چرا تب ریپورتاژ اگهی بالا رفته و چرا اصلا نباید ریپورتاژ بدیم؟

ریپورتاژ آگهی و افت رتبه سایت! چرا نباید ریپورتاژ بدیم

تازگی ها خیلی از سایت های بزرگ و کوچیک ایرانی رفتن تو کار درامدزایی از طریق ریپورتاژ اگهی و خوب سایت های کوچکتر هم برای بدست آوردن اندکی نان و هندوانه! هی پول خرج می کنن ریپورتاژ میدن!
 
ما هم از این روش استفاده کردیم اما راستش تا حد زیادی پشیمونیم ! اما چرا؟!
1- هزینه ریپورتاژ بالاست و در سایتهای خبری بالای یک میلیون تومان برای هر ریپورتاژ است.
2- خیلی از سایتها، نوشته (ریپورتاژ) شما را حتی در نقشه سایتشان هم قرار نمی دهند ( در واقع گوگل این قسمت را مثل بقیه سایتشان نمی بیند و ارزش خیلی کمتری برای ریپورتاژ شما قائل است، پس فکر نکنید اگر در فلان خبرگزاری اگهی دادید دیگه عالیه! نه! شاید اصلا دیده نشید. حالا اینکه نوشته شما در سایت مپ فلان سایت قرار دارد یا نه، کاریست تخصصی که هرکسی نمی تونه چک ش کنه
3- بعضی سایتها از تکنیک های مرموزانه دیگه ای هم استفاده می کنن که مطلب شما رو کمرنگ کنن مثلا تو بعضی از اینها کدی نوشته شده که مطلب شما بعد مدتی ناپدید میشه و یوزر فقط تبلیغات داخل صفحه رو میبینه!
4- بیشتر سایتهای بزرگ، ریپورتاژ شما را با هشتک (کلمه کلیدی) “ریپورتاژ” یا در کتگوری “ریپورتاژ اگهی” ثبت می کنند. اینکار عملا داره به گوگل میگه بیا و فلان سایت رو پنالتی کن! گوگل در دستورالعمل خودش صریحا نوشته که دریافت لینک به ازای پرداخت پول شامل جریمه گوگل خواهد شد! شاید بگین ما که جریمه نشدیم! باشه قبول، ولی با پیشرفته تر شدن هوش مصنوعی گوگل منتظر اون روز باشید که از خواب پا میشید می بینید تو 10 صفحه اول هم نیستید.
5- معمولا ریپورتاژها در سایتهای بزرگ در کتگوری های نامرتبط مثل “بازار” یا “سایر رسانه ها” قرار می گیرند که اینم باعث میشه که ارزش ریپورتاژها خیلی کاهش پیدا کنه
 
خلاصه کلام اینکه اگر میلیون ها تومن خرج ریپورتاژ کنید ممکنه در بلند مدت حتی از جای کنونی هم عقب تر برید پس خیلی مواظب باشید که یا اینکارو نکنید یا با جایی کار کنید که صداقت داشته باشه.
ما تو سایت هامون کار پذیرش ریپورتاژ اگهی رو با هزینه خوب و با رعایت همه نکات اخلاقی انجام می دیم و برای ما ریپورتاژ و محتوای خودمون فرقی نداره و هردو رو در یک سطح قرار می دیم و البته فقط در زمینه های مرتبط با سلامت و پزشکی و سبک زندگی ریپورتاژ قبول می کنیم و در بقیه زمینه ها شرمنده! چون تخصص مون نیست، شما رو هم الکی سرکار نمیذاریم.

اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *