متن تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

متن تبلیغاتی آرایشگاه زنانه | مشتری ها را به سمت سالن زیباییتان سرازیر کنید!

متن تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

متن تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

کوکو شنل طراح لباس و استایلیست معروف جمله ی بسیار معروفی دارد که می گوید: ” یک زن برای تغییر نیاز دارد که اول موهایش را کوتاه کند”.
به قدرت این جمله فکر کنید و ببینید که چگونه از چند دهه ی پیش تا الان به عنوان شعاری تبلیغاتی در سالن های زیبایی به کار رفته است. بله، درست فهمیده اید. یک متن تبلیغاتی خوب باید برای همیشه در ذهن مخاطب ماندگار شود.

متن تبلیغاتی آرایشگاه زنانه
متن تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

یک متن تبلیغاتی خوب الزاما یک شعار نیست، اما شعار یکی متون تبلیغاتی بسیار مهم است. یک متن تبلیغاتی باید :
• کوتاه باشد
• زیبا باشد
• به سادگی در یاد بماند
• پیام داشته باشد
• احساسات برانگیز باشد
• تصویری باشد
یادتان باشد مخاطبان تبلیغاتی را که به عنوان یک مواد تبلیغاتی دریافت می کنند را پس می زنند. یک تبلیغ خوب تبلیغی است که پیام تبلیغاتی خود را در غالب چیزی بیشتر به مردم ارائه می دهد. با زندگی شخصیشان همراه می شود، و احساسات شخصیشان را لمس می کند.
یادتان باشد مهمتر از تمرکز روی فروش باید حواستان به جلب اعتماد مخاطبین باشد. مخاطبی که به شما اعتماد و اطمینان داشته باشد با رضایت خاطر به مشتری شما تبدیل می شود. و مهمتر از آن به شما وفادار می ماند. یادتان باشد که برگ برنده ی بازاریابی فروش محصول یا خدمات نیست، بلکه فروش فرهنگ است.
در این بین وقتی صحبت از تبلیغات سالن های زیبایی می شود جلب اعتماد اهمیت دو چندان پیدا می کند. چون زیبایی برای خانم ها به اندازه ی سلامتیشان اهمیت دارد. پس اطمینان داشتن به سالن آرایشی که به آن مراجعه می کنند، برایشان حیاتی است. در ادامه بیشتر در مورد تبلیغات آرایشگاه زنانه با شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

متن تبلیغاتی آرایشگاه زنانه
متن تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

چگونه برای آرایشگاه تبلیغ کنیم

برای اینکه بتوانید تبلیغات موثری داشته باشید، تنها طراحی دقیق محتوای تبلیغاتی کافی نیست. بلکه باید در مورد بستر تبلیغاتی هم تصمیم درستی بگیرید. اما تبلیغاتی که شما معمولا از آرایشگاه های زنانه دیده اید چگونه بوده اند؟
در اغلب اوقات تبلیغ آرایشگاه زنانه شامل یک برگ تراکت یکرو می شود که معمولا صورتی رنگ است و چهره ی زیبایی را به نمایش می گذارد. عکسی که اگر سرچش کنید به راحتی در گوگل پیدایش می کنید. بعد هم اگر گذارتان به آن آرایشگاه بیفتد، با بنری مواجه خواهید شد که همان عکس است! علاوه بر آن هیچوقت تراکت یک سالن آرایشی زنانه واقع در مرکز تهران را در شمال یا جنوب شهر نخواهید دید!

متن تبلیغاتی آرایشگاه زنانه
متن تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

جالب است که کسب و کار پر سود و پر مخاطبی همچون آرایشگاه های زنانه تا این حد دچار فقر تبلیغاتی است! شاید فکر کنید که آرایشگاه زنانه یک بازار محلی دارد و به تبلیغات چندانی نیازمند نیست. ممکن است این جمله صحیح باشد اما تا حدی کوته فکرانه است. تصورش را بکنید بتوانید به جای مشتری های محلی و حداکثر مهمانان آنان، بتوانید از سراسر شهر مشتری جذب کنید.
تصورش را بکنید که به جای یک سالن آرایشی ساده، چه معمولی و چه به قول معروف لاکچری، به یک برند تبدیل شوید. یک مرجع. اما رسیدن به چنین جایگاهی چگونه باید تبلیغ کنید؟ مطمئنا نمی توانید بنر های تبلیغاتی سطح شهر را کرایه کنید. چون نه مجوزش را خواهید داشت، و نه از پس هزینه هایش بر خواهید آمد.
در چنین شرایطی، با توجه به گسترش روز افزون مخاطبان فضای مجازی، تبلیغ کردن در سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی می تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند.

تبلیغات آنلاین برای آرایشگاه

تبلغات آنلاین مثال بارز خلاق بودن در زمینه ی تبلیغات برای یک سالن آرایشی است. اینترنت بستری فوق العاده و البته به نسبت ارزان قیمت است که می تواند تاثیر چشمگیری در دیده شدن شما داشته باشد. برای حضور در بازار آنلاین جهت جذب مشتری چند راهکار ساده پیش روی شما وجود دارد.
در روش اصولی، گاه اول این است که یک وبسایت داشته باشید. تصور کنید آرایشگاهی که وب سایت داشته باشد و مداوما کار های خود، مدل های جدید مو و آرایش، لوازم آرایشی و غیره را به نمایش بگذارد، در نظر مخاطبان چه اعتباری می تواند داشته باشد.

متن تبلیغاتی آرایشگاه زنانه
متن تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

گام دوم اما این است که مستقیما به تبلیغ کردن در فضای آنلاین بپردازید. شما می توانید بنر های تبلیغاتی خود را در سایت های محبوب و پر بازدید زیبایی یا حتی سلامت بارگزاری کنید و همچنین از آنها بخواهید برایتان در غالب یک مقاله رپورتاژ آگهی بروند. در این شرایط داشتن یک سایت مرجع می تواند کمک زیادی به شما بکند.
راه دوم، تبلیغات در شبکه های اجتماعی است. پیج های زیبایی بسیار زیادی وجود دارند که می توانند پست های پیج شما را در ازای مبلغی به نمایش بگذارند. همچنین کار کردن روی خود پیج وبالا بردن تعداد فالوور های فعال می تواند تاثیر بسیار خوبی روی افزایش تعداد مشتری های شما داشته باشد.
باور کنید که تاثیر تبلیغات آنلاین به حدی است که در صورت درست انجام دادن آنها، در آینده به تاسیس شعب جدید نیازمند خواهید شد.اما تبلیغ در فضای مجازی یک امر تخصصی است که ممکن است خودتان به تنهایی از پس آن بر نیایید. پس بهتر است به متخصصان این زمینه مراجعه کنید.

ما با تجربه ی چند ساله در زمینه ی راه اندازی و تبلیغات سایت های تخصصی زیبایی، می توانیم علاوه بر راه اندازی سایت و بالا آوردن رتبه آن در گوگل، با گذاشتن بنر های تبلیغاتی آرایشگاه شما در سایت های پز بازدید خود به برند شما و افزیش مراجع برای شما کمک کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
متن تبلیغاتی آرایشگاه زنانه
متن تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

تبلیغات خلاقانه آرایشگاه

وقتی می خواهید تبلیغ کنید، بهتر است خلاق و متمایز باشید. این روز ها بازار تبلیغات گرم است و تبلیغات خوب یکی پس از دیگری به موفقیت می رسند. در این راه اما بسیارند تبلیغاتی که حتی هزینه زیادی برایشان شده، اما هیچ تاثیر مثبتی نداشته اند.همیشه آن کاری را بکنید که دیگران نمی کنند. تلاش کنید تبلیغ شما، چه بنر است، چه تیزر است چه حتی تراکت، متفاوت باشد. یک کارت ویزیت جذاب و متفاوت می تواند اثر بسیار مثبتی روی ذهن مراجعه کننده داشته باشد و ترغیبش کند در مورد آن با دوستانش صحبت کند. این یعنی پیروزی و موفقیت شما در تبلیغات.

محقق : ندا ناصری


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *