قیمت طراحی سایت پزشکی

قیمت طراحی سایت پزشکی | راهکارهای طراحی یک سایت موفق

قیمت طراحی سایت پزشکی

قیمت طراحی سایت پزشکی

امروزه بسیاری از پزشکان و مراکز درمانی، در هر زمینه و تخصصی که مشغول به فعالیت هستند، اهمیت داشتن یک سایت پزشکی خوب را درک کرده اند. امروز در دنیای دیجیتال زندگی می کنیم و هر کسب و کاری که اهمییتی به حضور در این فضا ندهد ضرر زیادی خواهد کرد.
چون خواهد دید که رقبا با سایت های قوی که دارند به سرعت از کنار آنها عبور کرده و بازارشان را در دست می گیرند. اگر باور ندارید نگاهی به تاریخچه ی برخی از سایت ها مانند دیجیکالا بیاندازید یا از برخی همکاران که سایت دارند در مورد تاثیر سایتشان سوال بپرسید.

قیمت طراحی سایت پزشکی
قیمت طراحی سایت پزشکی

اما هرچند خیلی از پزشکان اهمیت راه اندازی سایت را برای بازاریابی فهمیده اند، بسیاری از آنها وقتی می خواهند سایت راه اندازی کنند نمی دانند قدم در چه راهی می گذارند. اول از همه بدانید که داشتن یک سایت خوب پزشکی به این سادگی ها و ارزانی ها هم نیست.
یک وبسایت خوب پزشکی به استخدام تعدادی نیروهای ماهر اعم از از سئو کار، محتواگذار، مدیر سایت و غیره نیاز دارد. پس گمان نکنید که با استخدام یک نفر می توانید یک سایت پزشکی مناسب و پر بازدید داشته باشید. اکثر کسانی که سایت راه اندازی کرده اند و از نتیجه اش راضی نیستند، به خاطر آن است که روند آن را به درستی انجام نداده و طی نکرده اند. پس پیش از هر چیز کمی در مورد راه تاسیس یک سایت پزشکی اطلاعات کسب کنید.
یکی از مهمترین و البته اولین سوالاتی که به ذهن هرکسی می رسد این است که خب،

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

یادتان باشد که سایت ها پلتفرم های مختلفی دارند که بر اساس هدفگذاریشان تعیین می شوند. پیش از هرچیز باید هدفتان از راه اندازی سایت را بدانید. یعنی بدانید که چه جور سایتی را مد نظر دارید. قیمت طراحی سایت پزشکی تعرفه ی آنچنان مشخصی ندارد که بخواهیم لیستش را به شما اعلام کنیم، بلکه عدد آن به عوامل متعددی بستگی دارد.
مثلا اینکه می خواهید از پوسته آماده استفاده کنید، یا می خواهید سایت اورجینال برای شما طراحی شود؟ مایلید سایتتان چه قابلیت هایی داشته باشد؟ آیا بستر فروش دارید یا خیر؟ و ده ها پارامتر دیگر. اگر یک نگاه به سایت های خارجی بیاندازید می توانید نمونه های بسیار خوبی از سایت های پزشکی باکیفیت را مشاهده کنید.

قیمت طراحی سایت پزشکی
قیمت طراحی سایت پزشکی

طراحی یک سایت پزشکی می تواند از 2 میلیون تومان شروع شود و تا ده ها میلیون تومن هم پیش برود. اما یادتان باشد، چنانچه بستر سایت مناسبی نداشته باشید، در آینده به مشکلات بسیار جدی برخواهید خورد. یک سایت ضعیف تاثیر خیلی زیادی روی بالا نیامدن در گوگل دارد. اتفاقی در آینده می تواند نتیجه ی چندین ماه تلاش و هزینه را بر باد دهد. پس سعی کنید همیشه قدم اول را محکم بردارید و با هزینه ای معقول، سایت مناسبی را طراحی کنید. اما چنانچه اطلاعات زیادی در این زمینه ها ندارید، نگران نباشید، شرکت هایی هستند که به صورت تخصصی کار طراحی و نظارت سایت را برای شما انجام می دهند. آنهم با ضمانت سلامت سایت.

چنانچه قصد دارید مجموعه ای را پیدا کنید که به صورت تخصصی در حوزه ی طراحی سایت های پزشکی فعالیت می کند، می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید. ما با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی سایت های پزشکی معتبر خدمات تخصصی طراحی و سئو سایت پزشکی را برای شما انجام می دهیم. همچنان اگر قبلا سایت خود را راه اندازی کرده اید ما با خدماتی همچون گذاشتن بنر آگهی و رپورتاژ در کنار سئو کاری حرفه ای، به دیده شدن سایت شما در گوگل کمک خواهیم کرد.

در ادامه به طور خلاصه به ویژگی های یک سایت پزشکی خوب اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید…

قیمت طراحی سایت پزشکی
قیمت طراحی سایت پزشکی

4 راهکار برای داشتن یک سایت پزشکی موفق

اگر در مراحل طراحی سایت به این قابلیت ها اگاه باشید و تلاش کنید آنها را در سایت خود پیاده کنید، احتمال موفقیت وبسایتتان را بسیار زیاد تر کرده اید.

1. تجربه کاربر برای سایت های پزشکی حیاتی است

Ux یا تجربه ی کاربر اهمیت زیادی در طراحی سایت های پزشکی دارد. داشتن یک تجربه ی کاربری خوب در تمامی حوزه های دیجیتالی امروزه بسیار مهم است. مردم دیگر مانند قدیم خود را با تجربه ی کاربری سایت ها یا اپلیکیشن ها وفق نمی دهند و به آسانی ضعف های آن را نمی بخشند. در عوض یا به سادگی دیگر از آن خدمات استفاده نمی کنند یا سراغ سایت دیگری می روند.
پس حواستان را جمع کنید تا کاربران تجربه ی مطلوبی از ورود به سایت پزشکی شما داشته باشند. این نکته به خصوص برای سایت های پزشکی اهمیت دو چندان دارد چون پای سلامتی در میان است و مردم دوست دارند بتوانند به مرکزی که وارد سایتش شده اند اعتماد کنند.

قیمت طراحی سایت پزشکی
قیمت طراحی سایت پزشکی

2. هماهنگی سایت با موبایل

هرچند هنوز هم استفاده از کاپیوتر و لپتاپ برای وبگردی رایج است، اما تعداد افرادی که از موبایل برای ورود به اینترنت استفاده می کنند روز به روز در حال افزایش است.
موبایل دروازه ی جدید ورود به اینترنت است. اگر دوست دارید مراجعه کنندگان به سایت شما به مراجعه کنندگان به مرکزتان تبدیل شوند، ضروری است که سایتتان برای دیده شدن در موبایل ها هم طراحی مناسبی داشته باشد.

قیمت طراحی سایت پزشکی
قیمت طراحی سایت پزشکی

3. تجارب سایتتان را شخصی کنید

شخصی سازی استاندارد جدید بازاریابی آنلاین است. برای مثال سایت آمازون آیتم هایی را که قبلا به آنها نگاه کرده اید را هایلایت می کند و در صفحه ی اصلی شما آیتم هایی را که ممکن است دوست داشته باشید به شما پیشنهاد می کند.
انجام یک چنین کارهایی مخصوصا برای یک سایت پزشکی بسیار سودمند است. چون اغلب کاربران دوست دارند حس کنند که حواس آن سایت به آنها و سلامتیشان هست. به عنوان یک مثال ساده تصورش را بکنید که یک سایت پزشکی، بر اساس جستجو های قبلی شما، مقالات مرتبط جدید را به شما پیشنهاد دهد. حال تصور کنید بیماری که هر بار مقالات جدید مرتبط با مشکلش را از سایت می گیرد چه حسی نسبت به آن پیدا خواهد کرد…

4. کانال های ارتباطی ایمن تعریف کنید

اگر بتوانید یک کانال ارتباطی امن و شخصی برای کاربران سایتتان طراحی کنید تا بتوانند با سایت شما در ارتباط مستقیم باشند و سوالات شخصی خود را مطرح کنند، این کار تاثیر بسیار بالایی در رضایتمندی و جلب اعتماد مخاطبین می شود.

قیمت طراحی سایت پزشکی
قیمت طراحی سایت پزشکی

مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع مقاله


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *