سایت برای رپورتاژ آگهی

سایت برای رپورتاژ آگهی | معرفی چند وبسایت پربازدید برای رپورتاژ آگهی پزشکان!

سایت برای رپورتاژ آگهی

سایت برای رپورتاژ آگهی

در حال حاضر یکی از بهترین راهکار معرفی خود در بازار ، نوشتن رپورتاژ آگهی در وب سایت های پر بازدید است. کافیست جستجوی کوتاهی در اینترنت داشته باشید تا با این وب سایت ها مواجه شوید. اما هر کاری اصولی دارد و نباید این اصول را زیر پا گذاشت!
می خواهیم در این مطلب به سراغ پزشکانی برویم که تصمیم به نوشتن رپورتاژ آگهی در وب سایت های پر بازدید دارند و آن ها را از چند و چون این مسئله باخبر کنیم. با ما همراه باشید!
اصولا فرقی نمی کند که در کدام حیطه ی پزشکی تخصص دارید ، به هر حال وقتی که صحبت از رپورتاژ آگهی برای پزشکان می شود ، اولین انتخاب پزشکان وب سایت هایی مثل تبیان و …است!

سایت برای رپورتاژ آگهی
سایت برای رپورتاژ آگهی

اما چندین مسئله را باید به خاطر داشته باشید :

این دسته از وب سایت ها برای رپورتاژ آگهی هزینه های بالایی می گیرند ، بی آن که بازدهی خوبی داشته باشند و بتوانند برای شما مراجعه کننده به همراه داشت باشند
در ضمن باید به خاطر داشته باشید که خیلی از این وب سایت ها مطالب تخصصی نمی گذارند . به عنوان مثال اگر شما در حیطه ی ژنتیک سرطان تخصص دارید ، مطمئن باشید که افرادی که به دنبال شما هستند در وب سایت هایی مثل تبیان به دنبال شما نخواهند گشت. آن ها به شکل دقیق تر و حرفه ای تری شما را جستجو می کنند.

سایت برای رپورتاژ آگهی
سایت برای رپورتاژ آگهی

تمام این مسائل باعث می شود که برای کسب نتیجه از رپورتاژ آگهی ، چالش های زیادی در برابر شما باشد.

به همین خاطر ، تیم ما پیشنهاد بسیار بهتری برای شما دارد: کار تبلیغات خود را به ما بسپارید و با خیالی آسوده به فعالیت های پزشکی خودتان مشغول شوید. تیم ما با در اختیار داشتن حرفه ای ترین افراد در زمینه های مختلف ( هوش مصنوعی ، استراتژی بازاریابی ، تولید محتوا ، سئو و طراحی سایت ) تلاش دارد تا بهترین خدمات ممکن را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

در ادامه بخشی از خدمات خود را برای پزشکان عزیز تشریح کرده ایم .تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

پکیج رپورتاژ آگهی 

خیلی از پزشکان با تخصص های مختلف به سراغ ما آمده اند و درخواست کرده اند که وب سایتی را به آن ها معرفی کنیم که بازدید زیادی داشته باشد و از همه مهم تر ، با حیطه ی تخصصی آن ها ارتباط داشته باشد.

وب سایت هایی که ما می توانیم برای پزشکان عزیز رپورتاژ آگهی درج کنیم ، زیاد هستند اما هر کدام در حیطه ی تخصصی خود پکیج هایی را برای پزشکان در نظر می گیرند.به عنوان مثال یکی از محبوب ترین پکیج های رپورتاژ آگهی این است :

درج ماهیانه یک رپورتاژ آگهی در وب سایت + طراحی بنر برای پزشکان
خب با این پکیج می توانید به خوبی علاوه بر معرفی خود در یک وب سایت پربازدید و البته مرتبط ، یک بنر نیز با نام و آدرس خود داشته باشید.

پکیج رپورتاژ آگهی 
پکیج رپورتاژ آگهی 

تعرفه رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی ها می توانند به لخاظ قیمت ، بسیار مختلف و گوناگون باشند. علاوه بر این بسیار مهم است که شما چه کلیدواژه ای را می خواهید در آگهی خود تارگت کنید.
به عنوان مثال اگر شما یک متخصص داخلی زنان هستید و می خواهید افراد با جستجوی کلیدواژه ی ” بهترین متخصص زنان ” به آگهی شما برسند ، باید رپورتاژ خود را بر اساس همین کلیدواژه بنویسید!

این گونه ممکن است چندین و چند عدد رپورتاژ داشته باشید که قیمت هرکدام از آن ها متفاوت است. علاوه بر این ، بسته به اعتبار و بازدیدهای یک سایت ، ممکن است تعرفه ی هزینه های هرکدام با دیگری متفاوت باشد.

یکی از بهترین مزیت های تیم ما در این است که نوشتن رپورتاژ آگهی را هم بر عهده می گیرد. به این صورت که تیم حرفه ای تولید محتوا ، بر اساس فاکتورهایی که باید در رپورتاژ آگهی رعایت شود ، آن را نوشته و در سایت های پر بازدید منتشر می کند.
برخی از وب سایت هایی که ما برای درج رپورتاژ آگهی پزشکان از آن ها استفاده می کنیم شامل موارد زیر است :
وب سایت تخصصی جایروس کلینیک : این وب سایت با بازدید روزانه هزاران نفر ، که به شکل اختصاصی مخاطبان پزشکان هستند ، می تواند بهترین سایت برای رپورتاژ آگهی پزشکان باشد .

سیستم کاری ما این است که با توجه به کلیدواژه های مورد نیاز پزشکان مختلف ، بتوانیم رتبه ی خوبی از گوگل به دست آوریم و به این ترتیب در معرفی پزشکان و خدمات آن ها موفق باشیم.جایروس در حیطه های مغز و اعصاب ، روانشناسی ، ارتوپد و فیزیوتراپی ، زوج درمانی و سکس تراپی رپورتاژ آگهی می پذیرد.

تعرفه رپورتاژ آگهی
تعرفه رپورتاژ آگهی

وب سایت تخصصی تهران اسکین : این وب سایت که بیشتر در زمینه های زیبایی و پوست فعال است ، با بازدید روزانه هزاران نفر بهترین سایت برای رپورتاژ آگهی پزشکان زیبایی و البته سالن داران و آرایشگاه ها می باشد.

نمونه رپورتاژ آگهی

اما با وجود این که توضیحات زیادی راجع به سایت های مختلفی که می توان در آن ها رپورتاژ آگهی گذاشت دادیم ، اما هم چنان درباره ی شیوه ی نوشتن خود رپورتاژ آگهی اطلاعات زیادی نداده ایم
باید در نظر داشته باشید که رپورتاژ آگهی با تبلیغاتی که ممکن است در کوچه و خیابان ببینید تفاوت زیادی دارد. کسی که رپورتاژ آگهی را می نویسد باید اطلاعاتی خوبی در آن زمینه داشته باشد و علاوه بر این با تکنیک های نویسندگی آشنایی داشته باشد.
در نوشتن یک رپورتاژ آگهی باید قبل از هر چیزی موضوع متن خود را مشخص کنید. به عنوان مثال اگر پزشک تغذیه هستید ، باید به سراغ موضوعی بروید که امروزه در میان عامه ی مردم به شدت فراگیر شده است .

مثلا : توضیحاتی راجع به بیماری آنورکسیا بدهید ( لاغری بیش از حد ) و سپس در ضمن توضیح این بیماری ، به روش های درمانی آن اشاره کنید. نکته ای که باید در نوشتن این گونه رپورتاژ ها مدّ نظر داشته باشید این است که مدام به نام خود به عنوان یک کارشناس اشاره کنید و در انتهای مطلب هم بگویید که در صورت ابتلا به چنین بیماری هایی می توانند به شماره تلفن و آدرس زیر مراجعه کنند!

این یک نمونه موفق و درست از نوشتن رپورتاژ آگهی است!

در انتها امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم اندکی شما را با جنبه های مختلف رپورتاژ آگهی نوشتن آشنا کرده باشیم
موفق و پیروز باشید

گردآورنده : ندا ناصری


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *