانه کافی بود، اما امروزه سالن های پیرایش موی مردان به لحاظ امکانات دست کمی از سالن های آرایشی زنانه ندارد.
همه ی اینها به خاطر آن است که مردم امروزه بیشتر به ظاهر موی سر خود اهمییت می دهند و بیشتر به آرایشگاه ها مراجعه می کنند. خیلی ها حتی روزانه به آرایشگاه می روند تا مدل موی خود را مرتب کنند، موهای فرشان را صاف کنند و هزاران کار دیگر.
اما همه ی آرایشگر ها می دانند که سود واقعی در مدل های دامادی است. امروزه داماد ها برای آرایشگاه های مردانه مثل همیشه ی عروس ها برای آرایشگاه های زنانه هستند. داماد هم مدل موی خاص و شیک می خواهد، و پول خوبی هم بابت آن می پردازد. به طوری که عرفا تعرفه ی داماد خیلی بالا تر از مدل موهای معمولی است.
با همه ی این اوصاف و رونق این بازار، هنوز هم آرایشگاه های مردانه بازاری محلی دارند. یعنی مردم وقتی می خواهند به آرایشگاه بروند به سالن هایی سر می زنند که در نزدیکی محل زندگی خودشان باشد. هرچند آرایشگر ها هنوز هم تمایل زیادی دارند تا مثل برخی از رقبای معدود خود به سطحی از کیفیت و شهرت برسند که از سرار شهر برای خود مشتری پیدا کنند.

متن تبلیغات آرایشگاه مردانه
متن تبلیغات آرایشگاه مردانه

از آن طرف وقتی هم کسی می خواهد مدل موی دامادی بزند، تلاش می کند یک آرایشگاه خوب پیدا کند، حالا هرکجای شهر که می خواهد باشد. به همین خاطر ممکن است مشتری ثابت یک آرایشگاه برای دامادی به آرایشگاه دیگری مراجعه کند.

تبلیغ آرایشگاه مردانه

اما شما به عنوان یک آرایشگر چگونه تبلیغ کار خود را می کنید؟ همان طور که گفتیم آرایشگری مردانه یک کسب و کار محلی است، پس خیلی از آرایشگاه ها به یک بار چاپ کارت ویزیت که سالنشان را به ساکنین اطراف معرفی کند بسنده می کنند. شما هیچوقت کارت ویزیت یک آرایشگاه در شمال تهران را در مرکز یا جنوب شهر پیدا نمی کنید.این یعنی بازاریابی و تبلیغات در این کسب و کار پر سود، کمی ضعیف است.
اینجاست که افراد باهوش می توانند ازاین خلاء تبلیغاتی استفاده کرده بازار خود را گسترش دهند و مشتری های جدید کسب کنند. اما چگونه؟

متن تبلیغات آرایشگاه مردانه
متن تبلیغات آرایشگاه مردانه

معلوم است که دیدن یک بنر تبلیغات آرایشگاه مردانه در سطح شهر بیشتر خنده دار است تا جاذب مشتری. معلوم است که چاپ تراکت و پخش کردن آن در همه نقاط شهر کار اشتباهی است. چون نه همگام با عرف جامعه است، و نه منطقی به نظر می رسد.
با این اوصاف چطور می توان تبلیغ یک آرایشگاه یا سالن آرایشی مردانه را در سراسر شهر پخش کرد؟ با کمی هوشمندی و استفاده از بسترهای تبلیغاتی نوین.

تبلیغات آنلاین آرایشگاه مردانه

فضای اینترنت این روز ها از کاربران اشباع شده. از رفتن به اینترنت برای دانلود انواع فایل ها گرفته تا سر زدن به سایت های خبری یا استفاده از اپلیکیشن های آنلاین، مردم هر روز و هر شب به فضای مجازی سرازیر می شوند. در مورد ترافیک بالای شبکه های اجتماعی و مخصوصلا تلگرام و اینستاگرام هم که لازم نیست حرفی بزنیم.
اما مهمتر از همه ی اینها، بهتر است به شما یادآور شویم که مردم امروزه خیلی از خرید هایشان را هم از فضای آنلاین انجام می دهند. از خرید انواع اقلام از دیجیکالا گرفته تا خرید مایحتاج روزانه از سوپرمارکت های آنلاین. این روزها اگر کسی بخواهد کالا یا خدماتی را پیدا کند، به راحتی در اینترنت و در گوگل جستجو می کند.

متن تبلیغات آرایشگاه مردانه
متن تبلیغات آرایشگاه مردانه

تصور کنید دامادی که دنبال یک آرایشگاه خوب می گردد، با سرچ در گوگل سایت شما را ببیند. یا تبلیغاتی را ببیند که شما را به او معرفی می کند. خوشبختانه این فکر هنوز به ذهن خیلی ها نرسیده و فضای اینترنت از تبلیغ آرایشگاه های مردانه پر نشده. ان یعنی شما می توانید در این زمینه پیشگام باشید، چون در آینده ی نزدیک سایت های زیادی برای آرایشگاه های مردانه خواهید دید. هرچند سالن های آرایشی زنانه قبلا فعالیت های تبلیغاتی در فضای مجازی را شروع کرده اند.
حال که متوجه شده اید فضای آنلاین می تواند بستری فوق العاده برای تبلیغات آرایشگاه مردانه ی شما باشد، شاید از خودتان بپرسید که حال چه باید کرد؟

بهترین تبلیغات آنلاین آرایشگاه مردانه

چند راه مشخص پیش روی شما قرار دارد. بهترین کاری که در قدم اول می توانید انجام دهید راه اندزی یک سایت خوب است. به کلاس کاری آرایشی که سایت تخصصی دارد فکر کنید. اگر خود شما با چنین آرایشگاهی رو به رو شوید، خیلی راحت تر به آن اعتماد نمی کنید؟

متن تبلیغات آرایشگاه مردانه
متن تبلیغات آرایشگاه مردانه

راه دوم که بهتر است بعد از راه اندازی سایت انجام شوند، تبلیغات در سایت های دیگر است. صد ها سایت زیبایی یا سایت های آرایشی و بهداشتی وجود دارند. شما می توانید به جای چاپ کارت ویزیت در تعداد بالا، بنر تبلیغاتی خود را در این سایت های پر بازدید بگذارید. علاوه بر آن می توان از رپورتاژ آگهی هم استفاده کرد. رپورتاژ آگهی متن یا مقاله ای در یک سایت است که سالن شما و ویژگی های منحصر به فردش را نشان مخاطب می دهد. این رپورتاژ می تواند به عنوان یک مقاله در زمره ی مقالات پر بازدید آن وب سایت قرار بگیرد و به خوبی دیده شود.
راه سوم که البته خیلی ها استفاده از آن را شروع کرده اند، فعالیت در شبکه های اجتماعی است. شما می توانید یک پیج خوب اینستاگرامی راه بیندازید و از آن بستر تبلیغات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

اما انجام همه ی این کار ها به تخصص و آگاهی احتیاج دارد. تخصصی که در حوزه ی دانش شما به عنوان یک آرایشگر حرفه ای نیست. اما خوشبختانه شرکت ها و مراکزی وجود دارند که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. ما با سابقه ی درخشان در زمینه ی راه اندازی و مدیریت سایت های زیبایی متعدد و معتبر می توانیم علاوه بر راه اندازی سایت برای شما، صفحات شبکه های اجتماعی پربازدید برایتان بسازیم و بنر های تبلیغاتی و رپورتاژ آگهی های آرایشگاه مردانه ی شما را در سایت های پر بیننده ی خود بارگزاری نماییم. برای آشنایی بیشتر و شروع همکاری به صفحه ی تماس با ما سری بزنید.
متن تبلیغات آرایشگاه مردانه
متن تبلیغات آرایشگاه مردانه

متن تبلیغات آرایشگاه مردانه

یادتان باشد که متن تبلیغاتی شما، به خصوص در رپورتاژ آگهی ها باید موجز، خلاصه و گیرا باشد. به صورتی که بتواند بدون توضیحات اضافه و گزافه گویی های تبلیغاتی آرایشگاه شما را به مخاطبان معرفی کند.
اگر در زمینه ی تبلیغات آنلاین فعالیت کنید، خواهید دید که به زودی بازاری گسترده و پر از مشتری برای خود پیدا کرده اید. بازاری که دیگر فقط محلی نیست، و از سراسر شهر برای شما مشتری می آورد.

محقق : ندا ناصری


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *