ایده های تبلیغاتی برای متخصصین پوست

پربازدید ترین سایت تبلیغات برای متخصصین پوست

رمز موفقیت متخصصین پوست مشهور در زمینه بازاریابی و تبلیغات کشف شد:

 

روش هایی آسان برای ارتقای عملکرد متخصصین

همیشه وقت های تان پر باشد، بدون اینکه برای تبلیغات هزینه ای کنید!

 

با این که نوشتن کتاب، راه اندازی و بروز رسانی وب سایت و ارتقای محصول، خود کمک شایانی به پیشرفت شما می کند، لیکن روش های آسان تری نیز وجود دراد که با دنبال کردن آن ها می توانید بیماران خود را حفظ کرده و جذب خود نمایید. همچنین انگیزه ای در آن ها ایجاد کنید تا بیماران دیگری را به شما ارجاع دهند. یکی از این روش ها تبلیغات برای متخصصین پوست می باشد.

 

تبلیغات برای متخصصین پوست
تبلیغات برای متخصصین پوست

 

با این کار همچون سایر متخصصین موفق در این زمینه، تعداد مراجعه کنندگان تان افزایش یافته و وقتی بخودتان می آیید می بینید که وقت هایتان پر شده و تعداد عمل های زیبایی تان در طول ماه قابل شمارش نیست.

 

دیدگاه دکتر لسلی باومان درباره تبلیغات برای متخصصین پوست

دکتر لسلی باومان مدیر بخش پوست و زیبایی دانشگاه میامی، هنگامی که کتابی با عنوان “راه حل درمان انواع پوست” را آماده چاپ نمود، با مشکل حسادت برانگیزی مواجه شد.

این کتاب باعث شد روزنامه نیویورک تایمز نسبت به سایر جراید، بیشترین فروش خود را داشته باشد.

وی در این باره می گوید: “پس از چاپ کتابم تا دو سال نوبت ویزیتم پر بود!

حتی بعضی ها در لیست انتظار بودند! پس مشکل من تبلیغات و بازاریابی برای شغلم نبود.

مشکل ما این شده بود: چطور از بیماران بخواهیم به پزشک دیگری مراجعه کنند؟!”

“این کار ساده این نبود. کاری که ما کردیم این بود که پزشکانی با تخصص زیبایی همچون جراح چشم و جراح پلاستیک به مجمو عه مان اضافه کردیم.

بنظرم این کار نوعی ارزش قائل شدن برای بیماران بود.

چرا که می توانستند از اطلاعات متخصصین زیبایی دیگری که تجربه های متفاوتی داشتند، بهره ببرند.”

 

دیدگاه دکتر سوزان وینکل درباره تبلیغات برای متخصصین پوست

دکتر سوزان وینکل، جراح زیبایی که در مطب خصوصی خود در برادنتون مشغول بکار است، به نکته مشابهی اشاره می کند:

“با این کار می توانید بیماران خود را که برای مشکلات پوستی به شما مراجعه کرده اند، به مراجعین زیبایی تبدیل کنید!”

“ممکن است مراجعه کننده ای برای رفع آکنه پوستی فرزند خود به مطبتان مراجعه کرده باشد.

بعد متوجه می شود که خدمات زیبایی نیز در مطب تان ارائه می کنید. خوشحال می شود که بتواند کاری برای پوست خودش انجام دهد!”

معمولا مراجعین شما خدماتی را که در زمینه زیبایی و پوست ارائه می دهید، دهان به دهان به گوش دوستان و آشنایان خود می رسانند. این خود تبلیغ بزرگیست!

 

جذب مراجعین جدید بواسطه بیماران قدیمی
جذب مراجعین جدید بواسطه بیماران قدیمی

 

 

قابل توجه متخصصین و مراکز پزشکی :

موفقیت و شهرت اتفاقی نیست!

اگر می خواهید در فضای مجازی بیشتر شناخته شده و مراجعین بیشتری داشته باشید!

اگر می خواهید سیستم نوبت دهی دقیق تری داشته باشید!

اگر بدنبال روش های نوین و جذاب و البته کم هزینه برای جذب بیماران خود هستید!

به ما اعتماد کنید و به سایت زینوم مراجعه نمایید. مطمئن باشید پشیمان نمی شوید!

مشاورین و متخصصین ما در این مرکز با دانش روز و آگاهی کامل از سیستم های نوین مارکتینگ و تبلیغات در زمینه وب سایت پزشکی، در تلاش هستند تا بهترین خدمات و مشاوره را به شما ارائه دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با مرکز زینوم اینجا را کلیک نمایید.

نکاتی درباره تبلیغات و بازاریابی در مطب

در این مقاله به مصاحبه با برخی متخصصین پوست مشهور پرداختیم.

این افراد به نکاتی درباره تبلیغات برای متخصصین پوست در مطب اشاره کردند.

ذکر این نکات خالی از لطف نیست. پس با ما همراه باشید تا این نکات را از زبان متخصصین بشنوید:

 

  • در رسانه و تلویزیون حضور پیدا کرده و مصاحبه ای داشته باشید. با این کار در محل زندگی و شهرتان بعنوان متخصص پوست شناخته می شوید.

دکتر باومان در این باره می گوید: “تبلیغات برای متخصصین پوست تاثیر معکوس دارد.”

وی می افزاید: “زمانی که 10 سال پیش کارمان را شروع کردیم، بهترین کاری که انجام دادیم این بود که هیچ وقت تبلیغات انجام ندادیم.

بجای آن روی روابط عمومی تمرکز کردیم.”

“مراجعین اغلب تمایل دارند از دکتری که در یک مقاله با وی آشنا شده اند، وقت ویزیت بگیرند تا این که در یک تبلیغات برای متخصصین پوست با وی آشنا شوند.”

 

مصاحبه با پزشکان در رسانه ها
مصاحبه با پزشکان در رسانه ها

 

این نظریه با دکتر دوریس هکسل، متخصص پوست و جراح زیبایی در برزیل نیز در میان گذاشته شد.

وی در زمینه بکارگیری روش سابسیژن برای از بین بردن سلولیت ها پیشگام بوده است.

با این که در ابتدای کار و وقتی مطب خود را باز کرده، خدمات خود را طی تبلیغات به مردم معرفی نموده است؛ لیکن از آن به بعد زیاد به سراغ تبلیغات نرفته است.

 

دیدگاه دکتر دوریس هکسل درباره تبلیغات

“فکر می کنم یکی از اقداماتی که کمک شایانی به پیشرفت کار من کرده، مصاحباتی بوده که در رسانه ها انجام داده ام.

هنوز هر هفته 3 یا 4 مصاحبه با مجلات، روزنامه و یا تلویزیون دارم.

اکنون تعداد بیمارانی که به مطبم مراجعه می کنند بیشتر از آنست که بتوانم ویزیت شان کنم.”

“همیشه وقت هایم پر است؛ حتی برنامه کاری همکارانم نیز پر شده است.”

 

دیدگاه دکتر دوریس گرابلوویتز درباره تبلیغات

دکتر دوریس گرابلوویتز متخصص پوست و زیبایی که در وین مشغول بکار است، در این زمینه می گوید: “طی این 20 سال تجربه کاری ام هیچ گاه برای تبلیغات رسانه ای هزینه ای نکرده ام.

حتی کسی را برای روابط عمومی استخدام ننموده ام.

اما گویا زمانه عوض شده؛ حداقل در دنیای اطراف من که عوض شده است.

امروز اگر متخصص پوست جوانی بخواهد شناخته شده و مشهور شود تبلیغات یک امر عادی است.”

 

جایگاه بازاریابی در معرفی پزشکان
جایگاه بازاریابی در معرفی پزشکان

 

وی فعالیت خود را از یکی از اتاق های خانه اش شروع کرد.

سپس با یک گزارشگر تلویزیون مصاحبه ای انجام داد و بعد از آن در بزرگترین دفتر روزنامه اتریش مشغول بکار شد.

کار وی بدین صورت بود که در یکی از ستون های روزنامه به سوالات مردم درباره روش های مراقبت از پوست پاسخ می داد. با این روش بین مردم شناخته شد.

دکتر گرابلوویتز برآورد نموده که 50 درصد بیماران وی از طریق رسانه و تلویزیون با وی آشنا شده اند.

20 درصد مراجعین نیز از طریق وب سایت و 30 درصد باقیمانده نیز از طریق صحبت با بیماران قدیمی به مطبش مراجعه می کنند.

 

  • مطمئن شوید که پرسنل مطب تان اطلاعات جامع و درستی از آنچه که انجام می دهید، دارند.

سوزان شافر، متخصص پرستاری که در مطب دکتر باومان مشغول بکار است در این باره می گوید: “طی 10 سال کار در مطب دکتر باومان به دستورالعمل ها و توصیه های وی بخوبی گوش می دادم.

همچنین به کار و تجویزات پزشکی وی به بیماران دقت می کردم.

همیشه کتاب و وب سایت دکتر را مطالعه می کردم.”

وی بر این نکته تاکید دارد که متخصصین پوست و زیبایی می بایست پرسنل خود را بخوبی آموزش دهند.

چرا که بیماران اغلب سوال هایی درباره فرآیند های زیبایی و دارو های تجویزی از آنها می پرسند.

سوزان شافر در ادامه می گوید: “نکته مهم اینجاست که پزشک و کارمندان می بایست اطلاعات مشابه و یکسانی را به بیماران انتقال دهند زیرا ممکن است بیمار از تمامی پرسنل مطب، همان سوال را بپرسد.”

مراجعینی که برای انجام فرآیند های زیبایی به مطب مراجعه می کنند افراد فرهیخته و با اطلاعاتی هستند.

هنگامی که وارد مطب می شوند مقاله و یا کلیپی درباره فرآیند زیبایی که می خواهند انجام بدهند، در دست دارند.

گسترش ایده ها و اطلاعات بطور یکسان میان پزشک و پرسنل مطب
گسترش ایده ها و اطلاعات بطور یکسان میان پزشک و پرسنل مطب

 

بنابراین خیلی مهم است که کارمندان مطب حداقل با هر یک از این فرایند ها آشنایی اولیه داشته باشند.

چرا که مراجعین اطلاعات کافی دراین باره بدست آورده اند!

 

  • سعی کنید همیشه در دسترس مراجعین خود باشید. با این کار آنها را شگفت زده می کنید.

دکتر وینکل تلفن منزل خود را در اختیار بیمارانش قرار می دهد.

سیاست کاری وی بدین صورت است: “همیشه می بایست در دسترس بیماران خود باشی.”

“وقتی بیمارم را جراحی می کنم، شماره منزلم را در اختیارش قرار می دهم.

ولی یک چیز را می دانید؟ آن ها به ندرت با من تماس می گیرند. اما از این که شماره شخصی پزشک خود را داشته باشند، خوششان می آید.”

 

محقق و مترجم : عطیه فضلی

منبع :

https://www.mdedge.com/dermatology/article/6507/health-policy/marketing-secrets-top-dermatologists-revealed-simple-ways

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *