ترفندهایی برای جذب مشتری آرایشگاه مردانه

ایده های ناب برای جذب مشتری آرایشگاه مردانه|چگونه برای آرایشگاه تبلیغ کنیم؟

راه های جذب مشتری آرایشگاه مردانه

اگر می خواهید که تعداد مشتریان آرایشگاه خود را افزایش دهید اینترنت می تواند بهترین و موثرترین روش برای دستیابی به این موفقیت باشد. معمولاً آرایشگرها همیشه با مشکل جذب مشتری آرایشگاه مردانه مواجه هستند و این مسئله یک چالش برای آنها تبدیل شده است.

امروزه افراد بسیار زیادی به استفاده از اینترنت برای پیدا کردن پزشکان، دندانپزشکان و مراکز زیبایی و آرایشگاه ها روی آورده اند که این روند به نفع صاحبان کسب و کار است. در این مقاله به برخی از استراتژی ها برای جذب مشتری آرایشگاه مردانه اشاره می کنیم که می ‌تواند افراد زیادی را راهی آرایشگاه شما نماید.

 

هویت خود را بسازید

ساخت برند برای آرایشگاه
ساخت برند برای آرایشگاه

اگر فقط یک فاکتور وجود داشته باشد که به افزایش تعداد مشتریان آرایشگاه شما کمک کند آن فاکتور، ایجاد هویت شما برای حضور در سوشال مدیا است. برای اینکار اول نگاهی به آرایشگاه خود بیاندازید. آیا دکور آن قدیمی شده است و شبیه آرایشگاه پدر بزرگ ها به نظر می رسد؟

اگر آرایشگاه خود را مدرن و به روز نکرده اید بهتر است به این نکته فکر کنید و تغییراتی را در آن به وجود بیاورید تا برای حضور در وب سایت تان آماده شوید. حضور شما در سوشال مدیا باعث می شود برند شما به تعداد زیادی از افراد معرفی گردد و به این ترتیب کاسبی تان سکه شود.

 

از برنامه ریزی آنلاین غافل نشوید

در دنیای امروز، راحتی یک عامل کلیدی در مشاغل مختلف است. یعنی شما باید همه تلاش تان را بکنید تا جایی که امکان دارد شرایط را برای مشتریان خود فراهم کنید تا آنها یک تجربه خوب را از مراجعه به آرایشگاه شما داشته باشند.

حتی ممکن است شب ها و آخر هفته ها که معمولا همه جا بسته است شما به خاطر مشتریان تان مجبور باشید از استراحت خود بزنید. برای جذب مشتری آرایشگاه مردانه و بهبود کمپین بازاریابی خود از برنامه ریزی آنلاین غافل نشوید.

شما می توانید به سادگی با طراحی یک نرم افزار که کار کردن با آن ساده است به مشتریان خود کمک کنید نوبت بگیرند و به این ترتیب آن‌ها دیگر مجبور نیستند برای وقت گرفتن در آرایشگاه معطل شوند.

 

به مشتریان خود تخفیف بدهید

ترفندهایی برای جذب مشتری آرایشگاه مردانه
ترفندهایی برای جذب مشتری آرایشگاه مردانه

شما می توانید با ارائه تخفیف و خدمات ویژه برای مشتریانی که دوباره به آرایشگاه شما مراجعه می کنند به بازاریابی برای آرایشگاه تان بپردازید. این روش در افزایش تعداد مشتریان مرکز زیبایی شما تاثیر بسیار زیادی دارد.

تبلیغات در اینترنت برای شما بسیار سودآور خواهد بود. شما می توانید از جملات مختلف برای جذب مشتری بیشتر استفاده کنید. جملاتی مانند ‘کوتاه کردن موهای چهار نفر تنها با پرداخت هزینه برای سه نفر’، یا ‘موهای خود را کوتاه کنید تا صورت تان را رایگان شیو کنیم’.

بله با همین جملات به ظاهر ساده شما می توانید مشتریان خود را وسوسه کنید و آنها را به آرایشگاه بکشید. اگر کارتان را درست انجام بدهید و با مدل های جدید مو آشنا شوید و درست تبلیغ کنید خود به خود تعداد مشتری های تان بیشتر خواهد شد.

 

بیشترین استفاده را از شبکه های اجتماعی بهره ببرید

اگر شما در هیچ یک از شبکه های اجتماعی حساب کاربری برای آرایشگاه خود ندارید بد باخته اید چرا که ۷۵ درصد از بزرگسالان به صورت مداوم از شبکه‌ های اجتماعی استفاده می ‌کنند. هر چه زودتر دست به کار شوید و حساب کاربری آرایشگاه تان را به راه بیاندازید تا ببینید تا حالا چه اشتباه بزرگی کرده اید که به سراغ سوشال مدیا نرفته اید.

استفاده از سوشال مدیا برای تبلیغات آرایشگاه
استفاده از سوشال مدیا برای تبلیغات آرایشگاه

معمولاً مردم لایک کردن، به اشتراک گذاشتن و کامنت نوشتن برای پست های مختلف را دوست دارند. هنگامی که شما یک عکس با کیفیت را از مدل موی یکی از مشتریان تان را در صفحه رسمی خود قرار می دهید و توسط سایرین لایک می شوید در واقع خودتان را در ذهن آنها حک کرده اید.

 

سئوی سایت را فراموش نکنید

در صورتی که بهینه سازی موتور جستجو یا همان سئو به درستی انجام شود می توانید اثر گذاری مثبت آن را مشاهده کنید. معمولا مشتریان شما قبل از مراجعه به آرایشگاه در اینترنت جستجو می کنند تا بتوانند مدل های جدید مو را پیدا کنند. بدون شک آرایشگاه شما باید در میان سرچ کردن های این افراد دیده شود.

بهینه سازی موتور جستجو
بهینه سازی موتور جستجو

هنگامی که شما در میان رقابت شدید حوزه زیبایی در صفحه اول گوگل دیده می شوید بدون شک مشتریان بیشتری به سراغ تان خواهند آمد. ما می توانیم با چند مرحله ساده از قبیل تعریف کردن هویت آنلاین شما، فراهم کردن امکان برنامه ریزی آنلاین و استفاده صحیح از سوشال مدیا بستری مناسب برای رونق کسب و کارتان را فراهم کنیم.

 

صفحات رقبای خود را بررسی کنید

فهرستی از رقبای خود را تهیه کنید و بر روی آرایشگاه هایی تمرکز بیشتری کنید که در نزدیک شما قرار دارند. به بررسی فعالیت آنها در شبکه‌ های اجتماعی بپردازید تا بتوانید از آن ها ایده بگیرید اما هرگز به فکر کپی برداری نیافتید.

مثلاً برخی از آرایشگاه ها در روزهای داغ تابستان با شربت خنک از مشتریان خود پذیرایی می کنند و در روزهای سرد زمستان با یک فنجان قهوه یا چای به استقبال آنها می روند. شما می توانید با تمرکز بر این نکات به ظاهر پیش پا افتاده زمینه جذب بیشتر مشتریان خود را فراهم کنید. بر این موارد تمرکز کنید تا بتوانید به قول معروف روی دست آنها بلند شوید.

 

در کنار کوتاهی مو با محصولات زیبایی هم آشنا شوید

در دنیای امروز و با توجه به افزایش اهمیت زیبایی ظاهری، آقایان هم به دنبال افزایش جذابیت صورت خود هستند. با توجه به این مسئله بهتر است با روش های جوان سازی و زیبایی پوست آشنا شوید تا بتوانید در صورت لزوم به مشتریان خود مشاوره و خدمات لازم را ارائه دهید یا به تبلیغات محصولات زیبایی بپردازید.

ارائه خدمات جانبی در آرایشگاه مردانه
ارائه خدمات جانبی در آرایشگاه مردانه

حتی می توانید در ابتدا از یک متخصص پوست و زیبایی کمک بگیرید تا اطلاعات تان را به روز کنید. برخی از مشتریان در کنار کوتاه کردن موهای شان یا اصلاح صورت، از شما تقاضای ماسک مو یا ماسک صورت را خواهند کرد. پس باید کلکسیونی از بهترین ماسک ها را در آرایشگاه خود داشته باشید تا بتوانید پاسخگوی نیاز مشتریان تان باشید.

 

از تاثیرات جادوی کلمات برای جذب مشتری آرایشگاه مردانه غافل نشوید

سعی کنید همیشه و در هر شرایطی خوش برخورد باشید و با روی باز به استقبال مشتریان تان بروید. یعنی همان برخوردی که با اولین مشتری تان در ساعات اولیه روز داشته‌ اید را در برخورد با آخرین مشتری تان نیز نشان بدهید. در انتخاب کلماتی که به کار می برید دقت کنید تا به تدریج جادوی کلمات را در جذب مشتریان بیشتر مشاهده کنید.

 

نتیجه گیری

هرگز بازاریابی برای مشاغل کوچک کار ساده ای نیست به همین دلیل تلفیق بازاریابی فعال و منفعل بهتر جواب می دهد. کانال های منفعل بازاریابی شما از قبیل برند شما، وب سایت شما و سئو به طور کامل منفعل نیستند و در ابتدا به مقداری تلاش نیاز دارند.

در مرحله بعدی باید سعی کنید برند خود را حفظ کنید. در بازاریابی فعال دست شما بازتر است فقط کافی است بدانید چه اهدافی دارید و چه نیازهایی دارید که باید به آنها دست پیدا کنید. دیجیتال مارکتینگ برای آرایشگاه ها در کسب موفقیت این مشاغل تاثیر بسیار زیادی دارد.

جمع آوری مطالب: لیلا عبدالملکی

لینک منبع اول

لینک منبع دوم


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *