راهکارهای کاربردی برای رونق کسب و کار

استراتژی کسب و کار زمان بحران

استراتژی کسب و کار زمان بحران

  ویروس کرونا در حال حاضر تمام دنیا را درگیر خود کرده است، برای پیشگیری از شیوع این بیماری فاصله گذاری اجتماعی، قرنطینه خانگی و دورکاری اجرا شد. باید به زندگی با شرایط کرونا عادت کنیم، چون معلوم نیست چه زمانی واکسن کشف می شود و زندگی ذوباره به حالت عادی برمیگرده پس باید ببینیم چه استراتژی برای کسب و کارمان در زمان بحران کرونا در نظر بگیریم. خیلی از کسب و کارها در این وضعیت با بحران جدی روبه رو شدند، خیلی از کارفرمایان موفق نشدند حقوق کارمندان خود را با توجه به شرایط پرداخت کنند و حال تعداد کمی از افراد از این موقعیت استفاده کردند و استراتژی های کسب و کار خود را  توجه به بحران تغییر دادند. 

مهم نیست الان کجا هستی مهم این است که برای نجات کسب و کار خودت چه استراتژی را میخواهی که در نظر بگیری.

استراتژی کسب و کار در زمان کرونا

همه بیزینس ها در حال حاضر از وضعیت فعلی رنج میبرند و کرونا بیش از آنچه که تصور کنید روی کسب و کارها تاثیر گذاشته است، برای همین تصمیم گرفتیم یک سری استراتژی که مطمئنا در این بحران می تواند برای شما کارساز باشد را به اشتراک بگذاریم.

  • امکانات رایگان برای بهبود کسب و کار خود در زمان کرونا

 در دوران کرونا خیلی از شرکت ها خدمات رایگان برای مشتریان خود فراهم کردند، مخابرات برای دوران بحران کرونا اینترنت رایگان به مردم برای تماشای فیلم ارائه داد یا برای مثال آقای اریک سیو دوره آموزشی مارکتینگ را به صورت رایگان که معمولا 1497 دلار آمریکا هزینه این دوره است را به مردم رایگان ارائه داد و نزدیک به 250 نفر شرکت کردند.، این باعث محبوبیت او در شبکه های اجتماعی شد و برای او فرصت ویژه ای را برای شرکت در وبینار محصولات و خدمات که بیش از 50000 مخاطب شرکت کردند را فراهم کرد. اگر برای بیزینستان وب سایت دارید آن را بررسی کنید و ببینید چه آموزشی را به صورت رایگان می توانید به کاربران ارائه دهید تا تعداد کاربران بازدید کننده از وب سایت شما افزایش پیدا کند.

  • فعالیت آنلاین 

فعالیت آنلابن بیزینس شما یکی از استراتژی های کسب و کار در زمان کرونا، هست. مردم بیشتر از قبل به دنبال تبلیغات و اخبار آنلاین می‌گردند.، در حال حاضر اکثر مخاطبان در منزل دور کاری انجام میدهند و اطلاعات مختلف را جستجو می‌کنند. از آن‌جا که فعالیت بسیاری از کسب‌وکارها در این زمان کمتر شده است، میتوانید با کمک منابع آنلاین برای نشان دادن کسب و کار خود استفاده کنید.

برای بهبود کسب و کار خود شبکه های اجتماعی و وب سایت ها را به روز رسانی نمایید و از فعالیت خود در این زمان غافل نشوید زیرا این می تواند فرصت مناسبی برای اینکه نیازهای مخاطب خود را بشناسید باشد و بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید. در زمان کرونا باید استراتژی های جدید برای کسب و کارتان را درنظر بگیرید تا بتوانید در این شرایط موفق شوید.

 افزایش فعالیت آنلاین در شبکه های اجتماعی و وب سایت

  • آموزش 

از فرصت آموزش برای رونق کسب و کار خود در دوره کرونا غافل نشوید. دوره های آموزشی را متناسب با کسب و کارتان تهیه کنید و آن را به مخاطب هدف بفروشید. طبیعتا، این دوره های آموزشی برای کاربران در آموزشگاهها هزینه بر و زمان بر خواهد بود، شما میتوانید از یوتیوب برای این دوره های آموزشی که می خواهید به مخاطب ارائه دهید استفاده کنید.

روی آموزش هایی که درخواست بالایی دارند تمرکز کنید. سرعت را فراموش نکنید زیرا ممکن است در آینده‌ای نزدیک باز هم شاهد تغییراتی باشید.

آموزش آنلاین

  • تبلیغات

در این شرایط بحرانی،از تولید محتوا مرتبط با کسب‌وکار خود غافل نشوید، زیرا خیلی از افراد در این شرایط فکر می کنند که این کار بی فایده است، اما برای اینکه در کسب و کارتان همچنان پایدار باشید باید برای آن هزینه کنید و تبلیغات به شما کمک کی کند در صحنه رقابت کسب و کارتان پایدار باشید. مخاطبین خود را شناسایی و ببینید کدام محتوا برای آنها مناسب است. رقیب کمتر در بحران این بازار، مزیت بزرگی به حساب می آید به شرط آنکه محصول یا خدمات شما مرتبط با شرایط مخاطب باشد.

تبلیغات کسب و کار در زمان بحران

 

  • برنامه ریزی برای زمان بحران در آینده

    با توجه به شرایط فعلی ما از وضیعت آینده شغلی خود خبر نداریم که چطوری پیش می رود. برای همین بهتر است برای کسب و کار خود اهداف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت با توجه به شرایط در نظر بگیریم و استراتژی های زمان بحران را پیش ببریم. یادمان باشد، در زمان بحران تبلیغات مناسب میتواند وضعیت کسب و کارمان را اندکی بهتر کند پس از تبلیغات غافل نشوید. 

    برای کسب‌ و کار شما پس از شیوع کرونا چه اتفاقی افتاد؟ آیا متحمل ضرر زیادی شدید یا توانستید با استفاده از استراتژی‌های ویژه خود را با شرایط وفق نمایید؟

    برنامه ریزی کسب و کار در زمان بحران

برای مشاوره و تبلیغات در زمینه کسب و کارخود می توانید اینجا کلیک نمایید.

منبع

محقق و مترجم: نادیا میبدی


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *