تبلیغات پیرایش مردانه

ایده های نو برای تبلیغ پیرایش مردانه| بهترین شعارهای تبلیغاتی آرایشگاه مردانه

تبلیغ پیرایش مردانه

اگر شما تصمیم گرفته اید که به تبلیغ پیرایش مردانه در حوزه فعالیت خود اقدام نمایید بدون شک تنها هدفی که دنبال می ‌کنید این است که به جذب مشتریان بیشتر و رونق آرایشگاه خود بپردازید.

اما اکنون این سوال مطرح می شود که شما باید از کجا و چگونه به تبلیغ برای آرایشگاه خود بپردازید تا بتوانید نتایج دلخواه را به دست بیاورید. در این مقاله می خواهیم هر آنچه که لازم است درباره تبلیغ پیرایش مردانه بدانید را در اختیار شما قرار دهیم.

 

تبلیغات سایر آرایشگاه ها را بررسی کنید

تبلیغات پیرایش مردانه
تبلیغات پیرایش مردانه

قبل از اینکه شروع به تبلیغ کردن نمایید بهتر است کمی وقت بگذارید و به بررسی این مسئله بپردازید که سایر سالن ها و آرایشگاه ها در شهر شما چگونه به تبلیغ کردن پرداخته اند و از چه عناوینی در تبلیغات آنلاین یا روزنامه های محلی استفاده نموده اند.

فهرستی از موارد مثبت و منفی که در تبلیغات آنها نظر شما را به خود جلب کرده است را یادداشت کنید. از کپی کردن متن تبلیغاتی که به نظر شما جذاب بوده است خودداری نمایید.

هدف ما از این کار این است که شما بتوانید از دید مخاطب با متن هایی که باعث جذب یا دفع مشتری می شوند آشنا شوید تا از این اشتباهات پرهیز نمایید.

 

آیا تبلیغ کردن در روزنامه ها ارزش دارد؟

هنوز هم روزنامه ها، خبرنامه ها و مجلات محل مناسبی برای تبلیغ کردن و جذب مشتری برای آرایشگاه ها هستند اما با توجه به اینکه امروزه همه افراد به اینترنت دسترسی دارند و دیگر مانند گذشته کسی آنچنان به سراغ مطبوعات نمی رود.

به شما پیشنهاد می کنیم که برای تبلیغات پیرایش مردانه به سراغ رسانه‌ های اجتماعی و وب سایت ها بروید. تبلیغ در شبکه های اجتماعی باعث می ‌شود بیشتر دیده شوید و افراد بیشتری راهی آرایشگاه شما شوند.

 

در تبلیغات پیرایش مردانه باید به چه نکاتی توجه کرد؟

نکات مهم در تبلیغات پیرایش مردانه
نکات مهم در تبلیغات پیرایش مردانه

صرفاً تبلیغ کردن مهم نیست بلکه درست تبلیغ کردن در اولویت قرار دارد به همین دلیل شما باید به نکات زیر توجه کنید و حتما آن را در متن تبلیغاتی خود لحاظ کنید:

  • قرار دادن لوگو و نام تجاری
  • ثبت شماره تماس مستقیم با آرایشگاه
  • لحاظ کردن آدرس ایمیل
  • نوشتن آدرس وب سایت
  • نوشتن آدرس آرایشگاه

معمولاً نوشتن یک متن تبلیغاتی جذاب نیازمند تفکر و بررسی های دقیق است زیرا شما می خواهید مخاطبین خود را به آرایشگاه دعوت کنید. برای نوشتن یک متن تبلیغاتی تاثیر گذار باید به موارد زیر توجه کنید:

  • از عناوین کوتاه که باعث جلب توجه مخاطب می ‌شوند استفاده کنید.
  • مشخص کنید که می خواهید کدام گروه از مخاطبان خود را هدف قرار دهید.
  • سپس اطمینان حاصل کنید که متن آگهی شما باعث جذب آنها می شود.
  • متن آگهی شما باید به دور از اغراق باشد و از به کار بردن جملات غیر واقعی خودداری کنید.
  • تخفیف های خوبی را ارائه دهید تا مخاطب به آرایشگاه شما کشیده شود.
  • از به کار بردن تصاویری که در اینترنت و توسط سایر کاربران آپلود شده است خودداری کنید و فقط از تصاویر مربوط به سالن خود استفاده نمایید.

 

به فضای محل کار خود توجه کنید

اهمیت فضای آرایشگاه در جذب مشتری
اهمیت فضای آرایشگاه در جذب مشتری

اگر شما آرایشگاه مخصوص خود را دارید یا در یک آرایشگاه کار می کنید و یا یک صندلی را اجاره کرده اید باید اطمینان حاصل کنید که فضای کار شما می تواند پیام درست را به مخاطب برساند.

این مسئله یک فاکتور بزرگ در بازگشت یا عدم بازگشت مجدد مشتریان به آرایشگاه شما است. تلاش کنید که محیط کار خود را به نحوی طراحی نمایید که مشتریان تان در آنجا احساس راحتی کنند.

توجه کردن به راحتی مشتریان و خدماتی که ارائه می دهید یکی از نکات مهم در موفقیت آرایشگاه های مردانه است. اگر قیمت هایی که برای خدمات خود ارائه می دهید منطقی باشند و ساعات کاری شما منعطف باشد بدون شک مشتریان بیشتری خواهید داشت.

 

همیشه به روز باشید

اگر شما اطلاعات کافی در باره حوزه کاری خود نداشته باشید نمی توانید در این حرفه فعالیت کنید. شما باید به واسطه شغلی که دارید همیشه اطلاعات تان درباره انواع مدل های موی مردانه به روز باشد تا بتوانید پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشید.

از هر لحاظ به روز باشید
از هر لحاظ به روز باشید

اگر می خواهید که در عرصه کاری خود پیشرفت کنید باید بتوانید دنیای مد را به خوبی درک کنید. پس از اینکه توانسته به چنین مسئله ای جامه عمل بپوشاند بدون تردید با نیازهای مشتریان خود آشنا خواهید شد و به سرعت مسیر موفقیت را طی خواهید کرد.

 

از تبلیغات توسط مشتریان خود غافل نشوید

همه ما هنگامی که می خواهیم به یک آرایشگاه جدید برویم نظر دوستان و اطرافیان مان را درباره خدماتی که آن آرایشگاه ارائه می ‌دهد می ‌پرسیم تا اطمینان حاصل کنیم جای مناسبی را برای دریافت خدمات مورد نیاز خود انتخاب کرده ایم.

شما هم می ‌توانید با تشویق مشتریان خود از آنها بخواهید دوستان و آشنایان شان را به آرایشگاه شما دعوت کنند. تبلیغ کردن از طریق مشتریان یک روش عالی و دائمی است زیرا شما به طور غیر مستقیم به واسطه مشتریانی که دارید به بازاریابی پرداخته اید.

هیچ کس از ما نمی دانیم که اطرافیان ما چه تعداد دوست و آشنا دارند. حالا تصورش را بکنید که مشتریان شما از طریق حلقه ارتباطات شان می ‌توانند چه جمعیت عظیمی را راهی آرایشگاه شما کنند. پس هرگز قدرت بازاریابی توسط مشتریان خود را دست کم نگیرید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تبلیغات و هزینه پکیج های تبلیغاتی به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید.

 

فرصت استفاده از تبلیغات آنلاین را مغتنم بشمارید

تبلیغات آنلاین از طریق رسانه های اجتماعی یک روش ساده و البته بسیار موثر برای معرفی کردن آرایشگاه شما است. به احتمال زیاد اکثر مشتریان شما از شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام، واتس اپ و تلگرام استفاده می کنند.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی
تبلیغات در شبکه های اجتماعی

پس شما یک برگ برنده طلایی دارید که می توانید از طریق آن به تبلیغ پیرایش مردانه و خدمات سالن تان بپردازید. ویدیو و تصاویری که شما از خدمات خود ارائه می دهید و در اینستاگرام به اشتراک می گذارید بدون شک لایک بالایی را دریافت خواهد کرد. کافی است یک بار پست شما توسط مشتریان تان برای دوستان و آشنایان شان ارسال گردد تا شما کار را تمام شده بدانید. از سفارش دادن کارت تبلیغاتی برای ارایشگاه و استفاده از یک‌ متن جذاب غافل نشوید.

 

شعار تبلیغاتی آرایشگاه مردانه

آرایشگاه های مختلف از شعار های متفاوتی برای جذب مشتریان بیشتر استفاده می کنند. ما در بخش زیر به چند نمونه از این شعار های تبلیغاتی اشاره می کنیم:

  • یک نفس موی تازه
  • آقا و جنتلمن به نظر برسید.
  • خودتو دوست داشته باش و زیبا شو
  • برای تغییر کردن دست به کار شو

 

کلام آخر

اگر تصمیم شما برای برند سازی از خود به عنوان یک آرایشگر حرفه ‌ای قطعی است باید وارد چنین پروسه ای شوید. قبل از آن که تصویری از خود به عنوان یک آرایشگر تمام عیار ارائه دهید باید یک آرایشگر حرفه ای باشید. ما با استفاده از ترفندهای خاص به شما برای درخشیدن در این عرصه کمک می ‌کنیم. با ما دیده شوید و به موفقیت دست پیدا کنید.

جمع آوری مطالب: لیلا عبدالملکی

لینک منبع اول
لینک منبع دوم


اگر میخواهید در صفحه اول گوگل و در این سایت و 54 سایت دیگر سلامت و برای دهها کلید واژه مرتبط با تخصص شما ، مرکز زیبایی، مطب، بیمارستان یا کلینیک شما معرفی شود ، روی تصویر زیر کلیک کنید تا از همین امروز بیشتر دیده شوید. (نمایش تبلیغات پایه و ثبت مرکز شما رایگان است)

تبلیغات آرایشگاهها و مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *