مزایای طراحی سایت پزشکی

مزایای طراحی سایت پزشکی | 8 دلیل مهم برای حضور پزشکان در فضای اینترنت!

مزایای طراحی سایت پزشکی

مزایای طراحی سایت پزشکی

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا این همه سایت پزشکی وجود دارد؟ دلیل پزشک ها و کلینیک های مختلف برای راه اندازی سایت چیست؟

شاید با خودتان فکر کنید که داشتن یک سایت پزشکی در بهترین حالت مثل جوری جنس است، که داشتنش خوب است اما نداشتنش ضرری به شما نمی رساند. اگر پنج سال پیش بود این ایده می توانست درست باشد اما امروز نه!

در دنیایی زندگی می کنیم که خیلی ها از آژانس گرفتن تا خرید های سوپر مارکتیشان را از اینترنت انجام می دهند. مردم دیگر برای پیدا کردن محصول یا خدماتی که دنبالش می گردند، فقط از دیگران سوال نمی پرسند. بلکه به سادگی آن را سرچ می کنند.

مزایای طراحی سایت پزشکی
مزایای طراحی سایت پزشکی

پس حضور قوی در دنیای مجازی اینترنت شاید امروزه مهم ترین و ضروری ترین بستر بازاریابی برای شما باشد. درصد قابل توجهی از بیماران که تعداشان هم روز به روزدر حال افزایش است مطب و پزشک مورد نظر خودشان را از طریق سایت های اینترنتی پیدا می کنند.

حال تصور کنید که اگر یک وبسایت معتبر پزشکی مطب شما را تبلیغ و توصیه کند، این کار چه تاثیر بزرگی می تواند روی شمار مراجعین شما داشته باشد. اما بهتر از آن، تصور کنید که خودتان یک سایت معتبر پزشکی داشته باشید تا بتوانید مراجعین خود را مستقیما از وب سایت خودتان پیدا کنید.

اگر یک لحظه به این نکات فکر کنید و از کسانی که تجربه ی راه اندازی سایت پزشکی را دارند پرس و جو نمایید، می بینید که مزایای طراحی سایت پزشکی، امروزه بسیار بیشتر و واجب تر از آنند که فکرش را می کردید.

مزایای طراحی سایت پزشکی
مزایای طراحی سایت پزشکی

در ادامه به صورت موردی برخی از مهم ترین مزایای طراحی سایت پزشکی را بر می شماریم. با ما همراه باشید.

8 مزیت راه اندازی سایت پزشکی

فواید مهم طراحی یک سایت پزشکی چه برای مطب ها و کلینیک ها و چه برای بیمارستان و مراکز درمانی گوناگون عبارتند از :

 فعال شدن حضور آنلاین

داشتن یک وبسایت پزشکی یعنی آن که بیماران همیشه قادر خواهند بود شما را در هر مکان و هر زمان پیدا کنند. یعنی که آن ها می توانند تمام اطلاعات پزشکی مورد نیازشان را حتی بعد از ساعات کاری هم از شما دریافت کنند.

داشتن وبسایت به ادامه ی حمایت از بیماران کنونی و اضافه کردن مراجعین جدید کمک می کند. وجود یک وبسایت به بیمار حس اعتماد و اطمینان خاطر می بخشد که می تواند در فضای راحت خانه اش به اطلاعات پزشکی مورد نیازش دسترسی داشته باشد. هم چنین می تواند به بیماران در مواقع اورژانسی هم کمک کند.

مزایای طراحی سایت پزشکی
مزایای طراحی سایت پزشکی

 کمک به تبادل اطلاعات مرتبط

یک سایت پزشکی موثر و خوب در کنار تمام اطلاعات مرتبط می تواند کمک زیادی به بیماران شما بکند. ساده ترین آن ها در کنار سایت های اطلاع رسانی پزشکی این است که وبسایت می تواند به عنوان یک مرکز برقراری ارتباط با دسترسی آسان برای بیماران شما باشد.

چنین وب سایت هایی می توانند تامام اطلاعات جزئی اعم ساعات بازشدن کلینیک، اطلاعات تماس، تصاویری از مکان شما و دستگاه هایی که استفاده می کنید وغیره را به بیماران ارائه کند. علاوه بر آن می توان از طریق یک سایت اینترنتی خوب قرار ملاقات ها را به صورت آنلاین تنظیم نمود و برگه های اطلاعات بیمار را به صورت آنلاین در اختیارش قرار داد تا کمتر در مطب معطل شود.

اعتبار بخشی

در دنیای دیجیتال امروز از یک مطب یا حتی بیمارستان خوب انتظار می رود که حضور مناسبی در فضای آنلاین داشته باشد. بیمارانی که پتانسیل آن را دارند که مراجعه کننده ی شما باشند، به احتمال زیاد چندان به مراکز درمانی که شماره تماسی از آن ها ندارند یا نمی دانند که دقیقا کجاست اعتماد نمی کنند.

 

درج چنین اطلاعات ساده ای در فضای وبسایت می تواند به بیمار اطمینان خاطر ببخشد. هم چنین ارائه ی اطلاعاتی از این دست که مجموعه ی شما چگونه مجموعه ای است و متخصصان شما چه کسانی هستند، می تواند موجب جلب اعتماد هر چه بیشتر مراجعین احتمالی شود. همه ی این موارد در کنار هم به مرکز درمانی شما اعتبار و مشروعیت می بخشد و باعث جذب بیماران می شود.

کاهش هزینه ها

در کنار اطلاع رسانی در مورد بیماری ها و عارضه های مختلف می توانید در مورد آخرین تشخیص ها و اتفاقات دنیای پزشکی هم برای مخاطبین خود مطلب بگذارید.

مزایای طراحی سایت پزشکی
مزایای طراحی سایت پزشکی

هم چنین می توانید در مورد آخرین دستگاه هایی که در مرکز خود به کار گرفته اید هم به مخاطبان اطلاع رسانی کنید. این یعنی به روز بودن و اهمیت دادن به دانش مخاطبان خود.

 گسترش کسب و کار

یکی از دیگر از مزایای طراحی سایت پزشکی این است که می تواند مخاطبانی فراتر از سطح دسترسی جغرافیایی برای شما ایجاد کند. این یعنی این که هرکسی در هر نقطه از جهان می تواند به اطلاعات سایت شما دسترسی داشته باشد و جایگاه شما را در جامعه ی چهانی چند پله صعود ببخشد.

 درک بینش مخاطبین

داشتن ابزار های ارزیابی برای مرکز درمانی شما ضروری هستند. این ابزار به شما اجازه می دهند تا کشف کنید و بفهمید که چه کسانی عموما مخاطب سایت شما هستند و چگونه شما را پیدا کرده اند.

این ابزار به شما کمک می کنند تا بفهمید که مراجعین شما چه چیزی را دوست داشته اند تا بتوانید به بالاترین حد ممکن با نیازهایشان سازگار شوید. این ابزار به شما کمک می کنند تا بفهمید مردم بیشتر دنبال چه نوع درمان هایی هستند و از خدمات یک مرکز درمانی با کیفیت چه انتظاراتی دارند.

 رقبای آنلاین

در این دوره زمانه ی دیجیتالی همه از مزایای طراحی سایت آگاهند. اینترنت مزیت ها و فرصت های بسیار زیادی را پیش روی ما گذاشته است. به همین خاطر است که این روزها سوددهی بسیاری از کسب و کار ها در حوزه های مختلف سریعا رشد چشمگیری پیدا می کند. هرچند اگر در این راه ناکام بمانید، می بینید که رقبا به سرعت از شما پیشی می گیرند.

 افزایش فرصت ها

وبسایت ها به صورت عمومی شانس رشد زیادر در ابعاد مختلف برای کسب و کار های گوناگون فراهم می کنند. این یکی از مزایای دنیای مدرن دیجیتالی است. این یکی از ابزار های بسیار مهم برای درخشیدن در زمان حال است.

مجموعه ی ما یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین مراکز برای تبلیغات در حوزه های پزشکی است. گذاشتن بنر های تبلیغاتی و رپورتاژ در سایت های معتبر و محبوب ما می تواند به دیده شدن هرچه بیشتر شما کمک کند.

دیده شدنی که نتیجه اش جذب مراجع بیشتر است. اما اگر تصمیم بهتر را در ذهن دارید و می خواهید سایت خودتان را راه اندازی کنید، می توانید به تیم حرفه ای و با تجربه ی ما اعتماد داشته باشید تا به روشی اصولی سایتتان را راه اندازی کنند. برای اطلاعات بیشتر سری به صفحه ی تماس با ما بزنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع مقاله


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *