اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه زنانه |چند قانون طلایی برای ارسال پیامک های موفقیت آمیز!

اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

می دانستید که تقریباً 100 مردم با گوشی های موبایل خود به خواب می روند؟
نظرتان راجع به این فکت چیست : تقریبا نیمی از مردم 4 دقیقه بعد از دریافت اس ام اس آن را می خوانند؟!
حالا متوجه شدید که اهمیت اس ام اس تبلیغاتی برای یک سالن زیبایی و آرایشگاه تا چه حد است ؟!
حدس شما درست است!! اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه زنانه یکی از ابزارهای بسیار مهم مارکتینگ و بازاریابی است که به هیچ وجه نباید از آن غافل شد! چرا که می تواند باعث جذب مشتری به سمت سالن شما شود!

اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه زنانه
اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

صاحبان آرایشگاه ها و سالن داران (چه زنانه و چه مردانه ) فکر می کنند اسم ام اس مارکتینگ یکی از تکنیک های قدیمی بازاریابی است که هم گران می باشد و هم ارزش صرف کردن وقت را ندارد.
اما در واقع ، اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه زنانه می تواند یکی از راه های بسیار موثر تبلیغات باشد چرا که مردم خیلی کم از گوشی های موبایل دور می شوند!
اس ام اس مارکتینگ نه تنها نسبت به بازاریابی سنتی کم هزینه تر است بلکه میزان اثرگذاری آن نیز بسیار بیشتر خواهد بود.
آیا کنجکاوید که چگونه می توان از اسم ام اس مارکتینگ برای سالن زیبایی خودتان بهره مند شوید ؟ خب در ادامه به هفت روش برای اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه زنانه اشاره می کنیم. با ما همراه باشید!

کوپن ها و تخفیف های موبایلی برای مشتریان وفادار خود در نظر بگیرید

راه بسیار خوبی که می توان به وسیله ی آن مشتری را وادار به خواندن اس ام اس شما کرد ، این است که در همان اول پیامک به ان ها یک کوپن تخفیفی ارائه کنید.این مسئله باعث می شود که مشتری شما نه تنها به مشتری وفاداری برای سالن زیباییتان تبدیل شود بلکه هر بار که پیامکی از سمت سالن شما برایش رسید ، هیجان زده و خوشحال شود!
هر آفری و تخفیفی که می خواهید برای خدمات سالن زیبایی خود ارائه کنید. هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه زنانه
اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

برای یادآوری نوبت مشتریان ، برایشان اس ام اس بفرستید

می خواهید درصد عدم مراجعه مشتریان به نوبت خود را کاهش دهید؟! می توانید اس ام اس یادآوری برایشان ارسال کنید و از آن ها بخواهید که با ارسال یک اس ام اس ، نوبت خود را تایید کنند
یادتان روید که اول هرپیامک اسم مشتری را درج کنید تا مسئله شکل شخصی و دوستانه به خود بگیرد!
بهتر است این پیامک ها را یک روز قبل از نوبت فرد ( عصر یا بعدازظهر ) ارسال کنید. به هیچ وجه نصفه شب و یا زمان های نا مناسب اقدام به ارسال اس ام اس نکنید!

پیام های اختصاصی بنویسید

بخش بزرگی از موفقیت اس ام اس مارکتینگ سالن های آرایشی به این برمی گردد که مخاطب آن ها احساس خاص بودن بکند! مشتری باید احساس کند که گویی شما او را از خودش هم بهتر می شناسید.
به همین خاطر است که بهترین ایده و راهکار این است که علایق و ترجیحات مشتریان خود را بدانید و مثلا اگر در گذشته یک بار در سالن شما موهایش رنگ کرده است ، در موعد مشخصی به او یادآوری کنید که برای ریشه گیری موهایش باید مراجعه کند ( اگر در کنار این یادآوری یک تخفیف هم بزنید ، نتیجه ی خیلی بهتری هم به دست می آورید)

اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه زنانه
اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

سابقه ی نوبت های مشتری را بررسی کرده و پیشنهاداتی به آن ها بدهید که خوششان بیاید.

مثال : آیا مشتری ای دارید که معمولاً برای حالت دادن موهایش پیش شما می آمده اما مدتی است که از او خبری نشده؟ بهتر است یک پیام شخصی به آن ها بزنید و تخفیفی هم برای حالت دادن موهایش به او ارائه کنید.
شرط می بندیم که با این کار ، سروکله ی مشتری در سالن شما پیدا می شود و خوشحال و آماده برای نوبت خود حاضر می شوند!

از مشتریان خود راجع به نظرشان پیرامون سالن سوال کنید

دانستن این که مشتریان شما راجع به سالن زیبایی تان چه فکر می کنند ، در واقع کلید موفقیت اس ام اس مارکتینگ شما خواهد بود.
می توانید لینک یک نظرسنجی را در وب سایت آرایشگاه ، ضمیمه پیامک خود کنید تا مخاطب بتواند راجع به کار و خدمات شما نظر بدهد!

نکته ی خیلی مهم : البته بیشتر مشتریان آن قدری حوصله نخواهند کرد که تا وب سایت شما بروند و نظرشان را درج کنند، به همین خاطر سعی کنید برای شرکت کنندگان در این نظرسنجی جایزه یا تخفیفی در نظر بگیرید.

پست های آموزشی را فراموش نکنید

اگر می خواهید در دیدگاه مشتریان خود به عنوان آرایشگاهی مطرح شوید که متخصصین و کاربلدان زیادی دارد ، بهتر است بخشی از پیامک های شما آموزشی باشد. به عنوان مثال می توانید هر از چند گاهی یک پیامک اموزش مراقبت از پوست برای مشتریان خود ارسال کنید.
چنین تاکتیکی می تواند برای کسب و کارتان هم فوق العاده باشد.
به عنوان مثال اگر یک پیامک آموزشی راجع به اثرات فوق العاده یک روغن مو برای موخوره بفرستید، مخاطب پیامک هم ترغیب می شود که شخصاً آن را امتحان کرده و برای امتحان آن نوبت بگیرد!

خدمات و محصولات خود را آپدیت و به روز نگه دارید

مطمئن شوید که مشتریان شما به خوبی می دانند که شما خدمات و محصولاتی به روز و آپدیتی را ارائه میکنید.
یک درمان جدید برای ریزش مو دارید؟ بهتر است تخفیف هایی برای این درمان خود در نظر بگیرید تا مشتری ترغیب شود که آن را امتحان کند.

نکته ی خیلی مهم : راه اندازی و کسب مشتری برای یک محصول یا خدمات جدید می تواند در وهله ی اول سخت و چالش برانگیز باشد. مطمئن شوید که با یک کارشناس خبره در این باره مشورت خواهید کرد.

تیم حرفه ای ما با سال ها تجربه در زمینه های مارکتینگ سالن های زیبایی ، بهترین انتخاب شما برای مشورت و هم چنین سفارش کار می باشد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از همکاران ما به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

هرزنامه یا پیامک های طولانی نفرستید

آخرین (اما شاید مهم ترین) نکته درباره ی اس ام اس مارکتینگ سالن های زیبایی است که همیشه خود را به جای مخاطب و خواننده ی این پیامک ها بگذارید.آیا دلتان می خواهد که همیشه پیامک های تبلیغاتی و اس ام اس های یک سالن زیبایی را در موبایل خود دریافت کنید که هیچ گونه اهمیتی هم برایتان ندارند؟!
یا این که مسیج های طولانی دریافت کنید که اصولا به محتوای ان اهمیتی نمی دهید ؟!

قبل از ارسال پیامک ، قانونی طلایی این تکنیک را به خاطر داشته باشید :

پیامک خود را کوتاه ، شیرین و واضح بنویسید!

خودتان را جای مشتری بگذارید : آیا اگر شما خواننده ی این پیامک بودید از آن خوشتان می آمد ؟! اگر پاسختان مثبت است ، پس دکمه ارسال را فشار دهید! اگر پاسخ منفی است ، دست نگه دارید و دوباره راجع به متن پیام خود فکر کنید!

مترجم و محقق : نداناصری

لینک علمی مقاله


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *